Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Aquila
geplaatst: 24 mei 2012, 21:48 uur
Kate Bush II na Slovenië
Vind dat gedans niet zo bij het nummer passen, maar dit lijkt me een zekere finaleplaats en gaat ook hoge ogen gooien, maar niet winnen
Vind dat gedans niet zo bij het nummer passen, maar dit lijkt me een zekere finaleplaats en gaat ook hoge ogen gooien, maar niet winnen
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:48 uur
Ah, de Zweedse Florence + The Machine. Luister inmiddels met een half oor en dit klinkt helemaal niet zo verkeerd. Mooie act ook.
edit: wat starbright boy zegt over John de Mol
edit: hoe langer ik bleef kijken, hoe indrukwekkender het werd
edit: wat starbright boy zegt over John de Mol
edit: hoe langer ik bleef kijken, hoe indrukwekkender het werd
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:50 uur
Vind de Oost-Europese stemmen voor Zweden moeilijk in te schatten, maar Zweden heeft het grote voordeel dat zowel de vakjury als het publiek dit goed gaat vinden.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:50 uur
Zweden steekt er inderdaad met kop en schouders boven in deze halve finale, die stem is ook fantastisch!
0
Aquila
geplaatst: 24 mei 2012, 21:51 uur
Wat is dit nu weer in hemelsnaam ??? 
x2
o god, ja dat is deze, die had ik al eens bekeken, wat zingt-ie ook al weer??
dat hij goed is in wokken?

x2
o god, ja dat is deze, die had ik al eens bekeken, wat zingt-ie ook al weer??
dat hij goed is in wokken?
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:54 uur
Ik heb me prima geamuseerd.Het sloeg nergens op. Het ligt er wel uit denk ik.
0
Aquila
geplaatst: 24 mei 2012, 21:56 uur
Vreselijke pakken. Toch heeft het nummer wel weer wat.
Mijn God wat had Turkije toen het won een sterk nummer. Doet me er wat aan denken.
Of zeg ik nu iets geks.
Mijn God wat had Turkije toen het won een sterk nummer. Doet me er wat aan denken.
Of zeg ik nu iets geks.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:57 uur
Nog eventjes de andere acts doornemen:
Bulgarije deed iets met techno-gedinges, zeer mager.
Slovenie was ontieglijk saai, ik kan het niet eens meer voor me halen.
Croatie was nog wat graadjes slechter. Slecht gezongen en een zeer slap deuntje.
Zweden is inderdaad een kanshebber. Goed nummer, maar Servie sla ik iets hoger aan.
Turkije nu, dat zegt m'n lieve vrouw het beste: 'The music isn't terrible, but the singing sucks!'
Bulgarije deed iets met techno-gedinges, zeer mager.
Croatie was nog wat graadjes slechter. Slecht gezongen en een zeer slap deuntje.
Zweden is inderdaad een kanshebber. Goed nummer, maar Servie sla ik iets hoger aan.
Turkije nu, dat zegt m'n lieve vrouw het beste: 'The music isn't terrible, but the singing sucks!'

0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:58 uur
Tot nu toe vind ik alleen Servië en Zweden nog enigszins leuk! De rest is niet veel aan, helaas.
Zweden is gewoon een mooie act en ik denk ook dat het nummer gaat winnen (open deur natuurlijk, maar toen ik het voor het eerst hoorde wist ik al genoeg).
Zweden had vorig jaar al een pakkend (al vond ik het vooral irritant) nummer te pakken met Eric Saade. Ik denk dat we even goed naar Zweden moeten kijken voor onze inzendingen.
Zweden is gewoon een mooie act en ik denk ook dat het nummer gaat winnen (open deur natuurlijk, maar toen ik het voor het eerst hoorde wist ik al genoeg).
Zweden had vorig jaar al een pakkend (al vond ik het vooral irritant) nummer te pakken met Eric Saade. Ik denk dat we even goed naar Zweden moeten kijken voor onze inzendingen.
0
Aquila
kaztor schreef:
Slovenië was Kate Bush I . Vond ik wel een topper.Slovenie was ontieglijk saai, ik kan het niet eens meer voor me halen.
0
Aquila schreef:
Vreselijke pakken (Turkije).
Vreselijke pakken (Turkije).
Ja, lijken wel vleermuizen.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:59 uur
Vond Slovenie veel beter dan Servie trouwens. Maar beide een beetje tradionele balkanballades. Elk jaar doet een van de Joegoslaven wel zoiets.
Jammer dat Estland niet zo klein bleef als in het begin.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:59 uur
Aquila schreef:
Kate Bush II na Slovenië
Kate Bush II na Slovenië
Zij danst en oogt wellicht als Kate Bush, muzikaal en vocaal is het lichtjaren van elkaar verwijderd, wat een belediging. Moet dit winnen? Ja, ik haalde ook even een biertje beneden en kon het programma niet ontwijken.
Joan zong zo vals dat zelfs Jan Smit er plaatsvervangende schaamte van kreeg, begrijp ik? Gelukkig heb ik inmiddels de huiskamer weer kunnen ontvluchten...
0
Aquila
geplaatst: 24 mei 2012, 22:00 uur
Beetje goedkoop T Shirt (dat gaat hij zeker zo kapot trekken en zijn brede borst tonen)
0
geplaatst: 24 mei 2012, 22:02 uur
Estland vond ik weer prima te doen
. Plaatsje in de finale hoop ik.
. Plaatsje in de finale hoop ik.
0
Aquila
geplaatst: 24 mei 2012, 22:03 uur
Nee dat was niks
Is het afgelopen?
Oh, nee - reclamebreak zeker
Is het afgelopen?
Oh, nee - reclamebreak zeker
0
geplaatst: 24 mei 2012, 22:03 uur
starbright boy schreef:
Helemaal mee eens.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 22:04 uur
starbright boy schreef:
Die oudwinnaar heeft gedronken
Die oudwinnaar heeft gedronken
En gelijk heeft hij, het is toch allemaal niet om aan te zien en te horen......
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.