Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:59 uur
Ik heb het nummer beluisterd, maar eigenlijk was ik na grofweg 15 seconden mijn aandacht al kwijt.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 11:01 uur
Gretz schreef:
Het is mijns inziens veel te slaapverwekkend voor het ESF. Als er in die andere ballads iets meer pit zit maakt ze geen schijn van kans.
Precies. Het kabbelt maar door. Ideaal moment voor de bitterballen Het is mijns inziens veel te slaapverwekkend voor het ESF. Als er in die andere ballads iets meer pit zit maakt ze geen schijn van kans.
. Een nummer als die van Noorwegen had Anouk veel beter gepast. Het heeft er alle schijn van dat Nederland gewoon niet wil dat de finale wordt gehaald. Zucht.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 11:46 uur
Verder heeft ze haar uiterlijk ook niet mee, toch een aspect wat steeds belangrijker lijkt te worden bij het festival (zeker bij vrouwen).

0
geplaatst: 11 maart 2013, 11:47 uur
Dit is meer mijn smaak dan ander werk van Anouk maar ik vrees inderdaad dat de kijkers in Europa dit als saai ervaren. Out on my own van Michelle was ook echt wat voor mij maar sloeg ook totaal niet aan. Dit gaat een herhaling worden ben ik bang. Jammer.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 11:58 uur
Ik heb ook het idee dat ze het songfestival en alles wat daarbij komt kijken niet voldoende serieus neemt, zie ook.
Overdreven dwars doen met zowel de liedkeuze als haar gedrag. Bovendien voelde ze zich te groot om aan de nationale voorrondes mee te doen.
Overdreven dwars doen met zowel de liedkeuze als haar gedrag. Bovendien voelde ze zich te groot om aan de nationale voorrondes mee te doen.

0
geplaatst: 11 maart 2013, 12:29 uur
aERodynamIC schreef:
nog even een paar keer horen om een mening te vormen.
nog even een paar keer horen om een mening te vormen.
NewYorkCityLight schreef:
Weet nog niet wat ik er van moet vinden na 1x beluisteren.
Weet nog niet wat ik er van moet vinden na 1x beluisteren.
Het hele idee is toch juist dat zo'n songfestival nummer in 1 keer aankomt. Het ontbreekt iig aan energie, naar wat ik aannam toch juist de kracht van Anouk was.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 13:54 uur
Op een andere site waar ik vaak kom (geen Nederlandse site) zijn ze ook allemaal zeer positief.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 17:02 uur
Het is wel een mooi nummer, maar of het inderdaad meteen zal aanslaan bij het publiek is een twijfelpunt...
0
geplaatst: 11 maart 2013, 17:49 uur
Het was nochtans wel een goei idee eigenlijk, een alternatievere rock-chick met ballen naar het eurovisiesongfestival te sturen. Alleen is dit nummer zo on-Anouk als maar kan zijn, zonder enig rauw kantje of andere opvallendheid. En behoorlijk vervelend en langdradig daarbovenop.
En dat het nummer in eerste instantie zo goed overal lijkt te worden ontvangen lijkt me logisch. Niemand wil de zuurpruim uithangen en half Nederland over zich krijgen.
Ik acht het betrekkelijk kansloos.
En dat het nummer in eerste instantie zo goed overal lijkt te worden ontvangen lijkt me logisch. Niemand wil de zuurpruim uithangen en half Nederland over zich krijgen.
Ik acht het betrekkelijk kansloos.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 18:20 uur
En Bulgarije gaat toch voor het andere nummer dus ook dit land wijzigt weer:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kgk5F7QvnCg[/embed]
Beter dan Kismet vind ik.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kgk5F7QvnCg[/embed]
Beter dan Kismet vind ik.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 18:27 uur
inquestos schreef:
Het hele idee is toch juist dat zo'n songfestival nummer in 1 keer aankomt. Het ontbreekt iig aan energie, naar wat ik aannam toch juist de kracht van Anouk was.
(quote)
(quote)
Eens!
Gretha uit Beieren gaat dit slaapwekkend vinden als ze het maar 1 keer hoort.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 18:36 uur
Nou Bulgarije zal in ieder geval opvallen

Mijn lijstje even geupdate, weet niet of ik nou een land mis of niet met al die wisselingen etc. Helaas mijn nummer twee dus moeten weghalen.
1. Kroatië
2. Letland
3. Denemarken
4. Duitsland
5. IJsland
6. Israël (heeft volgens mij altijd wel goede nummers! Ben erg gecharmeerd van de opzet van het nummer, haar stem en de schaamteloze inkijk. Maar : jammer van de laatste minuut, dat is me weer iets te standaard ''schreeuwerig en bombastische ballade''. En als er iets is waar ik een hekel aan heb in muziek dan is dat het wel.)
7. Noorwegen
8. Nederland
9. Ierland
10. Roemenië
11. Georgië
12. Litouwen
13. Oostenrijk
14. Spanje
15. Albanië
16. Zwitserland
17. Griekenland
18. Bulgarije
19. Rusland
20. Hongarije
21. Verenigd Koninkrijk
22. Cyprus
23. Estland
24. Zweden
25. Oekranië
26. Wit-Rusland (blijft na de wisseling alsnog ergens onderaan staan dus ik verplaats hem niet)
27. Slovenië
28. Servië
29. België
30. Armenië
31. Malta
32. Finland

Mijn lijstje even geupdate, weet niet of ik nou een land mis of niet met al die wisselingen etc. Helaas mijn nummer twee dus moeten weghalen.
1. Kroatië
2. Letland
3. Denemarken
4. Duitsland
5. IJsland
6. Israël (heeft volgens mij altijd wel goede nummers! Ben erg gecharmeerd van de opzet van het nummer, haar stem en de schaamteloze inkijk. Maar : jammer van de laatste minuut, dat is me weer iets te standaard ''schreeuwerig en bombastische ballade''. En als er iets is waar ik een hekel aan heb in muziek dan is dat het wel.)
7. Noorwegen
8. Nederland
9. Ierland
10. Roemenië
11. Georgië
12. Litouwen
13. Oostenrijk
14. Spanje
15. Albanië
16. Zwitserland
17. Griekenland
18. Bulgarije
19. Rusland
20. Hongarije
21. Verenigd Koninkrijk
22. Cyprus
23. Estland
24. Zweden
25. Oekranië
26. Wit-Rusland (blijft na de wisseling alsnog ergens onderaan staan dus ik verplaats hem niet)
27. Slovenië
28. Servië
29. België
30. Armenië
31. Malta
32. Finland
0
geplaatst: 11 maart 2013, 18:43 uur
1. Denemarken
2. Nederland
3. Kroatië
4. Noorwegen
5. Duitsland
6. IJsland
7. Zwitserland
8. Griekenland
9. Rusland
10. Litouwen
11. Letland
12. Israel
13. Verenigd Koninkrijk
14. Albanië
15. Wit-Rusland
16. Macedonië
17. Zweden
18. Oostenrijk
19. Bulgarije
20. Hongarije
21. Spanje
22. Georgië
23. Ierland
24. Estland
25. Cyprus
26. Slovenië
27. Malta
28. Roemenië
29. Servië
30. Oekraïne
31. Armenië
32. België
33. Finland
Nog 6 landen te gaan.....
2. Nederland
3. Kroatië
4. Noorwegen
5. Duitsland
6. IJsland
7. Zwitserland
8. Griekenland
9. Rusland
10. Litouwen
11. Letland
12. Israel
13. Verenigd Koninkrijk
14. Albanië
15. Wit-Rusland
16. Macedonië
17. Zweden
18. Oostenrijk
19. Bulgarije
20. Hongarije
21. Spanje
22. Georgië
23. Ierland
24. Estland
25. Cyprus
26. Slovenië
27. Malta
28. Roemenië
29. Servië
30. Oekraïne
31. Armenië
32. België
33. Finland
Nog 6 landen te gaan.....
0
geplaatst: 11 maart 2013, 21:39 uur
1 Duitsland
2 Noorwegen
3 Rusland
4 IJsland
5 Denemarken
6 Oekraïne
7 Estland
8 Nederland
9 Kroatië
10 Georgië
11 Zweden
12 Zwitserland
13 Litouwen
14 Cyprus
15 Letland
16 Wit-Rusland (Zo zonde van Rhythm of Love!)
17 Malta (studioversie)
18 Slovenië
19 Oostenrijk
20 Ierland (maar alleen vanwege de studio versie)
21 Groot-Brittannië
22 Armenië
23 Bulgarije (Water kunnen ze toch niet overtreffen)
24 Israël
25 Spanje
26 Servië
27 Albanië
28 Griekenland
29 Roemenië
30 Hongarije
31 België
32 Finland
Macedonië gaat switchen van nummer dus heb ik dat land niet in de top verwerkt.
Mijn voorspelling: In de finale maken kans op de eindzege: Duitsland, Noorwegen, Rusland, Denemarken en Georgië (van wat tot nu toe bekend is)
2 Noorwegen
3 Rusland
4 IJsland
5 Denemarken
6 Oekraïne
7 Estland
8 Nederland
9 Kroatië
10 Georgië
11 Zweden
12 Zwitserland
13 Litouwen
14 Cyprus
15 Letland
16 Wit-Rusland (Zo zonde van Rhythm of Love!)
17 Malta (studioversie)
18 Slovenië
19 Oostenrijk
20 Ierland (maar alleen vanwege de studio versie)
21 Groot-Brittannië
22 Armenië
23 Bulgarije (Water kunnen ze toch niet overtreffen)
24 Israël
25 Spanje
26 Servië
27 Albanië
28 Griekenland
29 Roemenië
30 Hongarije
31 België
32 Finland
Macedonië gaat switchen van nummer dus heb ik dat land niet in de top verwerkt.
Mijn voorspelling: In de finale maken kans op de eindzege: Duitsland, Noorwegen, Rusland, Denemarken en Georgië (van wat tot nu toe bekend is)
0
geplaatst: 11 maart 2013, 22:07 uur
Nederland intussen 4e bij de bookmakers (wat betreft kans op eindoverwinning).
Schijnbaar zit Europa wel op zoiets te wachten. Ik snap het nog steeds niet, de meeste singles die Anouk ooit heeft uitgebracht zijn beter dan dit werkje.
Schijnbaar zit Europa wel op zoiets te wachten. Ik snap het nog steeds niet, de meeste singles die Anouk ooit heeft uitgebracht zijn beter dan dit werkje.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 23:30 uur
Inmiddels zelfs op 3 en dat is al jaren niet meer voorgekomen. Het leuke is ook dat de bookmakers er de laatste jaren ook helemaal niet zo naast zaten.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 23:33 uur
En hier de definitieve versie van Oekraïne:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pBBzyg_m4Qs[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pBBzyg_m4Qs[/embed]
0
geplaatst: 12 maart 2013, 00:04 uur
Ow? Op de site waar ik kijk, staat ie nog op 4.
Wow! Gravity is minder Lion King achtig geworden en is meteen toegankelijker, al vind ik het jammer dat de giga-uithaal aan het eind nu weg is. Het nummer heeft nu een stuk power verloren. In de eerste versie was het echt niet duidelijk wanneer het nummer nou eindigde! Zlata is wel een geweldige zangeres. Ik blijf het een leuk nummer vinden!
Door de clip krijg ik wel het gevoel dat ik in een soundtrack van een film ben terechtgekomen!
Wow! Gravity is minder Lion King achtig geworden en is meteen toegankelijker, al vind ik het jammer dat de giga-uithaal aan het eind nu weg is. Het nummer heeft nu een stuk power verloren. In de eerste versie was het echt niet duidelijk wanneer het nummer nou eindigde! Zlata is wel een geweldige zangeres. Ik blijf het een leuk nummer vinden!
Door de clip krijg ik wel het gevoel dat ik in een soundtrack van een film ben terechtgekomen!

0
geplaatst: 12 maart 2013, 12:47 uur
Ik luister Birds vandaag nog een paar keer en moet wel toegeven dat het een groeier is. Waar ik het gisteren vooral saai vond kan het nu al op een voldoende rekenen. De compositie is voor songfestivalbegrippen zeker niet slecht. En haar stem trek ik ook steeds beter.
Of het door kan stoten naar de finale vind ik nog wel twijfelachtig, dat hangt zoals anderen hier al vermelden vooral af van het feit bij hoeveel mensen het nummer op het eerste gehoor goed binnenkomt.
Of het door kan stoten naar de finale vind ik nog wel twijfelachtig, dat hangt zoals anderen hier al vermelden vooral af van het feit bij hoeveel mensen het nummer op het eerste gehoor goed binnenkomt.
0
geplaatst: 12 maart 2013, 23:10 uur
Definitieve versie van Albanië:
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_Pf-ZCI-UuA[/embed]
[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_Pf-ZCI-UuA[/embed]
0
geplaatst: 13 maart 2013, 15:16 uur
De nieuwe versie voor België:
En voor Rusland (die gaat hoog eindigen schat ik: Moskou 2014?):
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CyL4onYbXco[/embed]
En Frankrijk is nu ook bekend:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bfwa2A_aV5U[/embed]
1. Denemarken
2. Nederland
3. Kroatië
4. Duitsland
5. Noorwegen
6. Frankrijk
7. IJsland
8. Zwitserland
9. Rusland
10. Griekenland
11. Litouwen
12. Letland
13. Israel
14. Verenigd Koninkrijk
15. Albanië
16. Wit-Rusland
17. Zweden
18. Oostenrijk
19. Bulgarije
20. Hongarije
21. Spanje
22. Georgië
23. Ierland
24. Estland
25. Cyprus
26. Slovenië
27. Malta
28. Roemenië
29. Servië
30. Oekraïne
31. Armenië
32. België
33. Finland
Macedonië nog wachten wat het nieuwe nummer gaat worden dus nog 6 landen te gaan.....
En voor Rusland (die gaat hoog eindigen schat ik: Moskou 2014?):
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CyL4onYbXco[/embed]
En Frankrijk is nu ook bekend:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bfwa2A_aV5U[/embed]
1. Denemarken
2. Nederland
3. Kroatië
4. Duitsland
5. Noorwegen
6. Frankrijk
7. IJsland
8. Zwitserland
9. Rusland
10. Griekenland
11. Litouwen
12. Letland
13. Israel
14. Verenigd Koninkrijk
15. Albanië
16. Wit-Rusland
17. Zweden
18. Oostenrijk
19. Bulgarije
20. Hongarije
21. Spanje
22. Georgië
23. Ierland
24. Estland
25. Cyprus
26. Slovenië
27. Malta
28. Roemenië
29. Servië
30. Oekraïne
31. Armenië
32. België
33. Finland
Macedonië nog wachten wat het nieuwe nummer gaat worden dus nog 6 landen te gaan.....
0
geplaatst: 13 maart 2013, 17:23 uur
Mijn nieuwe top 33:
1 Duitsland
2 Noorwegen
3 Rusland (De nieuwe versie heeft niet zo veel veranderingen, en blijft prachtig. Rusland komt sowieso in de top 8 in de finale)
4 IJsland
5 Denemarken
6 Nederland
7 Estland
8 Georgië
9 Kroatië
10 Zweden
11 Oekraïne (gedegradeerd vanwege de nieuwe versie! Jammer dat de power eruit gehaald is)
12 Zwitserland
13 Litouwen
14 Cyprus
15 Letland
16 Wit-Rusland
17 Malta
18 Slovenië
19 Oostenrijk
20 Frankrijk (Beetje flauw nummer, maar leuk op zijn tijd)
21 Ierland
22 Groot-Brittannië
23 Armenië
24 Bulgarije
25 Israël
26 Spanje
27 Servië
28 Albanië
29 Griekenland
30 Roemenië
31 Hongarije
32 België (ook de nieuwe versie is 3x niks)
33 Finland
Ik ben vooral benieuwd hoe het nummer van San Marino gaat klinken! Zal het beter zijn dan The Social Network Song?
Het is al heel lang bekend hoe het nummer van Valentina Monetta heet, maar het is nog niet gelekt/uitgegeven!
1 Duitsland
2 Noorwegen
3 Rusland (De nieuwe versie heeft niet zo veel veranderingen, en blijft prachtig. Rusland komt sowieso in de top 8 in de finale)
4 IJsland
5 Denemarken
6 Nederland
7 Estland
8 Georgië
9 Kroatië
10 Zweden
11 Oekraïne (gedegradeerd vanwege de nieuwe versie! Jammer dat de power eruit gehaald is)
12 Zwitserland
13 Litouwen
14 Cyprus
15 Letland
16 Wit-Rusland
17 Malta
18 Slovenië
19 Oostenrijk
20 Frankrijk (Beetje flauw nummer, maar leuk op zijn tijd)
21 Ierland
22 Groot-Brittannië
23 Armenië
24 Bulgarije
25 Israël
26 Spanje
27 Servië
28 Albanië
29 Griekenland
30 Roemenië
31 Hongarije
32 België (ook de nieuwe versie is 3x niks)
33 Finland
Ik ben vooral benieuwd hoe het nummer van San Marino gaat klinken! Zal het beter zijn dan The Social Network Song?
Het is al heel lang bekend hoe het nummer van Valentina Monetta heet, maar het is nog niet gelekt/uitgegeven!
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2013, 21:18 uur
Armenië -> Een bluesy rocksong/rockballad. Op zich niet verkeerd, maar een tikje oubollig. Ik verwacht niet dat dit flink gaat scoren.
Hongarije -> Twee jaar geleden dacht ik vooraf dat Katie Wolf wel eens kans kon maken op de winst maar dat viel tegen, vorig jaar kwamen ze met een wat flauwe boyband en dit jaar is het een soort kruising tussen singer/songwriter en een dramaballad. Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Beetje liefjes maar dat ligt me wel en het is in het Hongaars, dat vind ik een pluspunt.
Estland -> Klassiek met een lentebriesje. Best een leuk liedje en ook niet verkeerd gezongen maar de aandacht verslapt halverwege helaas.
Hongarije -> Twee jaar geleden dacht ik vooraf dat Katie Wolf wel eens kans kon maken op de winst maar dat viel tegen, vorig jaar kwamen ze met een wat flauwe boyband en dit jaar is het een soort kruising tussen singer/songwriter en een dramaballad. Ik vind het wel een leuk liedje eigenlijk. Beetje liefjes maar dat ligt me wel en het is in het Hongaars, dat vind ik een pluspunt.
Estland -> Klassiek met een lentebriesje. Best een leuk liedje en ook niet verkeerd gezongen maar de aandacht verslapt halverwege helaas.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2013, 21:33 uur
Servië -> Servië is gemiddeld genomen hét Balkan land om rekening mee te houden. Dit land neemt ESC heel erg serieus en sturen alleen kwaliteit. Ook dit jaar valt het me niet tegen. Een heel goed uptempo popliedje. Geen Ċ½eljko of Marija maar het is zeker niet kansloos.
Wit-Rusland -> Tweede poging. Dit nummer is een stuk beter dan het vorige nummer waar Alyona mee kwam. Een behoorlijke Ruslana kloon ditmaal en het gaat haar goed af in de studio. Als het live ook lukt dan gaat dit de finale wel halen.
Groot Brittannië -> De UK kiest voor het tweede jaar op rij voor mottenballen en iets te zure wijn. Vorig jaar mislukte dat faliekant, al verdiende Engelbert dat toch echt niet. Dit jaar dus Bonnie "Total Eclipse of the Haircut" Tyler. Vreselijk oubollig nummer weer met zo'n flets 1990 ritme. Maar ja, ik vind het toch gewoon wel gaaf dat ze meedoet. Ik hoop dat ze niet laatste wordt, dat zou ik sneu voor d'r vinden.
Wit-Rusland -> Tweede poging. Dit nummer is een stuk beter dan het vorige nummer waar Alyona mee kwam. Een behoorlijke Ruslana kloon ditmaal en het gaat haar goed af in de studio. Als het live ook lukt dan gaat dit de finale wel halen.
Groot Brittannië -> De UK kiest voor het tweede jaar op rij voor mottenballen en iets te zure wijn. Vorig jaar mislukte dat faliekant, al verdiende Engelbert dat toch echt niet. Dit jaar dus Bonnie "Total Eclipse of the Haircut" Tyler. Vreselijk oubollig nummer weer met zo'n flets 1990 ritme. Maar ja, ik vind het toch gewoon wel gaaf dat ze meedoet. Ik hoop dat ze niet laatste wordt, dat zou ik sneu voor d'r vinden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2013, 21:52 uur
Israel -> Vorig jaar volledig onterecht gestrand in de halve finale met het fantastisch leuke uberquirky nummer Time. Dit jaar wordt er weer eens in het Hebreeuws gezongen en dan vind ik een prachtige taal. De eerste punten zijn dus na 1 regel al binnen. En ja hoor, van de rest van het nummer word ik ook heel enthousiast. Goed gezongen, drama, uithaal, leuk gearrangeerd. Top inzending. Israel staat zo langzamerhand wel in mijn top 5 aller tijden van Eurovisie landen.
Zweden -> Het gastland. Je kunt zeggen wat je wilt van het ESC, maar het leverde vorig jaar wel weer eens een knoeperd van een internationale hit op die, mijns inziens, nog wel een flinke tijd mee kan voordat de houdbaarheidsdatum overschreden is. Wat komt er na Euphoria? Nou Robin Stjernberg met You dus. Robin is een beetje mollig en hij heeft een schattig lachje. Ik zou hem zo doen, maar dan moet hij wel z'n oorbel uitdoen en de gel uit z'n haar wassen. Maar goed, het liedje dan. Verdomd, dat is toch weer erg goed hoor. Supercatchy en modern. Het is haast een beetje een poppy housenummer met een licht alternatief songwritervleugje. Het komt op mij in ieder geval net authentiek genoeg over om het goed te vinden. Kanshebber.
Roemenië -> Roemenië is al enkele jaren op de goede weg binnen het ESC. De Finale is nog nooit een probleem geweest en er zijn al 2 3e plekken en een 4e in the pocket. Roemenië stuurt toch altijd nummers met iets extra's en ook dit jaar is dat weer het geval. Namelijk Gerard Joling on speed. Dit kan niet fout gaan. Het is vreselijk opzichtig maar het valt daarom ook goed op. Finale gegarandeerd hoor en dan weer een plek zo rond de 10-20. Hoera voor Roemenië!
Zweden -> Het gastland. Je kunt zeggen wat je wilt van het ESC, maar het leverde vorig jaar wel weer eens een knoeperd van een internationale hit op die, mijns inziens, nog wel een flinke tijd mee kan voordat de houdbaarheidsdatum overschreden is. Wat komt er na Euphoria? Nou Robin Stjernberg met You dus. Robin is een beetje mollig en hij heeft een schattig lachje. Ik zou hem zo doen, maar dan moet hij wel z'n oorbel uitdoen en de gel uit z'n haar wassen. Maar goed, het liedje dan. Verdomd, dat is toch weer erg goed hoor. Supercatchy en modern. Het is haast een beetje een poppy housenummer met een licht alternatief songwritervleugje. Het komt op mij in ieder geval net authentiek genoeg over om het goed te vinden. Kanshebber.

Roemenië -> Roemenië is al enkele jaren op de goede weg binnen het ESC. De Finale is nog nooit een probleem geweest en er zijn al 2 3e plekken en een 4e in the pocket. Roemenië stuurt toch altijd nummers met iets extra's en ook dit jaar is dat weer het geval. Namelijk Gerard Joling on speed. Dit kan niet fout gaan. Het is vreselijk opzichtig maar het valt daarom ook goed op. Finale gegarandeerd hoor en dan weer een plek zo rond de 10-20. Hoera voor Roemenië!
0
geplaatst: 13 maart 2013, 22:02 uur
Leuk dat iemand het met mij eens is over Israël 

Onweerwolf schreef:
Robin is een beetje mollig en hij heeft een schattig lachje. Ik zou hem zo doen, maar dan moet hij wel z'n oorbel uitdoen en de gel uit z'n haar wassen.
Robin is een beetje mollig en hij heeft een schattig lachje. Ik zou hem zo doen, maar dan moet hij wel z'n oorbel uitdoen en de gel uit z'n haar wassen.

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2013, 22:06 uur
Nederland -> Daar gaat 'ie dan, mijn eerste luisterbeurt voor Birds. Ik ben nog steeds een beetje verliefd op Joan, maar dat hoofdstuk moet ik nu toch echt afsluiten. De verentooi gaat de kast in en een afspraak met de tatoeëerder is al gemaakt. Want; Anouk! Ja, het is een goed nummer en Anouk is een goede zangeres. Het arrangement is leuk gedaan en ik kan hier goed naar luisteren maar ik weet het niet. Ik kan dit moeilijk beoordelen. Ergens bekruipt me toch het gevoel dat dit niet opvallend genoeg zal zijn. Eigenlijk had er met het refrein wat meer gedaan moeten worden. Het is allemaal nogal ingehouden en daar scoor je niet (meer) mee.
Bulgarije -> Vorig jaar kwam Bulgarije met het geniale Love Umlimited. Overvalste technopop die echt heel erg goed in elkaar zat maar door het publiek niet gewaardeerd werd wat ik echt enorm jammer vond. Dit jaar zijn Elitsa en Stoyan terug, in 2007 al verantwoordelijk voor het eveneens geniale 'Water' dat met een 5e plek de best score ooit voor Bulgarije was en is. Samo Shampioni lijkt sprekend op Water en ik vind het wederom een fantastisch nummer. Ethnohouse op z'n best met de geweldige kermende zang van Elitsa. Ik ben benieuwd hoe ver dit komt want 2007 was een moeilijk jaar met een aantal hele goede nummers. Een evenaring zou me niet verbazen.
Bulgarije -> Vorig jaar kwam Bulgarije met het geniale Love Umlimited. Overvalste technopop die echt heel erg goed in elkaar zat maar door het publiek niet gewaardeerd werd wat ik echt enorm jammer vond. Dit jaar zijn Elitsa en Stoyan terug, in 2007 al verantwoordelijk voor het eveneens geniale 'Water' dat met een 5e plek de best score ooit voor Bulgarije was en is. Samo Shampioni lijkt sprekend op Water en ik vind het wederom een fantastisch nummer. Ethnohouse op z'n best met de geweldige kermende zang van Elitsa. Ik ben benieuwd hoe ver dit komt want 2007 was een moeilijk jaar met een aantal hele goede nummers. Een evenaring zou me niet verbazen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.