Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 4 maart 2013, 23:27 uur
Ik kreeg via Facebook deze clip binnen over dat nummer (beetje flauw maar kon er wel om glimlachen).
???? ? ?????? ??? ?????? | Off - off.net.mk
???? ? ?????? ??? ?????? | Off - off.net.mk
0
geplaatst: 4 maart 2013, 23:56 uur

Hoop niet dat ik daar nu elke keer aan denk als ik het nummer weer beluister.
0
geplaatst: 5 maart 2013, 00:07 uur
Ik dus wel...meeeheeeheeeee
(toch ga ik ook dit nummer wel geinig vinden)
Overigens schijnt dit het nieuwe nummer voor Wit-Rusland te zijn (dat switchen van nummers mogen ze van mij best afstraffen want het is toch een beetje valsspelen doordat je je kunt aanpassen aan andere inzendingen):
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Szf_HOmW5p0#![/embed]
Doet me denken aan de Dolly Dots jaren '80 (kent iemand Leila nog?)
Opmerkelijk toch???!!!!
(toch ga ik ook dit nummer wel geinig vinden)
Overigens schijnt dit het nieuwe nummer voor Wit-Rusland te zijn (dat switchen van nummers mogen ze van mij best afstraffen want het is toch een beetje valsspelen doordat je je kunt aanpassen aan andere inzendingen):
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Szf_HOmW5p0#![/embed]
Doet me denken aan de Dolly Dots jaren '80 (kent iemand Leila nog?)
Opmerkelijk toch???!!!!
0
geplaatst: 5 maart 2013, 18:05 uur
Update na de wijziging van Wit-Rusland:
1. Denemarken
2. Kroatië
3. Noorwegen
4. Duitsland
5. IJsland
6. Zwitserland
7. Griekenland
8. Rusland
9. Litouwen
10. Letland
11. Albanië
12. Wit-Rusland
13. Macedonië
14. Oostenrijk
15. Hongarije
16. Spanje
17. Georgië
18. Ierland
19. Estland
20. Cyprus
21. Slovenië
22. Malta
23. Bulgarije
24. Servië
25. Oekraïne
26. Armenië
27. België
28. Finland
Nog 11 landen te gaan.....
1. Denemarken
2. Kroatië
3. Noorwegen
4. Duitsland
5. IJsland
6. Zwitserland
7. Griekenland
8. Rusland
9. Litouwen
10. Letland
11. Albanië
12. Wit-Rusland
13. Macedonië
14. Oostenrijk
15. Hongarije
16. Spanje
17. Georgië
18. Ierland
19. Estland
20. Cyprus
21. Slovenië
22. Malta
23. Bulgarije
24. Servië
25. Oekraïne
26. Armenië
27. België
28. Finland
Nog 11 landen te gaan.....
0
geplaatst: 7 maart 2013, 11:01 uur
De UK gaat op dezelfde tour als vorig jaar (want dat was ZO'N succes) en stuurt iemand die al met één been in het graf staat. Dit jaar is het Bonnie Tyler!!
Dit is het nummer :
Dit is het nummer :
0
geplaatst: 7 maart 2013, 18:29 uur
Bonnie Tyler???? Wat een verrassing!
We kennen haar natuurlijk allemaal van It's a Heartache en Total Eclipse of the Heart. Die nummers vind ik een stuk origineler dan Believe in Me, maar deze inzending is absoluut niet de slechtste bijdrage voor het songfestival dit jaar! Mooie clip trouwens, en dan met name de achtergrond! 
We kennen haar natuurlijk allemaal van It's a Heartache en Total Eclipse of the Heart. Die nummers vind ik een stuk origineler dan Believe in Me, maar deze inzending is absoluut niet de slechtste bijdrage voor het songfestival dit jaar! Mooie clip trouwens, en dan met name de achtergrond! 
0
geplaatst: 8 maart 2013, 00:13 uur
En ook de bijdrage van Israel is bekend:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oqtTv1P4Xrc[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oqtTv1P4Xrc[/embed]
0
geplaatst: 8 maart 2013, 00:25 uur
Ik vind de bijdrage van Israel best apart
Beetje jammer van de uithaal na de bridge. Er zitten wel veel te veel add-lips in!
Beetje jammer van de uithaal na de bridge. Er zitten wel veel te veel add-lips in!
0
geplaatst: 8 maart 2013, 19:44 uur
En de nieuwe trend zet zich voort. Ook Macedonie gaat op zoek naar een ander nummer voor Esma & Vlatko omdat het nummer Imperija niet goed valt in eigen land.
Makkelijk toch? Het nummer valt niet zo goed of scoort niet lekker in de polls...... schrijf je toch gewoon een ander nummer?
Ik vind echt dat ze van die praktijken af moeten want het komt te vaak voor de laatste paar jaar.
Zou het dan toch door die clip met schapen komen?
Makkelijk toch? Het nummer valt niet zo goed of scoort niet lekker in de polls...... schrijf je toch gewoon een ander nummer?
Ik vind echt dat ze van die praktijken af moeten want het komt te vaak voor de laatste paar jaar.
Zou het dan toch door die clip met schapen komen?

0
geplaatst: 8 maart 2013, 22:35 uur
Er zouden eens wat mensen moeten gaan mekkeren bij de organisatie! Ik vind het echt niet kunnen!
0
geplaatst: 8 maart 2013, 23:07 uur
In feite is het gewoon valsspelen omdat de landen weten in welke halve finale ze staan en nu ook in welke helft daarvan. Zit jouw ballad tussen andere ballads? Hup een vrolijk uptempo nummer dan maar 'want het nummer dat we inzonden doen we toch maar niet'.
Tja...... (hadden wij voorgaande jaren moeten doen
).
Tja...... (hadden wij voorgaande jaren moeten doen
).
0
geplaatst: 9 maart 2013, 17:38 uur
Vanavond wordt de winnaar voor Zweden bekend. Ik volg het Melodifestivalen sinds 2011 elk jaar. Ik moet zeggen dat ik dit jaar het een zwak jaar vind, en dat terwijl Zweden normaliter toch zulke goede inzendingen heeft...
Hier een recap van alle 10 de finalenummers voor vanavond:
Persoonlijk ben ik voor Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire
Hier een recap van alle 10 de finalenummers voor vanavond:
Persoonlijk ben ik voor Ralf Gyllenhammar - Bed on Fire
0
geplaatst: 9 maart 2013, 17:53 uur
Zweden heeft gewoon geen zin om weer te winnen.
Voor Nederland wordt het overigens maandagochtend bekend hoe het nummer van Anouk klinkt.
Voor Nederland wordt het overigens maandagochtend bekend hoe het nummer van Anouk klinkt.
0
geplaatst: 9 maart 2013, 18:33 uur
Dat blijkt ja... Toch raar. Er zijn gemiddeld zo'n 3,5 miljoen kijkers in Zweden per voorronde. Als je bedenkt dat Zweden 9,5 miljoen inwoners heeft, is dat gigantisch. Voor de artiest kan dat als enorme promotie werken. Raar dat er dan zulke slechte nummers zo ver kunnen komen (en dat is. nogmaals, alleen dit jaar)
Spannend!!!! Ik ben benieuwd!
Spannend!!!! Ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 9 maart 2013, 23:10 uur
Zweden heeft gekozen:
Studioversie:
Live:
Apart dat Zweden dit nummer heeft gekozen, want in eerste instantie lag het er bijna uit. Dankzij het winnen van de 2e kansronde stond het in de finale en nu wint het!
Niet de slechtste keuze van Zweden maar ook zeker niet het beste nummer dat Zweden heeft ingezonden!
Studioversie:
Live:
Apart dat Zweden dit nummer heeft gekozen, want in eerste instantie lag het er bijna uit. Dankzij het winnen van de 2e kansronde stond het in de finale en nu wint het!
Niet de slechtste keuze van Zweden maar ook zeker niet het beste nummer dat Zweden heeft ingezonden!
0
geplaatst: 10 maart 2013, 00:49 uur
Roemenië stuurt 'opera':
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mI4EOTIu4eQ[/embed]
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mI4EOTIu4eQ[/embed]
0
geplaatst: 10 maart 2013, 00:53 uur
Okee... Dat nummer van Roemenië zal ik misschien in de studioversie kunnen waarderen, maar live is het echt niet goed! Hij zit er erg vaak naast en het klinkt gewoon niet oké. En nee, dat komt niet omdat opera en een dancenummer niet goed samengaan want La Voix van Malena Ernman klonk wél super!
0
geplaatst: 10 maart 2013, 00:59 uur
1. Denemarken
2. Kroatië
3. Noorwegen
4. Duitsland
5. IJsland
6. Zwitserland
7. Griekenland
8. Rusland
9. Litouwen
10. Letland
11. Israel
12. Verenigd Koninkrijk
13. Albanië
14. Wit-Rusland
15. Macedonië
16. Zweden
17. Oostenrijk
18. Hongarije
19. Spanje
20. Georgië
21. Ierland
22. Estland
23. Cyprus
24. Slovenië
25. Malta
26. Bulgarije
27. Roemenië
28. Servië
29. Oekraïne
30. Armenië
31. België
32. Finland
Nog 7 landen te gaan.....
2. Kroatië
3. Noorwegen
4. Duitsland
5. IJsland
6. Zwitserland
7. Griekenland
8. Rusland
9. Litouwen
10. Letland
11. Israel
12. Verenigd Koninkrijk
13. Albanië
14. Wit-Rusland
15. Macedonië
16. Zweden
17. Oostenrijk
18. Hongarije
19. Spanje
20. Georgië
21. Ierland
22. Estland
23. Cyprus
24. Slovenië
25. Malta
26. Bulgarije
27. Roemenië
28. Servië
29. Oekraïne
30. Armenië
31. België
32. Finland
Nog 7 landen te gaan.....
0
geplaatst: 10 maart 2013, 01:03 uur
Leuk dat Nederland één van de laatsten is waarvan de inzending bekend wordt.
Overigens goed om te zien dat Finland weer op de verdiende positie staat Eric
. (Zat overigens laatst random een beetje op YouTube te kijken naar mensen die hun top xx tot zover hadden geupload en Finland deed het nog best goed in die lijstjes! Bij eentje zelfs op #1. Hoe is het mogelijk!!!).
Overigens goed om te zien dat Finland weer op de verdiende positie staat Eric
. (Zat overigens laatst random een beetje op YouTube te kijken naar mensen die hun top xx tot zover hadden geupload en Finland deed het nog best goed in die lijstjes! Bij eentje zelfs op #1. Hoe is het mogelijk!!!).
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:17 uur
Zo, nu kennen we Birds dus......... nog even een paar keer horen om een mening te vormen.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:18 uur
Zojuist het nummer van Anouk op Q gehoord. Weet niet zeker of dit de originele versie is maar
zo ja:
.
Heb je eindelijk weer eens een goede zangeres die je afvaardigt, kom je met dit boring nummer aanzetten.
Nederland: WAAROM?
zo ja:
.Heb je eindelijk weer eens een goede zangeres die je afvaardigt, kom je met dit boring nummer aanzetten.
Nederland: WAAROM?
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:23 uur
Ik hou wel van dit soort nummers. We gaan er niet mee winnen maar opvallen wel en voor het eerst sinds jaren heb ik wel goede hoop op de finale.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:26 uur
Thanks!
Weet nog niet wat ik er van moet vinden na 1x beluisteren. Ik heb ook absoluut geen idee of dit kans maakt op een finaleplek.
Weet nog niet wat ik er van moet vinden na 1x beluisteren. Ik heb ook absoluut geen idee of dit kans maakt op een finaleplek.
0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:27 uur
Ze heeft de vreselijke pech dat ze in de eerste helft van de eerste halve finale zit met veel vrouwen en ballads en aangezien wij niet zo veel vriendjes hebben zal het er wel weer om gaan spannen 

0
geplaatst: 11 maart 2013, 10:48 uur
Het is mijns inziens veel te slaapverwekkend voor het ESF. Als er in die andere ballads iets meer pit zit maakt ze geen schijn van kans.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.