Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:29 uur
Zat Anouk wel in de goede toonsoort? Verder had ik meer power van haar verwacht.
Maar ik ben geen kenner of liefhebber, en kon veel andere nummers niet eens uitzitten.
Maar ik ben geen kenner of liefhebber, en kon veel andere nummers niet eens uitzitten.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:33 uur
Gele Stift schreef:
Oekraïne WOW, toppertje hoor
Oekraïne WOW, toppertje hoor
Dat nummer vind ik steeds minder worden eigenlijk. Vreselijk plastic. Maar het zal wel weer naar de finale gaan, kan niet missen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2013, 22:33 uur
Ik vond Moldavie en Belgie erg goed, scoorde bij mij en mijn partner het hoogst.
Dat van Belgie blijft ook meteen hangen, alleen Bieber kapsel en wenkbrauwen die waren fout.
Dat van Belgie blijft ook meteen hangen, alleen Bieber kapsel en wenkbrauwen die waren fout.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:34 uur
Vind Oekraine behoorlijk erg, maar als dat niet naar de finale gaat eet ik mijn sok op. Gaat daar ook zeker de eerste vijf halen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:35 uur
Opmerkelijk trouwens dat het Moldavische nummer in het Roemeens werd gebracht. Op de CD staat de Engelse variant. Maar als ik me niet vergis hebben ze dat al eens eerder gedaan.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:37 uur
Ik moet het nog zien dat Anouk doorgaat. Hoe mooi en verantwoord het ook is, het valt toch een beetje in het niet bij de bombast van veel van de andere landen. Eerlijk is eerlijk, het valt een beetje saai weg in het geheel. Laten we hopen op de vakjury. Qua publiek in Europa moeten we het niet hebben vrees ik... Denemarken heeft wel een lekker liedje in ieder geval.
Ik denk de volgende landen in ieder geval
door;
Denemarken
Oostenrijk
Rusland
Oekraine
Montenegro
België
Ierland
Estland
Moldavie
en hopelijk Nederland...
Ik denk de volgende landen in ieder geval
door;
Denemarken
Oostenrijk
Rusland
Oekraine
Montenegro
België
Ierland
Estland
Moldavie
en hopelijk Nederland...
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:38 uur
starbright boy schreef:
Vond ik ook, een stuk leuker dan de pauzeacts meestal zijn.
Vond ik ook, een stuk leuker dan de pauzeacts meestal zijn.
Zoals wat je nu ziet dus.

0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:38 uur
Kan dit lekkere instrumentale nummertje dat nu te horen is bij de dance-act ook door naar de finale
?
?
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:40 uur
starbright boy schreef:
Vind Oekraine behoorlijk erg, maar als dat niet naar de finale gaat eet ik mijn sok op. Gaat daar ook zeker de eerste vijf halen.
Vond het zeker niet erg om haar te zien

0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:41 uur
NewYorkCityLight schreef:
Kan dit lekkere instrumentale nummertje dat nu te horen is bij de dance-act ook door naar de finale
?
? Het lijkt hier en daar een beetje op de ouverture van Flodder.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:42 uur
Litouwen zal wel niet doorgaan. Ik vind het best een leuk nummer en een sympathieke kerel, maar het klonk echt vreselijk. Zelfs het achtergrondkoor zong vals!
Slovenië klonk ook erg beroerd, net als België. Dat lijken me zekere afvallers. Verder kan ik er geen pijl op trekken.
Slovenië klonk ook erg beroerd, net als België. Dat lijken me zekere afvallers. Verder kan ik er geen pijl op trekken.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:44 uur
Litouwen deed mij heel erg denken aan de zanger van de Editors. Die vergelijking zal wel al vaker zijn langsgekomen hier
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:45 uur
Gele Stift schreef:
Litouwen deed mij heel erg denken aan de zanger van de Editors. Die vergelijking zal wel al vaker zijn langsgekomen hier
Ik heb wel een paar maanden geleden de postpunk referentie gemaakt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:56 uur
Ik denk dat niemand had verwacht dat Litouwen het zou halen.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:56 uur
Echt... Litouwen is wel de meest demotiverende naam uit de koker...
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:57 uur
Zeven uit tien. Litouwen (verbazingwekkend) Ierland (verbazingwekkend) en Estland zijn door. Kroatie, Montenegro en Servie niet.
Ex Joegoslavie gaat volkomen ten onder trouwens. Allevier eruit.
Ex Joegoslavie gaat volkomen ten onder trouwens. Allevier eruit.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 mei 2013, 22:58 uur
Belgie en Nederland door geweldig !!!!!!!!!!!!!!
En toch 8 v/d 10
En toch 8 v/d 10
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:58 uur
9/10 goed voorspeld!
Ik had alleen Montenegro in plaats van Litouwen.
Ik had alleen Montenegro in plaats van Litouwen.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:59 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2013, 22:59 uur
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat dat prutswerk uit België door is terwijl een geniaal nummer als dat van Montenegro gepasseerd wordt. 

0
geplaatst: 14 mei 2013, 23:00 uur
Litouwen en België klonken allebei zo vals als het maar zijn kan en horen absoluut niet in de finale. Dat ze er wel staan komt waarschijnlijk puur door het gebrek aan mannen in deze halve finale. De stemmende dames hadden weinig keus...
Ach, ik vind het geen onaardige nummers. Laat ik maar niet teveel zeuren.
Ach, ik vind het geen onaardige nummers. Laat ik maar niet teveel zeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.