Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:32 uur
Die presentatrice mag het van mij vaker doen. Veel leuker dan gemiddeld.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:42 uur
Malta: een arts op het podium. Toe maar! Zou hij geen kramp hebben gekregen van al dat glimlachen? Sympathiek liedje maar iets te veel een grijze muis vrees ik. Ondanks dat zou het wel eens verrassend door kunnen gaan.
Bulgarije: trommels zijn onderhand wel uit maar dat lijkt de Bulgaren niks uit te maken. Water was een Eurovisie hit, dit is kansloos maar ik vind het wel vermakelijk. Misschien zijn die meiden uit het achtergrondkoortje wel de dochters van Esma
IJsland: eindelijk een echt lekker nummer. Het mag dan wat 'ouderwets jaren '90 songfestival' zijn; altijd beter dan veel van wat we tot nu toe gezien en gehoord hebben. Degelijk lijkt het toverwoord dit jaar en mag van mij allemaal in de top 10 terecht komen, de circusacts ver achter zich latend.
Bulgarije: trommels zijn onderhand wel uit maar dat lijkt de Bulgaren niks uit te maken. Water was een Eurovisie hit, dit is kansloos maar ik vind het wel vermakelijk. Misschien zijn die meiden uit het achtergrondkoortje wel de dochters van Esma

IJsland: eindelijk een echt lekker nummer. Het mag dan wat 'ouderwets jaren '90 songfestival' zijn; altijd beter dan veel van wat we tot nu toe gezien en gehoord hebben. Degelijk lijkt het toverwoord dit jaar en mag van mij allemaal in de top 10 terecht komen, de circusacts ver achter zich latend.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:50 uur
Israel degelijk zoals zo vaak. Helaas is het liedje an sich niet zo sterk.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:54 uur
Griekenland: ja met zo'n titel doe je het al snel niet fout
Altijd al een zwak gehad voor dit soort inzendingen (denk Moldavië met Zdob şi Zdub). Velen kotsen het uit (tja, alcohol......) maar gaat echt wel door naar de finale. Van mij mogen ze.
Israël: de zus van Catherine Keyl had zeker geen geld meer voor een knoopje extra. Lekker schreeuwerig over the top maar dat mag soms best wel. Krachtige ballade waar niet veel mis mee is. Hopelijk gaat ze door ook al is alles iets té
Armenië: vervelend deuntje, misschien krijgt ie wat punten voor zijn wenkbrauwen want voor het nummer hoeft het niet.
Altijd al een zwak gehad voor dit soort inzendingen (denk Moldavië met Zdob şi Zdub). Velen kotsen het uit (tja, alcohol......) maar gaat echt wel door naar de finale. Van mij mogen ze.Israël: de zus van Catherine Keyl had zeker geen geld meer voor een knoopje extra. Lekker schreeuwerig over the top maar dat mag soms best wel. Krachtige ballade waar niet veel mis mee is. Hopelijk gaat ze door ook al is alles iets té

Armenië: vervelend deuntje, misschien krijgt ie wat punten voor zijn wenkbrauwen want voor het nummer hoeft het niet.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:57 uur
Hongarije : Gaaaap, hipster alert.
edit : onweerwolf zegt dus al precies hetzelfde
Mij deed ze eerder denken hier aan denken :

edit : onweerwolf zegt dus al precies hetzelfde

aERodynamIC schreef:
Israël: de zus van Catherine Keyl had zeker geen geld meer voor een knoopje extra.
Israël: de zus van Catherine Keyl had zeker geen geld meer voor een knoopje extra.
Mij deed ze eerder denken hier aan denken :

0
geplaatst: 16 mei 2013, 21:58 uur
Hongarije: wat doet dat hippe altomannetje daar toch? Moet ie niet op Lowlands staan? Zang komt live niet best over (doen ze op cd beter). Ook hier weer 'less is more'.... zou het festival dan toch een nieuwe kant op gaan? Leukste nummer van de avond maar live viel het me toch wat tegen.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:02 uur
Noorwegen: één van de grote favorieten dit jaar en niet onterecht. Grote verschil met concurrent Denemarken is dat deze dame live toch een stuk matiger zingt. Mooi in beeld gebracht, sterk nummer en over de zang lijken ze toch zelden te vallen dus ach.... winnaar? Zou kunnen maar ik zou het dan toch geen heel sterke vinden mocht het zo zijn.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:05 uur
Die Hongaar zong echt beroerd zeg. Het nummer doet mij sowieso niets.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:06 uur
Zowel Hongarije als Noorwegen vallen live behoorlijk tegen (al is het Hongaarse nummer het enige dat ik uit mezelf zou opzetten van de 39, vind het op CD echt een van de mooiste inzendingen van de afgelopen jaren inmiddels). Toch zie ik ze beide wel doorgaan. Albanie niet.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:08 uur
Albanië: aaahhh vuurwerk! Hadden we dat al gehad vanavond? Ik wist niet dat Blaudzun een broer had in Albanië! Een rocknummer waar je van moet houden. Ik hoor dit liever dan die Armeense kerels maar dit gaat zeer waarschijnlijk niet door.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:11 uur
Vreselijke pathetische onzin van Georgie, maar het gaat wel door. Met gemak.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:12 uur
Georgië: huur de schrijver van vorig jaar maar in dan win je wel.... zou kunnen, ze maken zeker kans om heel hoog te eindigen maar dan is het wel een kopie van Azerbeidzjan 2 jaar geleden en daar was ik ook al heel snel klaar mee. Gelikt, vals (viel mee, even dan) gekweel. Laat maar zitten.
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2013, 22:13 uur
Zo, Georgië was echt heel erg goed. Superzoet liedje natuurlijk maar perfect uitgevoerd en gegarandeerd top 10 zaterdag.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:15 uur
Titanic Romantiek door Georgie 
Gaat het goed doen bij de bellers. Door!

Gaat het goed doen bij de bellers. Door!
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:16 uur
Zwitserland: en opa speelt de bas (leuk toch na de trommelende oma uit Moldavië een paar jaar terug en de opoes uit Rusland vorig jaar.... zullen we er volgend jaar mee kappen a.u.b.?).
Mevrouw kan beter haar leger des heils pakje weer aantrekken want zingen kan ze niet.
Kon er dan echt niks leuks van gemaakt worden op het podium want dit is toch wel erg suf voor zo'n vrolijk nummer. Gelukkig wel 2 lekkere kerels in deze band
Mevrouw kan beter haar leger des heils pakje weer aantrekken want zingen kan ze niet.
Kon er dan echt niks leuks van gemaakt worden op het podium want dit is toch wel erg suf voor zo'n vrolijk nummer. Gelukkig wel 2 lekkere kerels in deze band

0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2013, 22:17 uur
La suisse, erg matig gezongen, jammer zeg.
Maar nu! CEZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar nu! CEZAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:18 uur
Oef, ja die zanger. Niet verwacht. Even bijkomen hoor. Helaas komt Cezar nu als een koude douche.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:20 uur
Roemenië: het mag dan wel de beste zanger zijn, dit matcht niet en als je continue kijkt of je moet poepen (zou er een toilet onder die stellage staan?) dan moet je toch concluderen dat dit het niet is. Misschien had ie vanochtend zijn borsthaar nog eens extra kunnen scheren want laat het staan of scheer het goed af maar ja... het is zijn leven 
Zou me niet eens verbazen als dit doorgaat.

Zou me niet eens verbazen als dit doorgaat.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:22 uur
100% zeker door
Noorwegen
Georgie
Azerbeidzjan
Zeer waarschijnlijk ook:
Griekenland
Ik denk ook:
Hongarije
San Marino
Finland
Voordeel van de Twijfel:
Bulgarije
IJsland
Zwitserland
Waarschijnlijk niet: Roemenie, Malta, Israel
Koffers voor Letland, Macedonie, Albanie, Armenie.
Vind het heel lastig deze halve finale.
Noorwegen
Georgie
Azerbeidzjan
Zeer waarschijnlijk ook:
Griekenland
Ik denk ook:
Hongarije
San Marino
Finland
Voordeel van de Twijfel:
Bulgarije
IJsland
Zwitserland
Waarschijnlijk niet: Roemenie, Malta, Israel
Koffers voor Letland, Macedonie, Albanie, Armenie.
Vind het heel lastig deze halve finale.
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:24 uur
Moeilijk te gokken wie doorgaan. Ik doe een poging.
Letland
San Marino
Azerbeidzjan
Malta
IJsland
Griekenland
Israël
Noorwegen
Georgië
Roemenië
Letland
San Marino
Azerbeidzjan
Malta
IJsland
Griekenland
Israël
Noorwegen
Georgië
Roemenië
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:24 uur
Poeh! Moeilijke voorspelling vanavond.
- Azerbeidzjan
- Israël
- IJsland
- San Marino
- Roemenië (vooral omdat dit als laatste was)
- Noorwegen
- Georgië
- Bulgarije
- Griekenland
- Finland (met pijn in mijn hart)
- Azerbeidzjan
- Israël
- IJsland
- San Marino
- Roemenië (vooral omdat dit als laatste was)
- Noorwegen
- Georgië
- Bulgarije
- Griekenland
- Finland (met pijn in mijn hart)
0
geplaatst: 16 mei 2013, 22:28 uur
Urbanoetang schreef:
Tip: Kijk mee met de Belgen. Geen last van dit soort dingen of Jan Smit (gister alleen teruggeschakeld voor de uitslag).
(quote)
Tip: Kijk mee met de Belgen. Geen last van dit soort dingen of Jan Smit (gister alleen teruggeschakeld voor de uitslag).
Ik heb de afgelopen jaren naar de BBC gekeken met commentaar van Graham Norton. Iemand enig idee of ie het dit jaar weer doet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.