MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Noorwegen was goed ja, georgie iets minder.

Wat doet die parachute daar nou eigenlijk?

Noorwegen blijft voor mij een van de grote kanshebbers, maar daar zijn er dit jaar best aardig wat van.

Dacht ik net dat Poolse decolete's voor de heteroseksuele medemens een beetje tegenvallen vergeleken met de clip gaat er iets in de was.

Vind dit wel leuke stompzinnigheid trouwens. Gaat ook door.

-Malta: lekker nummer, rommelig in beeld gebracht (goed gedaan Nederland!), weg met die vlaggen... oh ja: fijn liedje had ik al gezegd maar dat witte shirt is niet zo flatteus meneer.
-Israël: persoonlijke favoriet op 1 na, meebleren maar alleen moet je denk ik geen ruzie met haar krijgen
-Noorwegen: ja die ene dat is dus deze. Wat een mooi liedje is dit toch. Anouk gevoel, gewoon gaan staan en zingen en dat doet ie. Mag winnen, nee moet winnen!
-Georgië: ah een parachute hebben we nog niet gehad. Misschien kan de rest van de band er ook eentje nemen en heel ver weg vliegen. Oh het gaat over skydivers.... is dat zoiets als hoe die mevrouw en meneer zingen?!
-Polen: met zo'n decolleté natuurlijk extra punten, laat die boerin rustig verder melken en haal me van het toilet als ze er mee klaar is. Had ze trouwens niet moeten glijden op die wip van Rusland... dat was vast nog geiler geweest.

aERodynamIC schreef:
Nederland tweede bij de bookmakers. Of ze dat gaan halen moet ik nog maar zien maar voor de voorpret is dit natuurlijk al geweldig!!!

Even afwachten wat de bookmakers gaan zeggen na deze halve finale maar ik ga zo langzamerhand een Top 5 notering niet uitsluiten. Hoe vaker je het nummer hoort, hoe beter het wordt. Kan onwijs in het voordeel Zaterdag gaan werken

Dat doet al die aandacht ook wel dus dat is goed.

Oostenrijkse visuals zien er in totaalshot prachtig uit, maar in close up veel minder.

Gaat door en is ook gewoon een prima liedje, dus moet ook door.

Aquila
Ik hou wel van dat James Bond pathos en een mooie jurk ook, maar zijn stem is gewoon niet zo mooi.

Nu ook wel onder de indruk van Noorwegen. Kwam wel goed uit de verf.

Oostenrijk was verassend goed ja, beetje james bond gevoel krijg ik erbij.

Onweerwolf
Zo, Oostenrijk was werkelijk waar steengoed. Beste live performance tot dusverre van 2014 wat mij betreft.

De baard heeft nu al Litouwse dansers bereikt. Dan zijn ze weer uit denk ik.

Finland kan misschien wat jonge meisjesstemmen krijgen. De zanger heeft er de kop voor. Maar of het genoeg is weet ik niet zeker. Twijfelgeval.

Onweerwolf
Finland is echt niet om aan te horen.

Aquila
Erg rommelig vooral dat boybandje, maar er is weinig dat er op lijkt - dat helpt misschien.

Ierland lijkt meer op Egypte. Vreselijk lelijk nummer, lelijk gezongen ook. En die vrouw is ook niet mooi. Exit Ierland dan liever Litouwen - die vielen me mee.

Ik dacht dat Nederland in de betere halve finale stond, maar vind dit tot nu toe wel gemiddeld beter dan dinsdag,

Het Ierse nummer lijkt wel uitgerekend in plaats van geschreven. Wat een draak. Ik mag hopen dat dit afvalt.

Onweerwolf
Inderdaad ja.

Ze zingt vrij slecht trouwens.

Oostenrijk is tot nu toe wel duidelijk het eenzame hoogtepunt. Fijn dat hij het niet alleen hoeft te hebben van de man in de jurk zijn maar dat het nummer ook gewoon zeer sterk is.

Onweerwolf
Polen verraste me trouwens vrij positief wel. Ik heb alleen die Donatan niet gezien?

Wit-Rusland zou het best eens kunnen gaan redden. Mijn ding is het niet, maar ik zie het best nipt naar de finale gaan en daar 22e worden.

-Oostenrijk: vrouw met baard? Nee beste mensen: man met jurk maar dat zal u wurst wezen. Conchita kan zingen en mochten ze nog een Bond nummer nodig hebben dan is het hier. Maar ja onze vrienden uit Rusland en Oekraïne zijn al weggezapt... hadden ze zelf niet weg kunnen blijven dit jaar?! Alleen daarom al zou dit mogen winnen (niet voor mij persoonlijk trouwens). Rise like a... wat zingt ze daar nu?
-Litouwen: attention? voor wat dan? een stelletje dat hierna zo richting de sm-parenclub kan? Deze snauwmevrouw is het niet voor mij. Nou vooruit, die dansmeneer heeft een hip baardje. Leuk hoor.
-Finland: dit soort liedjes doen het altijd slecht, slappe aftreksels van wat hippere altobandjes. Coldplay anno nu zou het zo kunnen doen (want die zijn ook niet meer wat ze waren). Hij moet wel erg naar lucht happen geloof ik of zou iemand tijdens de lichtshow als ze niet in beeld zijn ergens in knijpen?
-Ierland: the 90's are over en we krijgen slappe deuntjes (of een kalkoen), jaar na jaar. Gelukkig blijven de folklore riedels behouden, gelukkig maar want ik kan ze niet missen, nou ja als kiespijn..... ik dacht aan het begin even dat we een Sertab Erener act zouden gaan krijgen maar het werd mannen met rokjes i.p.v. man met jurk. Mijn heartbeat ging daar wel van omhoog maar van die zang niet echt.
-Wit-Rusland: hoempa hoempa dreutel dit voort. Van mij hoeft dit liedje niet vindbaar op koekelmeps te zijn. Waar is trouwens dat blonde snolletje uit de video gebleven? Hoe dan ook Europa zal hier wel plat voor gaan.

Ierland klonk flink beroerd. Die zie de finale niet meer halen. Wit-Rusland daarentegen maakt best een goede indruk. Het blijft een ruknummer, maar toch.

Finland en Israël klonken ook niet helemaal jofel. Kan nog wel eens een verrassende uitslag opleveren.

Weer een boze mevrouw.

Nogal eurovisie-dance-by-numbers dat Macedonie. Gaat eruit denk ik. Maar ik heb nu al vijf afvallers. Dan moet de rest door.

Onweerwolf schreef:
Polen verraste me trouwens vrij positief wel.
Serieus?! Ik vond dit echt waardeloze platte troep. Nog slechter dan de studioversie.

Aquila
Oef, die is lelijk. Ze lijkt meer op Vince Clarke dan op Alison Moyet. Maar dat was misschien ook de bedoeling.

Waardeloos nummer. Op Georgië na het slechtste van de avond.

Onweerwolf
stoepkrijt schreef:
(quote)
Serieus?! Ik vond dit echt waardeloze platte troep. Nog slechter dan de studioversie.

Ik vond de studioversie ook niets maar ondanks dat ik homo ben heb ik wel een lichte interesse in mooie borsten, wellicht dat dat het hem heeft gedaan.

Aquila
Een vergelijking met Alexander Rybak - ik hou mijn hart vast.

Edit: zapt weg na tien seconden...

Je plaspauze voor zaterdag heb je alvast dan Aquila want het gaat zeker door.

Vind dit beter dan Fairytale, leuk nummer.

Aquila
Is het al voorbij?

Gelukkig op tijd terug voor het lik-record van Johnny

Onweerwolf
Haha, prachtig die Logan Licks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.