Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2014, 00:22 uur
Ach het was te verwachten dat Oostenrijk zou winnen. Net zo overduidelijk als Zweden en Denemarken de vorige jaren wat mij betreft. Maar als Nederland tweede zou worden zou het wel echt een verrassing zijn!!
0
Pff...weer een flutwinnaar, ik heb echt helemaal niks met dat nummer.
0
panjoe (moderator)
Jammer dat het mooiste nummer, dat van Nederland, dan niet wint vanwege de politieke lading van het optreden van Oostenrijk. Maar aan de andere kant is het ook wel weer mooi, gezien de boodschap.
0
geplaatst: 11 mei 2014, 00:26 uur
El Ninjo schreef:
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat als Oostenrijk exact hetzelfde nummer door een zangeres zonder baard had laten zingen ze niet gewonnen zouden hebben. Best een aardig nummer maar ik heb toch een beetje het gevoel dat de gimmick hier gewonnen heeft.
0
geplaatst: 11 mei 2014, 00:27 uur
Joy4ever schreef:
Die boodschap van Oostenrijk kan me gestolen worden.
Die boodschap van Oostenrijk kan me gestolen worden.
Mij ook, het gaat mij om het liedje en dat was matig en niet songfestival winnaar waardig.
0
GrafGantz schreef:
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat als Oostenrijk exact hetzelfde nummer door een zangeres zonder baard had laten zingen ze niet gewonnen zouden hebben. Best een aardig nummer maar ik heb toch een beetje het gevoel dat de gimmick hier gewonnen heeft.
Eens
0
Wauw nooit durven denken. En terecht. En we waren zo close nog. Het stond op een gegeven moment nog 206 tegen 212 punten. Had leuk geweest maar we zijn natuurlijk supertrots op een 2e plek!
0
geplaatst: 11 mei 2014, 00:28 uur
En dat is precies de reden waarom ik het Songfestival zo kut vind. Ben ik er toch weer ingetrapt....
0
catdog schreef:
Wauw nooit durven denken. En terecht. En we waren zo close nog. Het stond op een gegeven moment nog 206 tegen 212 punten. Had leuk geweest maar we zijn natuurlijk supertrots op een 2e plek!
Ook mee eens
0
oceanvolta schreef:
En dat is precies de reden waarom ik het Songfestival zo kut vind. Ben ik er toch weer ingetrapt....
En ook daar ben ik het mee eens
0
Ik vind het ook jammer dat we moeten verliezen van Oostenrijk ja :S. De suggestie eerder in het topic dat Waylon de jurk van Isle aan het moeten doen had gewoon moeten gebeuren. Lekker een beetje het momentum van Oostenrijk wegnemen 

0
geplaatst: 11 mei 2014, 00:29 uur
Toch wel jammer ja dat er weer zo nodig een gimmick moet winnen. Elke andere zangeres was gewoon in de middenmoot geëindigd met dit nummer .
0
Van die baardvrouw hoor je over een jaar niks meer van.
Ilse en Waylon komen verder nog met een goed album, en zouden nu best internationaal naam kunnen maken.
Ilse en Waylon komen verder nog met een goed album, en zouden nu best internationaal naam kunnen maken.
0
El Ninjo schreef:
Mij ook, het gaat mij om het liedje en dat was matig en niet songfestival winnaar waardig.
Zeer oneens. Het is niet mijn favoriet, maar flink bovengemiddeld voor de songfestivalwinnaars van de afgelopen dertig jaar. Ook zonder de baard.
Er gebeurt wel waar ik een beetje bang voor was. Voor het eerst in een jaar of acht wint er een nummer met iets van een gimmick en gelijk gaat het daar weer over. En dit nummer gezongen door een zangeres had wellicht niet gewonnen, maar ook de top 5 gewoon gehaald.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.