Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:18 uur
Beschik je over de beste technische mogelijk heden en special effects, dan steek je toch je steinway in de fink...... Geweldig.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:23 uur
thelion schreef:
Beschik je over de beste technische mogelijk heden en special effects, dan steek je toch je steinway in de fink...... Geweldig.
Heel vreemd, het leek net of ik nog steeds de piano hoorde toen dat ding in de hens stond.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:24 uur
Niet veel soeps, Griekenland. Ik hoopte op een "wardrobe malfunction" om het wat spannender te maken, maar helaas.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:28 uur
GrafGantz schreef:
Heel vreemd, het leek net of ik nog steeds de piano hoorde toen dat ding in de hens stond.
(quote)
Zelfs toen hij weg stapte van zijn piano bleef dat ding spelen.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:33 uur
Duitsland lijkt op Amy, maar slaat net de plank mis. Lastig te beoordelen.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:34 uur
Polen: covers (of wat daar op lijkt) worden hier regelrecht gediskwalificeerd: 0
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:35 uur
Wacht maar tot ze zo opstaat uit die stoel, dat worden bonuspunten.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:37 uur
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:37 uur
Flauwe grappen over een vrouw die door een ongeluk in een rolstoel zit hier. Het zal jou maar overkomen. Dan lul je ook wel anders.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:39 uur
Graf een beetje kennende zal hij dan smakelijk kunnen lachen om dezelfde grapjes.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:40 uur
Vind het toch licht teleurstellend. Zo spannend is dit helemaal niet. Wel na België de beste inzending tot nu.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:40 uur
Jammer dat de pirouette van Loïc mislukt is. Verder was het eerste deel van het nummer ook minder overtuigend dan bij de halve finale. Hij had duidelijk last van de zenuwen, jammer. Toch vind ik het nog steeds het beste nummer dit jaar, maar erg objectief ben ik misschien niet.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:41 uur
Teunnis schreef:
Graf een beetje kennende zal hij dan smakelijk kunnen lachen om dezelfde grapjes.
Zal vast. Maar als je niet in die positie bent kan je je misschien realiseren dat je mensen kwetst met zulke duffe grappen. Beetje onhandig vind ik het.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:41 uur
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:44 uur
Dit is de favoriet van Onweerwolf? Gekke smaak heeft ie toch ook...
Niet slecht hoor, maar Noorwegen, Zweden, Australië, België en Letland zijn duidelijk beter.
Niet slecht hoor, maar Noorwegen, Zweden, Australië, België en Letland zijn duidelijk beter.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:44 uur
Ik heb er geen seconde van gezien /gelezen voor de finale dus ik ben niet bekend met de persoonlijke verhalen van deelnemers. Je ziet genoeg stunts en vreemde acts hier dus zo gek is het niet dat ik me afvraag of die stoel tot de act behoort. En verder vond ik haar stem gewoon erg zwak, of mag je dat opeens niet meer zeggen omdat ze al zo zielig is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.