MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Beschik je over de beste technische mogelijk heden en special effects, dan steek je toch je steinway in de fink...... Geweldig.

Pauze..........

Cyprus 6,8
Australië 6,5
België 8
Oostenrijk 7

thelion schreef:
Beschik je over de beste technische mogelijk heden en special effects, dan steek je toch je steinway in de fink...... Geweldig.

Heel vreemd, het leek net of ik nog steeds de piano hoorde toen dat ding in de hens stond.

Niet veel soeps, Griekenland. Ik hoopte op een "wardrobe malfunction" om het wat spannender te maken, maar helaas.

Nivo kelderd weer.......

Oei, we gaan inderdaad weer hard door de ondergrens heen helaas

Gaat wel erg diep

GrafGantz schreef:
(quote)

Heel vreemd, het leek net of ik nog steeds de piano hoorde toen dat ding in de hens stond.

Zelfs toen hij weg stapte van zijn piano bleef dat ding spelen.

Pfff, inderdaad... (over het niveau)

JSPR_G schreef:
(quote)

Zelfs toen hij weg stapte van zijn piano bleef dat ding spelen.

Dat bedoelde ik ook

Duitsland lijkt op Amy, maar slaat net de plank mis. Lastig te beoordelen.

Polen: covers (of wat daar op lijkt) worden hier regelrecht gediskwalificeerd: 0

Wacht maar tot ze zo opstaat uit die stoel, dat worden bonuspunten.

JDS
Polen mag van mij gerust een tandwieltje bijsteken.

Of zou het geen gimmick zijn?

Dela digitale tv heeft storing dus beeld op zwart hier.....

Nou ja, ik hoop maar dat die stoel minder hapert dan haar stem.

Ik ben benieuwd. Las hier al verwijzingen naar fka twigs.

thelion schreef:
Dela digitale tv heeft storing dus beeld op zwart hier.....

Je mist niet veel hoor

Flauwe grappen over een vrouw die door een ongeluk in een rolstoel zit hier. Het zal jou maar overkomen. Dan lul je ook wel anders.

Prima liedje dit hoor!

Graf een beetje kennende zal hij dan smakelijk kunnen lachen om dezelfde grapjes.

Vind het toch licht teleurstellend. Zo spannend is dit helemaal niet. Wel na België de beste inzending tot nu.

Jammer dat de pirouette van Loïc mislukt is. Verder was het eerste deel van het nummer ook minder overtuigend dan bij de halve finale. Hij had duidelijk last van de zenuwen, jammer. Toch vind ik het nog steeds het beste nummer dit jaar, maar erg objectief ben ik misschien niet.

Teunnis schreef:
Graf een beetje kennende zal hij dan smakelijk kunnen lachen om dezelfde grapjes.

Zal vast. Maar als je niet in die positie bent kan je je misschien realiseren dat je mensen kwetst met zulke duffe grappen. Beetje onhandig vind ik het.

Teunnis schreef:

Dit is de favoriet van Onweerwolf? Gekke smaak heeft ie toch ook... Niet slecht hoor, maar Noorwegen, Zweden, Australië, België en Letland zijn duidelijk beter.

Ik heb er geen seconde van gezien /gelezen voor de finale dus ik ben niet bekend met de persoonlijke verhalen van deelnemers. Je ziet genoeg stunts en vreemde acts hier dus zo gek is het niet dat ik me afvraag of die stoel tot de act behoort. En verder vond ik haar stem gewoon erg zwak, of mag je dat opeens niet meer zeggen omdat ze al zo zielig is?

JDS
Hopelijk zingt die Roemeen ook aan Roemeense lonen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:17 uur

geplaatst: vandaag om 06:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.