Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 22:50 uur
Teunnis schreef:
Dit is de favoriet van Onweerwolf? Gekke smaak heeft ie toch ook...
Niet slecht hoor, maar Noorwegen, Zweden, Australië, België en Letland zijn duidelijk beter.
Dit is de favoriet van Onweerwolf? Gekke smaak heeft ie toch ook...
Niet slecht hoor, maar Noorwegen, Zweden, Australië, België en Letland zijn duidelijk beter. Lol, Australië. Goed gezongen, maar vreselijk saaie muziek.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 22:51 uur
GrafGantz schreef:
Ik heb er geen seconde van gezien /gelezen voor de finale dus ik ben niet bekend met de persoonlijke verhalen van deelnemers. Je ziet genoeg stunts en vreemde acts hier dus zo gek is het niet dat ik me afvraag of die stoel tot de act behoort. En verder vond ik haar stem gewoon erg zwak, of mag je dat opeens niet meer zeggen omdat ze al zo zielig is?
Ik heb er geen seconde van gezien /gelezen voor de finale dus ik ben niet bekend met de persoonlijke verhalen van deelnemers. Je ziet genoeg stunts en vreemde acts hier dus zo gek is het niet dat ik me afvraag of die stoel tot de act behoort. En verder vond ik haar stem gewoon erg zwak, of mag je dat opeens niet meer zeggen omdat ze al zo zielig is?
Jij mag alles zeggen Graf, daar hebben we je toch ook ooit voor aangenomen op MM?
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:51 uur
Het valt mij op dat er wel erg veel zaagnummers bijzitten dit jaar. Hongarije doet me denken aan talentshows van mijn middelbare school waar je duizend kansloze meisjes ziet die met hun matige stem melige nummers zingen.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:54 uur
Onweerwolf schreef:
Jij mag alles zeggen Graf, daar hebben we je toch ook ooit voor aangenomen op MM?
(quote)

0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:54 uur
GrafGantz schreef:
Helemaal eens dat ze niet zo goed zong. Ik heb deze zangeres meer gezien (getrouwd met een Poolse ) en deze dame kon echt mooi zingen. Na haar ongeluk is dat wel wat minder geworden, maar ga er maar eens aanstaan om überhaupt de energie terug te vinden als je je altijd vrij hebt bewogen.
Je zal vast begrijpen wat ik bedoel. Als dit een stunt zou zijn, zou dat wel een hele trieste zijn. Toch?
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:55 uur
Xena de ESF princess. Hoop niet dat ik hier nachtmerries van ga krijgen.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:55 uur
Storing duurt voort en heb er een zwaar hoofd in dat ik de ontkoping nog ga zien...
Terig Delta......
Terig Delta......
0
geplaatst: 23 mei 2015, 22:58 uur
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:00 uur
thelion schreef:
Storing duurt voort en heb er een zwaar hoofd in dat ik de ontkoping nog ga zien...
Terig Delta......
Terig Delta......
Online kijken geen optie?
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:04 uur
Leuke meid, die Russische! Het nummer zelf is wel aardig, maar hoeft van mij niet te winnen.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:07 uur
Alles ligt er uit tv radio en internet....
Heb alleen nog mijn telefoon met internet
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:08 uur
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:09 uur
Gewoon naar de BBC kijken, Graham Norton heeft zulke fratsen niet nodig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 23:15 uur
Albanië was gelukkig stukken beter dan tijdens de semi. 
En Italië was toch ook wel heel erg sterk zeg.

En Italië was toch ook wel heel erg sterk zeg.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:15 uur
Hahahaha, die koptelefoon van Slovenië 
En Italië kon ik verrassend goed hebben

En Italië kon ik verrassend goed hebben

0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:16 uur
Erg jammer dat Italië er een ESC-producer over heen heeft laten gaan. Verder was het prima.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:18 uur
Ben ik trouwens de enige die Zweden echt heel matig vindt (op de act na)? Erg matig liedje, matige zang. Zou ik echt een teleurstellende winnaar vinden. Laat onze zuiderburen maar winnen. Of Letland, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:18 uur
Slovenië 5
Frankrijk 6,8
Israël 6
Estland 7
UK 6
Armenië 6,5
Litouwen 5,5
Servië 7,3
Noorwegen 6
Zweden 7 (zal het wel winnen)
Cyprus 6,8
Australië 6,5
België 8
Oostenrijk 7
Griekenland 5,5
Montenegro 5
Duitsland 7
Polen 0
Letland 5,5
Roemenië 5,3
Spanje 6,3
Hongarije 7
Georgië 6,5
Azerbeidzjan 6
Rusland 6
Albanië 5
Italië 7
Frankrijk 6,8
Israël 6
Estland 7
UK 6
Armenië 6,5
Litouwen 5,5
Servië 7,3
Noorwegen 6
Zweden 7 (zal het wel winnen)
Cyprus 6,8
Australië 6,5
België 8
Oostenrijk 7
Griekenland 5,5
Montenegro 5
Duitsland 7
Polen 0
Letland 5,5
Roemenië 5,3
Spanje 6,3
Hongarije 7
Georgië 6,5
Azerbeidzjan 6
Rusland 6
Albanië 5
Italië 7
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:19 uur
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:20 uur
Arrie schreef:
Ben ik trouwens de enige die Zweden echt heel matig vindt (op de act na)? Erg matig liedje, matige zang. Zou ik echt een teleurstellende winnaar vinden. Laat onze zuiderburen maar winnen. Of Letland, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Ik vrees ook voor Zweden, vreselijk cliché en gelikt.
Geef mij maar Estland, Noorwegen, Letland of Italië.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 23:20 uur
Zo, 3x gestemd.
1x Roemenië (persoonlijke favoriet)
1x Letland (beste overal performance)
1x Frankrijk (grootste verrassing van de finale)
Fuck Zweden
1x Roemenië (persoonlijke favoriet)
1x Letland (beste overal performance)
1x Frankrijk (grootste verrassing van de finale)
Fuck Zweden
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:21 uur
Mijn top 3:
1. Letland
2. België
3. Zweden
Flop 3:
1. Armenië
2. UK
3. Albanië
1. Letland
2. België
3. Zweden
Flop 3:
1. Armenië
2. UK
3. Albanië
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:24 uur
12 Noorwegen
10 Roemenië
8 België
7 Australië
6 Letland
5 Zweden
4 Rusland
3 Spanje
2 Italië
1 Oostenrijk
Flop 3:
1. Albanië
2. Verenigd Koninkrijk
3. Polen
10 Roemenië
8 België
7 Australië
6 Letland
5 Zweden
4 Rusland
3 Spanje
2 Italië
1 Oostenrijk
Flop 3:
1. Albanië
2. Verenigd Koninkrijk
3. Polen
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:24 uur
Mijn top-10 (de eerste vijf heb ik gemist)
1. Belgium
Veruit de beste van de avond, misschien zelfs het beste wat ik ooit op ESF heb gezien (niet dat ik nou zo heel veel heb gezien
)
2. Latvia
Ook duidelijk beter dan de rest.
3. Australia
4. Norway
5. Sweden
6. Russia
7. Italy
Dit lijken mij de vijf kanshebbers (al denk ik eigenlijk niet dat Noorwegen een kans maakt), doen weinig voor elkaar onder.
8. Romania
9. Georgia
10. Cyprus
Tsja, niet echt fantastisch, maar leuk genoeg om een avondje ESF vol te houden.
1. Belgium
Veruit de beste van de avond, misschien zelfs het beste wat ik ooit op ESF heb gezien (niet dat ik nou zo heel veel heb gezien
)2. Latvia
Ook duidelijk beter dan de rest.
3. Australia
4. Norway
5. Sweden
6. Russia
7. Italy
Dit lijken mij de vijf kanshebbers (al denk ik eigenlijk niet dat Noorwegen een kans maakt), doen weinig voor elkaar onder.
8. Romania
9. Georgia
10. Cyprus
Tsja, niet echt fantastisch, maar leuk genoeg om een avondje ESF vol te houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.