MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Het is ook wel een beetje de grote mevrouw wurst show...... Word er een beetje moe van.

LucM schreef:
Het nummer van Hongarije is mij te zoet en vrij saai en de tekst te simpel.

De tekst let ik echt niet op bij het Songfestival. Alleen bij het nummer van Servië (Beauty Never Lies) viel de tekst me echt in negatieve zin op.

Verder kan ik zoet en braaf allemaal prima hebben. Het kan inderdaad ook negatief zijn, maar soms werkt dat voor mij gewoon.

Onweerwolf
aERodynamIC schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met Conchita Wurst..... in de gehaktmolen ermee. Hopelijk horen we daar na vanavond nooit meer wat van. Een jaar lang zoveel aanstelleritis is te veel.

Het is vooral een vrij matige presentatie van Oostenrijk in het algemeen. Denemarken deed het vorig jaar veel beter.

Maar het decor vind ik dit jaar wel erg mooi.

hoi123 schreef:
Mijn top-4: (België en Australië jammer genoeg niet meegemaakt, wat ik van België voorbij hoorde komen net klonk wel vrij goed)

1. Letland

2. Zweden
3. Georgië (sorry)
4. Rusland

Wauw, blijkbaar hebben we met het Songfestival een behoorlijk verschillende smaak.

Je 2 t/m 4 vond ik alledrie zeer matig tot slecht.

Slechtste acts: U.K, Georgie, Israel, Albanie.

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

De tekst let ik echt niet op bij het Songfestival. Alleen bij het nummer van Servië (Beauty Never Lies) viel de tekst me echt in negatieve zin op.

Haha, die heeft juist voor de hardcore fans de meeste geliefde tekst.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Haha, die heeft juist voor de hardcore fans de meeste geliefde tekst.

Ik vind de boodschap wel mooi hoor, ik vind het gewoon te simpel en oppervlakkig gebracht.

dix
thelion schreef:
Het is ook wel een beetje de grote mevrouw wurst show...... Word er een beetje moe van.

Dat was ik 11 maanden en 30 dagen geleden al. Een Oostenrijker die naar 'Zijn Strijd' verwijst, nuff said.

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Ik vind de boodschap wel mooi hoor, ik vind het gewoon te simpel en oppervlakkig gebracht.

Dat ben ik wel een beetje met je eens.

dix schreef:
(quote)

Dat was ik 11 maanden en 30 dagen geleden al. Een Oostenrijker die naar 'Zijn Strijd verwijst, nuff said.

JDS
Jommeke doet de punten van Albanië.

Wat doet Italië veel te hoog, zeg.

Onweerwolf schreef:
Laten we hopen dat het eindelijk weer eens een echte ouderwetse spannende voting wordt.

Het lijkt er wel op.

JDS
Die van Duitsland is precies naar de zee geweest met die schelp rond haar nek.

Als gastland 0 punten hebben. #fail

Iemand die nog weet waarom landen als UK en Frankrijk automatisch geplaatst zijn?

hoi123 schreef:
Wat doet Italië veel te hoog, zeg.

Meer dan terecht.

Hoop dat Rusland nu wint.

Rusland dat over vrede zingt en er misschien nog mee gaat winnen ook. Moet toch niet veel gekker worden.

chevy93 schreef:
Iemand die nog weet waarom landen als UK en Frankrijk automatisch geplaatst zijn?

Iets met een zak met geld en zo. Het maakt blijkbaar wel lui als je weet dat je standaard met de finale mee mag doen.

GrafGantz schreef:
Rusland dat over vrede zingt en er misschien nog mee gaat winnen ook. Moet toch niet veel gekker worden.
Moet toch zeggen dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb, onafhankelijk van hoe sympathiek en lief hun zangeres overkomt. De boeroepende menigtes zijn in ieder geval wel echt veel te grote drollen.

Onze commentatoren hebben duidelijk hun voorkeur Ik begin meer en meer te hopen dat Rusland vanavond wint.

JDS
Wat een geweldige show is dat toch, en een eer om te punten te mogen zeggen.

Teunnis schreef:
Onze commentatoren hebben duidelijk hun voorkeur Ik begin meer en meer te hopen dat Rusland vanavond wint.

Hoogtepunt van de avond: Australië. Oorverdovend publiek.

Zweden gaat winnen. Stond bij voorbaat al vast

Ha, iemand heeft die eerste jurk van Trijntje geleend zo te zien

JDS
Het zijn de tetten die mij hier wakker houden ze.

Mijn zoon toont ook opeens interesse

Arm Duitsland en Oostenrijk ondertussen.

Teunnis schreef:

Tip voor volgend jaar: BBC.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.