Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:44 uur
Het is ook wel een beetje de grote mevrouw wurst show...... Word er een beetje moe van.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:45 uur
LucM schreef:
Het nummer van Hongarije is mij te zoet en vrij saai en de tekst te simpel.
Het nummer van Hongarije is mij te zoet en vrij saai en de tekst te simpel.
De tekst let ik echt niet op bij het Songfestival. Alleen bij het nummer van Servië (Beauty Never Lies) viel de tekst me echt in negatieve zin op.
Verder kan ik zoet en braaf allemaal prima hebben.
Het kan inderdaad ook negatief zijn, maar soms werkt dat voor mij gewoon.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 23:46 uur
aERodynamIC schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met Conchita Wurst..... in de gehaktmolen ermee. Hopelijk horen we daar na vanavond nooit meer wat van. Een jaar lang zoveel aanstelleritis is te veel.
Ik ben echt helemaal klaar met Conchita Wurst..... in de gehaktmolen ermee. Hopelijk horen we daar na vanavond nooit meer wat van. Een jaar lang zoveel aanstelleritis is te veel.
Het is vooral een vrij matige presentatie van Oostenrijk in het algemeen. Denemarken deed het vorig jaar veel beter.
Maar het decor vind ik dit jaar wel erg mooi.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:47 uur
hoi123 schreef:
Mijn top-4: (België en Australië jammer genoeg niet meegemaakt, wat ik van België voorbij hoorde komen net klonk wel vrij goed)
1. Letland
2. Zweden
3. Georgië (sorry)
4. Rusland
Mijn top-4: (België en Australië jammer genoeg niet meegemaakt, wat ik van België voorbij hoorde komen net klonk wel vrij goed)
1. Letland
2. Zweden
3. Georgië (sorry)
4. Rusland
Wauw, blijkbaar hebben we met het Songfestival een behoorlijk verschillende smaak.

Je 2 t/m 4 vond ik alledrie zeer matig tot slecht.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 23:49 uur
Arrie schreef:
De tekst let ik echt niet op bij het Songfestival. Alleen bij het nummer van Servië (Beauty Never Lies) viel de tekst me echt in negatieve zin op.
(quote)
Haha, die heeft juist voor de hardcore fans de meeste geliefde tekst.

0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:51 uur
Ik vind de boodschap wel mooi hoor, ik vind het gewoon te simpel en oppervlakkig gebracht.
0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:53 uur
thelion schreef:
Het is ook wel een beetje de grote mevrouw wurst show...... Word er een beetje moe van.
Dat was ik 11 maanden en 30 dagen geleden al. Een Oostenrijker die naar 'Zijn Strijd' verwijst, nuff said.
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 mei 2015, 23:53 uur
Arrie schreef:
Ik vind de boodschap wel mooi hoor, ik vind het gewoon te simpel en oppervlakkig gebracht.
(quote)
Dat ben ik wel een beetje met je eens.

0
geplaatst: 23 mei 2015, 23:55 uur
dix schreef:
Dat was ik 11 maanden en 30 dagen geleden al. Een Oostenrijker die naar 'Zijn Strijd verwijst, nuff said.
(quote)
Dat was ik 11 maanden en 30 dagen geleden al. Een Oostenrijker die naar 'Zijn Strijd verwijst, nuff said.

0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:05 uur
Onweerwolf schreef:
Laten we hopen dat het eindelijk weer eens een echte ouderwetse spannende voting wordt.
Laten we hopen dat het eindelijk weer eens een echte ouderwetse spannende voting wordt.
Het lijkt er wel op.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:18 uur
Die van Duitsland is precies naar de zee geweest met die schelp rond haar nek.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:21 uur
Als gastland 0 punten hebben. #fail
Iemand die nog weet waarom landen als UK en Frankrijk automatisch geplaatst zijn?
Iemand die nog weet waarom landen als UK en Frankrijk automatisch geplaatst zijn?

0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:21 uur
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:22 uur
Rusland dat over vrede zingt en er misschien nog mee gaat winnen ook. Moet toch niet veel gekker worden.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:23 uur
Iets met een zak met geld en zo. Het maakt blijkbaar wel lui als je weet dat je standaard met de finale mee mag doen.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:23 uur
GrafGantz schreef:
Rusland dat over vrede zingt en er misschien nog mee gaat winnen ook. Moet toch niet veel gekker worden.
Moet toch zeggen dat ik een beetje hetzelfde gevoel heb, onafhankelijk van hoe sympathiek en lief hun zangeres overkomt. De boeroepende menigtes zijn in ieder geval wel echt veel te grote drollen.Rusland dat over vrede zingt en er misschien nog mee gaat winnen ook. Moet toch niet veel gekker worden.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:24 uur
Onze commentatoren hebben duidelijk hun voorkeur
Ik begin meer en meer te hopen dat Rusland vanavond wint.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:25 uur
Wat een geweldige show is dat toch, en een eer om te punten te mogen zeggen.
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:26 uur
Teunnis schreef:
0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:35 uur
Ha, iemand heeft die eerste jurk van Trijntje geleend zo te zien 

0
geplaatst: 24 mei 2015, 00:50 uur
Teunnis schreef:
Ik begin meer en meer te hopen dat Rusland vanavond wint. Tip voor volgend jaar: BBC.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.