MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Zangeres zag er in het voorfilmpje beter uit, is dat Botox?

Franck Maudit
Justus18 schreef:
Mijn top 3

Wacht, jouw top-3 of de top-3 die je verwacht?

Franck Maudit
deric raven schreef:
is dat Botox?

Ik hoop het van harte

Justus18 schreef:
Mijn top 3:

1. Rusland
2. Kroatië
3. Tsjechië

Alle 3 de nummers werden door de Volkskrant beoordeeld met een 4 als de 3 slechtste.

Hoe kun je deze drie slechter vinden dan Finland, Cyprus en San Marino? Zeker Kroatië had toch duidelijk kwaliteit. (Al heb ik geen studioversies gehoord, waar zij waarschijnlijk hun beoordelingen op baseren.)

Dit vind ik echt een leuk lief liedje. Maar het is wel echt een heel stuk minder qua act dan ze in de nationale finale had; dat met die loopband en de bewegende achtergrond. Dit is wel heel statisch.

deric raven schreef:
Zangeres zag er in het voorfilmpje beter uit, is dat Botox?

Bij een meisje van 19? Lijkt me toch niet

Dit vind ik wel leuk eigenlijk...

Franck Maudit
Fathead nee

Fathead schreef:
Dit vind ik wel leuk eigenlijk...

Het meisje of het liedje?

Ah Oostenrijk, Hier heb ik wel een instant zwak voor, leukste tot nu toe. (al denk ik dat de studioversie beter klinkt en past de prinsessenjurk niet zo bij het liedje en gebeurt er weinig spectaculairs).

Flink applaus.

Mb.
Lief meisje, en als je de eurobeat wegdenkt, ook een lief liedje. Toch is het niet echt denderend.

Oostenrijk kan het ook nog wel halen denk ik. Het ligt er een beetje aan hoe de anderen hierna presteren.

Het liedje! Het meisje viel toch wel mee?

vigil schreef:
Lief liedje, lief meisje

Franck Maudit
Die stem zag ik niet aankomen

Moldavië. Die jurk. Mijn innerlijke homoseksueel komt naarboven.

Teunnis schreef:
(quote)

Hoe kun je deze drie slechter vinden dan Finland, Cyprus en San Marino? Zeker Kroatië had toch duidelijk kwaliteit. (Al heb ik geen studioversies gehoord, waar zij waarschijnlijk hun beoordelingen op baseren.)

Dat moet je aan de Volkskrant vragen. Ik vind het de 3 beste. En over al of niet doorgaan durf ik niets te zeggen.

Die blik ook niet...

Franck Maudit
Slowgaze schreef:
Moldavië. Die jurk. Mijn innerlijke homoseksueel komt naarboven.

Dus je onderdrukte hem al die tijd?

Mb.
Ik vind het liedje van Estland an sich nog wel wat hebben, maar die zanger bakt er weinig van.

Van die Est zou ik geen tweedehands auto kopen. Wat een glad ventje. Stem klinkt geforceerd en dat dikke accent en die kaart, tsja.... Liedje is op zich best aardig, maar gewoon niet zo goed uitgevoerd.

Hans Kazan op het ESF

Franck Maudit
Estland zijn kaarten zijn uitgespeeld

De baard van Conchita is terecht, zit bij deze zanger in zijn keel.

Zouden ze zelf niet door hebben gehad dat bijna elke willekeurige andere zanger dit beter had gedaan? Muzikaal leuk, maar die zanger is wel op alle fronten slecht. Geen vertrouwelijke uitstraling, geen stem, geen overtuiging, geen goede houding. Nee.

Bij de Estse act denk ik de ene seconde 'oh dit is gaaf' maar daarna weer 'oh wat kut in beeld gebracht'. Ik weet het niet zo. Mogelijke qualifier, maar echt zeker ben ik niet.

Dat was inderdaad een autoverkoper. ..

Estland is weer zwaar slecht. IJsland en Bosnië kregen van de Volksrant een 4,5; misschien is dat nog wat

Tot nu toe vind ik Leonard Cohen toch wel het mooiste nummer brengen.

Tot nu toe zou ik zeggen Hongarije, Kroatië, Nederland, Armenië, Rusland, Oostenrijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:47 uur

geplaatst: vandaag om 05:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.