Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:01 uur
Justus18 schreef:
Mijn top 3:
1. Rusland
2. Kroatië
3. Tsjechië
Alle 3 de nummers werden door de Volkskrant beoordeeld met een 4 als de 3 slechtste.
Mijn top 3:
1. Rusland
2. Kroatië
3. Tsjechië
Alle 3 de nummers werden door de Volkskrant beoordeeld met een 4 als de 3 slechtste.
Hoe kun je deze drie slechter vinden dan Finland, Cyprus en San Marino? Zeker Kroatië had toch duidelijk kwaliteit. (Al heb ik geen studioversies gehoord, waar zij waarschijnlijk hun beoordelingen op baseren.)
0
Dit vind ik echt een leuk lief liedje. Maar het is wel echt een heel stuk minder qua act dan ze in de nationale finale had; dat met die loopband en de bewegende achtergrond. Dit is wel heel statisch.
0
deric raven schreef:
Zangeres zag er in het voorfilmpje beter uit, is dat Botox?
Zangeres zag er in het voorfilmpje beter uit, is dat Botox?
Bij een meisje van 19? Lijkt me toch niet
0
Fathead schreef:
Dit vind ik wel leuk eigenlijk...
Dit vind ik wel leuk eigenlijk...
Het meisje of het liedje?
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:02 uur
Ah Oostenrijk, Hier heb ik wel een instant zwak voor, leukste tot nu toe. (al denk ik dat de studioversie beter klinkt en past de prinsessenjurk niet zo bij het liedje en gebeurt er weinig spectaculairs).
Flink applaus.
Flink applaus.
0
Mb.
Lief meisje, en als je de eurobeat wegdenkt, ook een lief liedje. Toch is het niet echt denderend.
0
Oostenrijk kan het ook nog wel halen denk ik. Het ligt er een beetje aan hoe de anderen hierna presteren.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:03 uur
Moldavië. Die jurk.
Mijn innerlijke homoseksueel komt naarboven.
Mijn innerlijke homoseksueel komt naarboven.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:03 uur
Teunnis schreef:
Hoe kun je deze drie slechter vinden dan Finland, Cyprus en San Marino? Zeker Kroatië had toch duidelijk kwaliteit. (Al heb ik geen studioversies gehoord, waar zij waarschijnlijk hun beoordelingen op baseren.)
(quote)
Dat moet je aan de Volkskrant vragen. Ik vind het de 3 beste. En over al of niet doorgaan durf ik niets te zeggen.
0
Mb.
geplaatst: 10 mei 2016, 22:05 uur
Ik vind het liedje van Estland an sich nog wel wat hebben, maar die zanger bakt er weinig van.
0
Van die Est zou ik geen tweedehands auto kopen. Wat een glad ventje. Stem klinkt geforceerd en dat dikke accent en die kaart, tsja.... Liedje is op zich best aardig, maar gewoon niet zo goed uitgevoerd.
0
De baard van Conchita is terecht, zit bij deze zanger in zijn keel.
0
Zouden ze zelf niet door hebben gehad dat bijna elke willekeurige andere zanger dit beter had gedaan? Muzikaal leuk, maar die zanger is wel op alle fronten slecht. Geen vertrouwelijke uitstraling, geen stem, geen overtuiging, geen goede houding. Nee.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:06 uur
Bij de Estse act denk ik de ene seconde 'oh dit is gaaf' maar daarna weer 'oh wat kut in beeld gebracht'. Ik weet het niet zo. Mogelijke qualifier, maar echt zeker ben ik niet.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:06 uur
Estland is weer zwaar slecht. IJsland en Bosnië kregen van de Volksrant een 4,5; misschien is dat nog wat
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:07 uur
Tot nu toe vind ik Leonard Cohen toch wel het mooiste nummer brengen.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 22:07 uur
Tot nu toe zou ik zeggen Hongarije, Kroatië, Nederland, Armenië, Rusland, Oostenrijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.