Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:46 uur
Ik heb interviews gezien met die Serhat en het lijkt me echt een heel sympathieke man, maar dit nummer wordt het hem natuurlijk niet.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:48 uur
Tot nu toe zie ik Hongarije, Kroatië, Nederland, Armenië en Rusland als finalisten. Er kunnen nog vijf van de tweede helft bij.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:49 uur
Productie is wel erg plat. Dit soort muziek maken 12-jarige jongetjes achter hun computer.
EDIT: Die finale is helemaal plat. Maar het grote publiek zal er wel voor zwichten. Ik vind het erg tegenvallend.
EDIT: Die finale is helemaal plat. Maar het grote publiek zal er wel voor zwichten. Ik vind het erg tegenvallend.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:50 uur
Rusland heeft er zichtbaar veel geld ingestopt. Als dit dit jaar wint dan wordt het steeds gekker met visuals en podia de komende jaren. Dan zien we niet meer een dansende astronaut.
Maar het nummer is niet zo heel erg sterk vind ik. Wel door en zeker top 5 zaterdag.
Maar het nummer is niet zo heel erg sterk vind ik. Wel door en zeker top 5 zaterdag.
0
Ik vind de act eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Er wordt niets gedaan om de illusie te wekken dat hij een is met de projectie op het scherm. Je ziet duidelijk gewoon een scherm staan waar hij kunstjes op uitvoert. Het ziet er een beetje awkward uit.
0
Ik vind dat bij Rusland het ritme het nummer omlaag haalt.
Wel leuke effecten, maar niet zo bijzonder als wat gezegd wordt.
Wel leuke effecten, maar niet zo bijzonder als wat gezegd wordt.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:53 uur
Tsjechië heeft geen vrienden in Europa en begint daardoor met een achterstand en ik betwijfel of ze dat met deze ballad goed maken.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:53 uur
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:54 uur
Tsjechië valt compleet weg. Erg saai in beeld gebracht. Vocaal vond ik haar wel erg sterk. Ik had Tsjechië voorspelt als qualifier omdat ze zeker ook de gunfactor hebben en het liedje niet onaardig is, maar ik vrees er nu toch voor.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:54 uur
deric raven schreef:
Leuk jurkje, gemaakt uit de stof die bij Trijntje ontbrak.
Leuk jurkje, gemaakt uit de stof die bij Trijntje ontbrak.
Het jurkje mag er zeker wezen. Verder is het niet al te opvallend. Ook al zo'n nietszeggende tandpastareclamelach.
0
Mb.
geplaatst: 10 mei 2016, 21:55 uur
Ik haak ook even in. Het nummer van Rusland vond ik tergend slecht, maar goed, met zo'n dikke eurobeat en zo'n geile mooiboi plus het visuele spektakelstuk en je bent gegarandeerd van een finaleplaats. 
Douwe Bob vond ik verrassend goed. Het camera-werk had wel iets meer op de act mogen focussen.

Douwe Bob vond ik verrassend goed. Het camera-werk had wel iets meer op de act mogen focussen.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:56 uur
Gadver wat is Cyprus kut zeg. Een soort derderangs Bon Jovi met een foute beat. Bah.
edit: en dan dat wolvengehuil, mijn hemel. Ergste tot nu toe.
edit: en dan dat wolvengehuil, mijn hemel. Ergste tot nu toe.
0
Franck Maudit
geplaatst: 10 mei 2016, 21:56 uur
Ik wist niet dat Leonard Cohen uit San Marino kwam.
Mooie prestatie van Nederland hoor.
Rusland was om van te kotsen zo slecht
Mooie prestatie van Nederland hoor.
Rusland was om van te kotsen zo slecht

0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:57 uur
Dat camerawerk bij Cyprus is wel echt zwaar kut zeg... Elke seconde weer een ander willekeurig shot. Ik word er gewoon duizelig van.
Ik denk dat dit het hem dan toch ook niet gaat worden hoor.
Ik denk dat dit het hem dan toch ook niet gaat worden hoor.
0
Mb.
geplaatst: 10 mei 2016, 21:58 uur
Ergens tussen de poprock en de eurobeat komt de jesus van Cyprus het publiek bespelen..
Met een wolfenhuil en al. Ja, ja, het is me wat.
Met een wolfenhuil en al. Ja, ja, het is me wat.
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:58 uur
Ik denk dat we Cyprus nu wel af kunnen schrijven. Het viel echt zwaar tegen (vond ik dan).
0
geplaatst: 10 mei 2016, 21:59 uur
Mijn top 3:
1. Rusland
2. Kroatië
3. Tsjechië
Alle 3 de nummers werden door de Volkskrant beoordeeld met een 4 als de 3 slechtste.
1. Rusland
2. Kroatië
3. Tsjechië
Alle 3 de nummers werden door de Volkskrant beoordeeld met een 4 als de 3 slechtste.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.