MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Franck Maudit
Lin schreef:
Mume lezen is nog leuker dan daadwerkelijk kijken ? ( wat ik uiteraard ook doe)

Kijkt het reptieletje ook?

Hendrik68
Ha, ha, ha. Om je te bescheuren, zo slecht was Zwitserland, dat het bijna weer leuk werd.

Rest valt me ondanks de overdadige electronic niet tegen. Vooral Polen beviel me.

Aoibhin schreef:
Wat was die baby nou op het einde? Dat stukje vat ik even niet.

Iets met wedergeboorte ofzo denk ik.

Mans met die knuffelwolf! Hilarisch!

Lin
Franck Maudit schreef:
(quote)

Kijkt het reptieletje ook?

Uiteraard niet?

Franck Maudit
Lin schreef:
Uiteraard niet?

Er zijn nog zekerheden in dit leven.

Franck Maudit
Afserviëren

Servië klinkt echt heel goed, zoals verwacht.

Die Servische heeft zo'n elk nummer doodslaande stem die weleens verward wordt met soul, het soort stemmen dat je ook vaak in talentenjachten op TV hoort. Mijn ding is het niet, maar doorgaan doet het wel. Zit goed in elkaar verder.

Ik word bang van die vrouw. Daar gaan mijn votes voordat ze me wat aandoet.

Mb.
Zo, het eerste nummer in deze halve finale dat ik zowaar best oké vind. Niet eens vals ofzo. Niet eens met slecht accent. Nee, zowaar best oké!

Onweerwolf
Ik vind dit soort soulpop van Servië niets aan maar het was wel erg goed uitgevoerd zeg.

Servië is een zekere qualifier, nu eens horen of Ierland echt zo slecht is vocaal.

Mb.
De soul hoorde ik overigens niet. Maar goed, dat is een term die zijn betekenis allang verloren heeft - zeg ik als soulliefhebber.

Ierland is nog steeds hét songfestival land. Maar ze bakken er echt niks van. Ook boyband meneren niet.

Mb.
Aoibhin schreef:
Servië is een zekere qualifier, nu eens horen of Ierland echt zo slecht is vocaal.

Ik ga daar een volmondige "ja" op antwoorden.

Onweerwolf
Meneer Westlife heeft een klein heliumballonnetje ingeslikt geloof ik.

Die Westlife jongen bewijst dat hij niet om zijn dunne stemmetje in die boyband zat. Slap nummer ook. Geen Ierland in de finale dit jaar. En Westlife is te vergeten om daar nog van te profiteren.

Lin
Vreselijk dit

Zijn "sunlights" zijn wel erg vals zeg. Verder vind ik het nog wel meevallen, maar dunnetjes gezongen en een uiterst oninteressant nummer.

Naar Kaliopi kijk ik altijd uit. Ik hou zo van haar stem!

Telamon
Oh Donna, was ik maar niet aan jouwa begonna.

Hé, zag ik daar een knipoog?

Hendrik68
Tja, de zang was niet best van Ierland, maar ze halen wel de finale. Catchy melodie, zonder al te veel opsmuk. Als ik nu naar het gestuntel van Macedonie kijk dan was Ierland nog zo beroerd niet.

Macedonië is ieder geval iets waarvan ik hoop dat het doorgaat. Niet per see mijn smaak, maar sympathie heb ik hier meteen voor.

Was in de jaren '90 zo in de top 3 geëindigd denk ik.

Allemaal weer in de eigen taal graag! En ik verlang terug naar het orkest. Kaliopi brengt ons terug naar lang vervlogen tijden. Is het lang geleden? Ietwat geforceerd. Zei ik ietwat?

Van mij mag Macedonië glansrijk door, maar ik vrees ervoor. Het was nou niet echt boeiend in beeld gebracht. Mogelijke qualifier, maar gaat kielekiele worden.

Hendrik68
Ja beetje geforceerd maar Eric. God allemachtig, dit willen jullie toch niet de finale in hebben? Waar heeft dat mens last van.

Telamon
Op het eind volgens mij van een muis in haar keel.

Telamon
Hé, weer een zanger van Westlife?

Hè dit jongetje heb ik toch al vaker gezien? Letland? Estland? Huh? Dat mag toch niet? Er is een blik jonge ventjes opengetrokken in Europa en zo inwisselbaar als wat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.