Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:50 uur
Litouwen is wel aardig op zich, maar ik vind het wel erg nietszeggend ook weer.
0
Eerder een zoon van een van de zangers van Westlife. Litouwen kan weleens de jonge meisjes stemmen krijgen. Ik zie dit ook wel doorgaan en hij kan nog zingen ook, maar heb eigenlijk nog maar weinig echte afvallers gezien. Vind het niveau toch wel hoger dan dinsdag eigenlijk.
0
Onweerwolf schreef:
Macedonië viel mij iets tegen.
Macedonië viel mij iets tegen.
Op cd prachtig maar hier viel het tegen ja.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:54 uur
Ik zou het wel lachen vinden als het organiserende land volgend jaar iedereen gewoon weer laat optreden op een simpel podium met wat decoratief neergezette Aalsmeerse bloemen en een behangetje op de achtergrond.
0
Australie doet me niks, maar gaat de finale natuurlijk dik halen.
0
Mb.
Ik vind dit ook een typische eurovisie song die als winnaar de bus uit kan komen.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:55 uur
Australië is echt een zekerheidje. Nu gaan we waarschijnlijk het tegenovergestelde krijgen, maar misschien verrast ze nog.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:58 uur
Hè hè eindelijk een echt huppelkutten songfestival nummer. Het moet ook wel een beetje leuk blijven hoor! Prachtige choreografie ook! Oh en toen kwam die meneer in beeld en was ik even afgeleid. Welk lied? Ze heeft dit valser gezongen. Waarom nu niet? Oh die meneer....
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:59 uur
Ik vind Slovenie ook wel een geinig radiopopnummer. Maar het gaat waarschijnlijk ten onder vanavond omdat te weinig mensen dit het hoogtepunt gaan vinden.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 21:59 uur
Slovenië viel me nog best mee, maar het blijft erg niemendallerig en die rond-circulerende paaldanser sloeg ook nergens op.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:00 uur
Barbara Dex award gespot, al is ze ook niet de eerste die daarvoor in aanmerking komt.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:01 uur
Ah starten met een close up maar waar was de gezichtssluier van Trijntje? Grote fanfavoriet maar denk dat ze toch minder kans maakt ver te komen dan de polls doen geloven. Twijfelgeval.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:02 uur
Voorspellen is echt lastig vanavond. Veel van wat er nog komt moet erg tegenvallen, want ik kom echt afvallers te kort in mijn voorspellinkjes.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:02 uur
Het komt toch een beetje rommelig over en de kleding is vreselijk, maar dit moet het toch wel gaan redden denk ik.
0
Mb.
geplaatst: 12 mei 2016, 22:03 uur
Het nummertje van Bulgarije vond ik erg catchy - en de act was lekker hysterisch, i.e. helemaal eurovisie.
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:03 uur
Had Belgie niet ooit een hele foute inzending die ook Soldiers of Love heette?
0
geplaatst: 12 mei 2016, 22:05 uur
starbright boy schreef:
Soldiers of Love van België is een pareltje, zeker de moeite waard om daar de opnames eens van op te zoeken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.