Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:38 uur
Aoibhin schreef:
Hilarisch dit al die persiflages/optredens van oude Songfestival gimmicks. Leuk gedaan!
Ja, ontzettend leuk gedaan weer!Hilarisch dit al die persiflages/optredens van oude Songfestival gimmicks. Leuk gedaan!
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 mei 2016, 23:38 uur
Aoibhin schreef:
Hilarisch dit al die persiflages/optredens van oude Songfestival gimmicks. Leuk gedaan!
Prachtig ja. Wat een goede show dit jaar zeg. Echt voortreffelijk. Eigenlijk net zo goed als Düsseldorf 2011.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:39 uur
Leuke show, maar ondertussen is het al bijna middernacht. Normaal weten we dan wie de winnaar is, maar nu moet het feest nog beginnen!
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:40 uur
aERodynamIC schreef:
Leuke show, maar ondertussen is het al bijna middernacht. Normaal weten we dan wie de winnaar is, maar nu moet het feest nog beginnen!
Inderdaad, nu je het zegt.
Het duurt wel lang. Niet dat ik het zo erg vind; het mag niet lang genoeg duren.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:43 uur
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:49 uur
Ondertussen beginnen ze in Australië al aan hun lunch als we aan de telling beginnen.
0
geplaatst: 14 mei 2016, 23:51 uur
Ik realiseer me nu dat ik niet eens gestemd heb. Niet dat ik iemand echt eruit vond springen die ook naar mijn smaak was, maar ik vind het toch altijd wel leuk om even te doen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.