MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Lekker Finnetjes!

Ja weer 10 naar Douwe Bob!

Australië is de gedoodverfde winnaar.

Ik heb echt nog 1000 keer liever Rusland dan Australië. Al geef ik toe dat ik bevooroordeeld ben door mijn aversie door hun deelname, maar ook het nummer vind ik erg koud.

Ik had nooit gedacht dat ik blij zou zijn wanneer Oekraïne 12 punten zouden krijgen.

Pffff als Australië wint boycot ik volgend jaar hoor.

Onweerwolf
Malta is echt heel opmerkelijk.

NewYorkCityLight schreef:
Pffff als Australië wint boycot ik volgend jaar hoor.

Dat nog niet. Eurovisie sla ik niet over. Maar ik vind het wel zwaar kut, en ook met zoveel verschil. Nu moeten we nog wel even, dus ik houd hoop.

Onweerwolf schreef:
Malta is echt heel opmerkelijk.

Dat ja. Het is niet echt slecht, maar qua nummer en act was het nou niet echt opmerkelijk. Er zijn heel veel nummers nu in de onderste regionen waarvan ik verwacht had dat de jury er wel voor zou vallen.

panjoe (moderator)
Ik vond dat nummer van Australië wel het best uitgevoerde popnummer eigenlijk. Zou het de terechte winnaar vinden.

Australië gaat volgend jaar maar om 5 uur 's nachts locale tijd beginnen. Je moet wel denken aan je Europees publiek.

Edwin van de sar

panjoe schreef:
Ik vond dat nummer van Australië wel het best uitgevoerde popnummer eigenlijk. Zou het de terechte winnaar vinden.

Eens.

Toch leuk dat Van Der Sar de punten mag doen voor bij Israël

nclo schreef:
Australië gaat volgend jaar maar om 5 uur 's nachts locale tijd beginnen. Je moet wel denken aan je Europees publiek.
De regels stellen dat het ESF op Europees grondgebied plaats moet vinden, dus hij gaat sowieso niet naar Australië.

chevy93 schreef:
(quote)
De regels stellen dat het ESF op Europees grondgebied plaats moet vinden, dus hij gaat sowieso niet naar Australië.

De regels stellen ook dat Australië eigenlijk niet mee mag doen.

Haldis de punten!

Nederland en België leveren dit jaar netjes 4 punten uit.

Zowel Cornald als Jan zijn wel erg traag van begrip. Dan zeggen ze "Servië kan nog twaalf punten krijgen", terwijl ze al punten hebben gekregen.

Telamon
Wat een stelletje koekenbakkers zijn we toch in Europa: de show van de avond laten stelen door Justin Timberlake, en Australië tot winnaar verkiezen.

Australië Ik baal hier zwaar

Dat referendum heeft onze relatie met Oekraïne geen goed gedaan

We kregen sowieso al nooit punten uit Oekraïne.

Stomme vakjury's die Oostenrijk veel te vaak overslaan.

Duitsland doet ook nog leuk mee

Echt tyf op met Australië...

Telamon
Tyf op met 'vak'jury's

Onweerwolf
nclo schreef:
Dat referendum heeft onze relatie met Oekraïne geen goed gedaan

Aan mij heeft dat niet gelegen.

Vakjury? Kunnen we ook mee stoppen. Nog steeds vriendjespolitiek.

Kan niet anders dan Australië worden lijkt me (ook bij televoters vermoed ik nu).

Maar het publiek kan alles nog omdraaien, toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.