Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:02 uur
Ik heb echt nog 1000 keer liever Rusland dan Australië. Al geef ik toe dat ik bevooroordeeld ben door mijn aversie door hun deelname, maar ook het nummer vind ik erg koud.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:06 uur
Ik had nooit gedacht dat ik blij zou zijn wanneer Oekraïne 12 punten zouden krijgen.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:07 uur
NewYorkCityLight schreef:
Pffff als Australië wint boycot ik volgend jaar hoor.
Pffff als Australië wint boycot ik volgend jaar hoor.
Dat nog niet. Eurovisie sla ik niet over. Maar ik vind het wel zwaar kut, en ook met zoveel verschil. Nu moeten we nog wel even, dus ik houd hoop.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:08 uur
Onweerwolf schreef:
Malta is echt heel opmerkelijk.
Malta is echt heel opmerkelijk.
Dat ja. Het is niet echt slecht, maar qua nummer en act was het nou niet echt opmerkelijk. Er zijn heel veel nummers nu in de onderste regionen waarvan ik verwacht had dat de jury er wel voor zou vallen.
0
panjoe (moderator)
Ik vond dat nummer van Australië wel het best uitgevoerde popnummer eigenlijk. Zou het de terechte winnaar vinden.
0
Australië gaat volgend jaar maar om 5 uur 's nachts locale tijd beginnen. Je moet wel denken aan je Europees publiek.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:09 uur
panjoe schreef:
Ik vond dat nummer van Australië wel het best uitgevoerde popnummer eigenlijk. Zou het de terechte winnaar vinden.
Eens.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:10 uur
nclo schreef:
Australië gaat volgend jaar maar om 5 uur 's nachts locale tijd beginnen. Je moet wel denken aan je Europees publiek.
De regels stellen dat het ESF op Europees grondgebied plaats moet vinden, dus hij gaat sowieso niet naar Australië.Australië gaat volgend jaar maar om 5 uur 's nachts locale tijd beginnen. Je moet wel denken aan je Europees publiek.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:12 uur
chevy93 schreef:
(quote)
De regels stellen dat het ESF op Europees grondgebied plaats moet vinden, dus hij gaat sowieso niet naar Australië. De regels stellen ook dat Australië eigenlijk niet mee mag doen.

0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:15 uur
Zowel Cornald als Jan zijn wel erg traag van begrip. Dan zeggen ze "Servië kan nog twaalf punten krijgen", terwijl ze al punten hebben gekregen. 

0
Telamon
geplaatst: 15 mei 2016, 00:18 uur
Wat een stelletje koekenbakkers zijn we toch in Europa: de show van de avond laten stelen door Justin Timberlake, en Australië tot winnaar verkiezen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 mei 2016, 00:24 uur
nclo schreef:
Dat referendum heeft onze relatie met Oekraïne geen goed gedaan
Dat referendum heeft onze relatie met Oekraïne geen goed gedaan
Aan mij heeft dat niet gelegen.

0
geplaatst: 15 mei 2016, 00:25 uur
Vakjury? Kunnen we ook mee stoppen. Nog steeds vriendjespolitiek.
Kan niet anders dan Australië worden lijkt me (ook bij televoters vermoed ik nu).
Kan niet anders dan Australië worden lijkt me (ook bij televoters vermoed ik nu).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.