Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2017, 20:19 uur
Ik vind Frankrijk en Estland verrassend laag staan bij de bookmakers trouwens. Zeker Frankrijk zie ik als potentieel winnaar. Estland zie ik dik top 10 eindigen.
Zweden daarentegen zie ik niet zo hoog scoren dat ze mee gaan doen. Die staan bij de bookmakers volgens mij puur bovenaan wegens het feit dat het nou eenmaal Zweden is.
Bulgarije moet ik nog eens aan een extra luisterbeurt onderwerpen.
Zweden daarentegen zie ik niet zo hoog scoren dat ze mee gaan doen. Die staan bij de bookmakers volgens mij puur bovenaan wegens het feit dat het nou eenmaal Zweden is.
Bulgarije moet ik nog eens aan een extra luisterbeurt onderwerpen.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 20:29 uur
Onweerwolf schreef:
Laten we het hopen, want ik vind deze inzending echt prut. Ik hoop dat Zweden eruit vliegt.Zweden daarentegen zie ik niet zo hoog scoren dat ze mee gaan doen. Die staan bij de bookmakers volgens mij puur bovenaan wegens het feit dat het nou eenmaal Zweden is.
1
geplaatst: 9 mei 2017, 20:31 uur
Ik mis Joan, want ergens is dat ook onze verbindende factor geworden

0
geplaatst: 9 mei 2017, 20:43 uur
Mijn voorspelling in willekeurige volgorde:
Zweden
Australië
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Griekenland
Moldavië
Cyprus
Armenië
Letland
Zweden
Australië
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Griekenland
Moldavië
Cyprus
Armenië
Letland
0
geplaatst: 9 mei 2017, 20:44 uur
Onweerwolf schreef:
Mee eens. Ik zie Zweden ook echt in de top 5 eindigen. Ik voorspel finale en dan ergens in de middenmoot. Als een ander land het had gestuurd had niemand het erover gehad.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 20:49 uur
Annette Barlo! Onder welke steen hebben ze die vandaan gehaald? Toen ik die voor het laatst op TV zag stuurden we Maxine & Franklin Brown naar het songfestival ofzo.
Ik heb nog lang niet alles gehoord, dus heb pas een voorspelling aan het einde.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 20:53 uur
Aoibhin schreef:
Zweden
Australië
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Griekenland
Moldavië
Cyprus
Armenië
Letland
Zweden
Australië
Finland
Azerbeidzjan
Portugal
Griekenland
Moldavië
Cyprus
Armenië
Letland
Waar ik aan toe wil voegen dat België (hopelijk) en Georgië (helaas) ook nog wel kans maken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 mei 2017, 20:55 uur
starbright boy schreef:
Annette Barlo!
Annette Barlo!
Wel zo'n beetje de enige aan wie ik me dit jaar niet heb geërgerd.
Die Annie Schilder... echt... volgens mij is die al lang gecremeerd maar weet ze dat zelf nog niet.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:02 uur
Mijn hemel: wat zijn Annie en Anita twee chagrijnige, verzuurde oude wijven geworden zeg.
En hoe opvallend toch weer dat die twee vreselijke zeiknichten geilen op de mooiboy uit Zweden en Portugal afzeiken.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:06 uur
Ik kijk nu nog zonder geluid maar ze hebben in ieder geval aan het homoseksuele publiek gedacht met die 3 presentators
. Well done Ukraine.
. Well done Ukraine.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:07 uur
Al zeker zes mislukte grapjes van de presentatoren. Laten we beginnen.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:08 uur
NewYorkCityLight schreef:
Ik kijk nu nog zonder geluid maar ze hebben in ieder geval aan het homoseksuele publiek gedacht met die 3 presentators
. Well done Ukraine.
. Well done Ukraine. Mwoah, mijn type is er niet bij.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:09 uur
Mijn voorspelling voor vanavond, in willekeurige volgorde:
Zweden (ik blijf het zelf een matig liedje vinden)
België
Azerbeidzjan
Portugal (ook ik vind dit erg mooi)
Armenië (en jawel: dit liedje groeit ook bij mij)
Australië
Moldavië (ik heb het idee dat dit gaat werken)
Cyprus
Griekenland
Finland (maar dit zou ook Letland kunnen worden. Ik blijf echter positief als het om één van mijn favoriete inzendingen gaat)
Nou, beginnen maar!
Zweden (ik blijf het zelf een matig liedje vinden)
België
Azerbeidzjan
Portugal (ook ik vind dit erg mooi)
Armenië (en jawel: dit liedje groeit ook bij mij)
Australië
Moldavië (ik heb het idee dat dit gaat werken)
Cyprus
Griekenland
Finland (maar dit zou ook Letland kunnen worden. Ik blijf echter positief als het om één van mijn favoriete inzendingen gaat)
Nou, beginnen maar!
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:12 uur
Zweden is geraffineerd maar toch een van hun mindere inzendingen van de laatste jaren. Gaat wel door om dan op een voor Zweden tegenvallende plek te eindigen, 16e ofzo. Niet zo'n goed liedje en een vlakke zanger.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:12 uur
Zweden: nu nog zangles nemen, dan gaat het zaterdag ongetwijfeld beter.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:13 uur
Zit inderdaad goed in elkaar, maar goed gezongen? Alsjeblieft zeg...
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:15 uur
Dat Georgische nummer had ik graag met een andere zangeres gezien. Ik trek haar zangmaniertjes heel slecht.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:15 uur
Georgië: schreeuwen meid, schreeuwen! We kunnen je niet zo goed horen. Brrrrrrr, ik ril net zo hard als dat zij haar stem laat bibberen. Gelukkig doet de windmachine het nog.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:16 uur
Op basis van het liedje zie ik Zweden toch wel hoog eindigen, maar de uitvoering vond ik ook matig.
Ik vind Glennis Grace stom, dus ik hoop dat Georgie de finale niet haalt (ook niet mijn muziek).
Ik vind Glennis Grace stom, dus ik hoop dat Georgie de finale niet haalt (ook niet mijn muziek).
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:19 uur
Typisch Australische inzending waar vooral de jury's opgewonden van zullen worden. Zit goed in elkaar, by far de beste zanger tot nu toe, maar het laat me best wel koud. Wel met gemak door.
edit: (op die kopstem na dan.. )
edit: (op die kopstem na dan.. )
0
starbright boy schreef:
Ik hoor oprecht liever Glennis Grace.
Ik hoor oprecht liever Glennis Grace.
Dat vind ik wel erg ver gaan....
(Aaarggh, wat is die Australier aan het doen?)
0
Australië: lange jas, lange haren, grote wenkbrauwen. Niet erg om volgend jaar wat verder te reizen toch?! Maar die uithaal.... oei.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.