MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
Ik ook, starbright boy. En ik wilde net zeggen dat Australië makkelijk doorgaat, maar dan moet de beste jongen niet van die vreemde capriolen met zijn stem uit gaan halen. Maar gaat wel door, verwacht ik.

Waar zit Jan Smit trouwens? Ziet en hoort hij hetzelfde als ik?

aERodynamIC schreef:
Waar zit Jan Smit trouwens? Ziet en hoort hij hetzelfde als ik?

Dat vroeg ik me ook af

Niet alleen die noot klonk niet. Die rare capriolen met vibrato kan hij beter laten voor wat het is. Eerste 20 sec waren prima.

Albanie treed op in een soort mislukte bruidsjurk. Barbara Dexaward?

Onweerwolf
Albanië wordt laatste van deze semi.

Albanië: zo, dat was even schrikken bij het openingsshot. Kon niemand me daar voor waarschuwen???!!!

Ben ik te kritisch als ik zeg dat het niveau nog niet geweldig hoog ligt?

De bruidsjurk kan in de koffer. Erg matig nummer zonder opbouw met een zangeres die vooral gaat schreeuwen.

Duimen voor België!

Het is niet dat ik heel hoge verwachtingen had, want meestal niet mijn favoriete soort muziek, maar zelfs ik had betere uitvoeringen verwacht. Hopen op Belgie dan maar, liedje is best leuk.

Strafpunten voor RTBF voor de staging. Het nummer is zò sfeervol en wat doen ze? Helemaal niks.

Onweerwolf
Blanche is niet zo goed.

Beetje pijnlijk dit. Nr is best aardig, maar de zenuwen druipen er vanaf. Levenloos zo.

België: lastig nummer live. Fragiel. Toch maar hopen dat ze doorgaat. Misschien samen met Zweden nog wat zanglesjes?

Vooral te timide, maar ik denk dat het liedje dwars genoeg is om het te redden. Maar die subtopplek zaterdag kan ze op haar buik schrijven.

Onweerwolf
Echt slecht nu ook.

Gong op het eind wat mis. Wel spart nummer

Nou, Jan Smit vond het goed gezongen. Ik vond het jammer, ze kan vast beter.

Jan Smit moet niet naar de opticien, maar naar de audicien.

Belgie vind ik echt saai. En inderdaad dat openingsshot van Albanië

OMG Montenegro wordt zooooo laatste!!!

Nee hoor. Dit gaat zeker boven Albanie eindigen. Maar door gaat het niet.

België meest interessante nummer maar de performance was minder.

Onweerwolf
De studio versie is een stuk beter.

Montenegro: Yippy-ay-yaaaayyyy. De sportschool heeft goede zaken gedaan! Was dit een soort Sigur Rós hopelandic taaltje? Weet iemand wat hij zong? Pluspunt: hij heeft de goedkeuring van de gelovigen daar niet begreep ik.

Ik vond Albanië anders wel beter dan dit. Dit liedje is best aardig, maar vreselijk gezongen.

Montenegro is troep.

Jan vindt dit vast heel goed gezongen!

Nederland gaat vast stijgen bij de bookmakers vanavond

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:55 uur

geplaatst: vandaag om 15:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.