Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:31 uur
Sgt. Revolver schreef:
Ik vond Albanië anders wel beter dan dit. Dit liedje is best aardig, maar vreselijk gezongen.
Ik vond Albanië anders wel beter dan dit. Dit liedje is best aardig, maar vreselijk gezongen.
Maar Albanie is iedereen aan het einde vergeten. Deze meneer niet. Je stemt maar een keer. Forgettable is dodelijker dan slecht.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:32 uur
België tot nu toe beste nummer maar vind het niveau laag voorlopig. Hopelijk beterschap.
1
geplaatst: 9 mei 2017, 21:38 uur
Ja, ik moest even wennen, maar bij Finland ben ik wel om. Mooi. Ik had deze nog niet gehoord.
1
Finland: he he, eindelijk gewoon een goed nummer (en ook goed uitgevoerd). Toppie!
0
Jammer dat er zo weinig van de smoky piano daadwerkelijk te horen was. Prima nummer verder idd.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:39 uur
Mijn nummer twee deed het best goed. En dat instrumentale stukje vind ik echt prachtig!
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:41 uur
Azerbeidzjan: een toneelstukje. Joepie! Ze doet en kijkt wel een beetje eng of hoort dat zo?
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:41 uur
Ik moet om een of andere reden aan het Bulgaarse vrouwenkoor denken bij hoe ze het refrein zingt.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:45 uur
Waarom draagt de jongen uit Portugal een te grote jasje? Dat moet bewust zijn, maar waarom?
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:45 uur
Ah, de fado van de brother under the bridge. Ik mag het eigenlijk wel
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:46 uur
Poek schreef:
Waarom draagt de jongen uit Portugal een te grote jasje? Dat moet bewust zijn, maar waarom?
Naar zeggen schijnt ie wat om zijn middel te dragen om zijn hart op gang te houden (of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet)
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:46 uur
Ik heb een klein brokje in mijn keel. Van mij mag het, aERo (Lissabon 2018).
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:49 uur
Ik ook niet echt. Ik begrijp de sympathie in zowel de man als het nummer, maar er gebeurt toch echt wel te weinig om dit te voelen.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:49 uur
Portugal is niet muziek waar ik graag naar luister, maar ik kon wel horen dat het goed gezongen was. En anders ook nog, dus ja, dat haalt de finale.
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:50 uur
Ik doe even niet mee vanavond live (leidt af van de show), maar kom even binnenvallen om te zeggen dat ik weer kippenvel kreeg van Salvador.
Als dit niet doorgaat straks is er iets goed mis.
Als dit niet doorgaat straks is er iets goed mis.
0
Griekenland weet ieder jaar wel vreselijk goedkope en te veilige nummers in te sturen. Van het niveau goedkope dance. Kan mij nooit echt bekoren.
0
Enter: generiek. Kan er trouwens eens een jarenlange ban worden ingesteld op nummers met is this love in de titel?
0
geplaatst: 9 mei 2017, 21:51 uur
Griekenland: huppelen met de Grieken. Zingen hoef je toch niet te kunnen, dus wat let je. Hoppa... is this love?!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.