MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Kieft91 schreef:
(embed)

Dit is een beetje hoe het nummer gaat, let niet op mijn zang kwaliteiten..

Waarom weet ik dit

Bedankt Catdog!!

Ik zoek een nummer met een sample van Pink Floyd's is there anybody out there, kan ook zelf ingezongen zijn. Het is een clubtrance/house nummer uit de jaren negentig, maar niet The Bassheads, en bij whosampled kan ik het helaas niet vinden. Zal zo'n beetje in de tweede helft van de 90's gemaakt zijn denk ik.

In Muziek > Algemeen > Amooooore, ik vergeet jou niet:

Hellup !!!!
Ik heb op een piratensite een topnummer gehoord, maar weet nu geen titel of artiest...
Wel werd er gezongen ( volgens mij een man)
Amore, jou vergeet ik niet..
Wie helpt me puzzelen ??

DjFrankie (moderator)

Nee deze twee zijn het helaas niet het is naar mijn mening een ouder nummer.
Wellicht rond de 70's

Bij Muziek > Algemeen > HELP:

weet iemand hoe dit nummer heet?
ik weet niks meer van de tekst alleen van de clip.
Het gaat over een man die zoveel tijd heeft om ergens naar toe te gaan,
hij doet een stuk met een boot dan deed hij een duikerspak aan en dan ging hij klimmen.
Het is ook een lied dat redelijk oud is. denk aan iets rond 2011
het is ook een zomers lied en engels

Hoi een vriend van me zoekt een nummer/videoclip en we kunnen er niet achterkomen, misschien kan hier iemand iets met de omschrijving.

De video speelt zich af in een science-fiction/millennium achtige setting, waar een gedeelte computer animated van is. Het zou een beetje moeten lijken op Larger Than Life (Backstreet Boys) en de animaties op Crazy Frog. Uiteindelijk zou er ook nog een persoon (waarschijnlijk niet computer animated) in zitten met een gespleten tong.

Hopelijk kan iemand er wat mee .

Ik heb ooit een liedje gehoord dat begon met 'I wanna be the very best'. Er was geloof ik een videoclip in tekenfilmstijl bij, Japans geloof ik, hoewel het nummer nogal Amerikaans was. Wie helpt mij verder?

Beetje Pokemon-achtig, die video?

Goedenavond,

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik opzoek ben naar een nummer voor mijn schoonvader. Betreft een liedje die hij in 1995 op een begrafenis had gehoord. Het enige wat hij nog weet is het einde waarbij je een persoon een trap op hoort lopen waarna daarna twee deuren dicht gaan/klappen.

Ik begrijp dat de info erg karig is maar misschien heeft iemand een idee.

Ik hoor graag van jullie.

Gr Channy

Channy schreef:
Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik opzoek ben naar een nummer voor mijn schoonvader. Betreft een liedje die hij in 1995 op een begrafenis had gehoord. Het enige wat hij nog weet is het einde waarbij je een persoon een trap op hoort lopen waarna daarna twee deuren dicht gaan/klappen.

Een heel wilde gok, die niet helemaal aan de beschrijving voldoet (maar als hij zo weinig herinnert zal wat hij zich herinnert niet per se correct zijn).

We Have Heaven by Yes - YouTube

Ik vind het wel een nummer dat bij een begrafenis gedraaid zou kunnen worden.

Ik zoek een nummer uit vermoedelijk 1983. Geen hit geweest, wel geregeld op de radio (want ik herken 'm nog na 35 jaar). Gezongen door een vrouw.

Tekst van het refrein:

Everyone's a winner, everyone's a loser, just depends on how you play the game
We can be divided, we can be united, just depends on how you play the game

Zoeken op lyrics leverde alleen een zoektocht van iemand anders op (die vermoedde Australisch) en ook muziekherkenningssoftware gaf bij mij geen resultaat. Misschien bij iemand anders wel

Het nummer is hier te horen vanaf 37:20
http://petervanbruggen.eu/radio-de-zwarte-roos-1983-wereld-op-woensdag/#sthash.KSzBkuJI.dpbs

StopMakingSenseo schreef:
Ik zoek een nummer uit vermoedelijk 1983. Geen hit geweest, wel geregeld op de radio (want ik herken 'm nog na 35 jaar). Gezongen door een vrouw.

Tekst van het refrein:

Everyone's a winner, everyone's a loser, just depends on how you play the game
We can be divided, we can be united, just depends on how you play the game

Zoeken op lyrics leverde alleen een zoektocht van iemand anders op (die vermoedde Australisch) en ook muziekherkenningssoftware gaf bij mij geen resultaat. Misschien bij iemand anders wel

Het nummer is hier te horen vanaf 37:20
http://petervanbruggen.eu/radio-de-zwarte-roos-1983-wereld-op-woensdag/#sthash.KSzBkuJI.dpbs

Wendy & The Rockets - Play The Game

Outlaw104 schreef:
(quote)

Wendy & The Rockets - Play The Game

Thanks! Parate kennis of deed ie t bij jou wel?

Singletje ooit eens gehad, waarschijnlijk bij verhuizing kwijtgeraakt of het ligt nog op zolder tussen nog meer oude platen.

In De Site > Algemeen > Franstalig nummer gezocht:

Ik zoek een Franstalig nummer die me nog altijd is bij gebleven vanuit de kinderanimatie, op onze camping in Frankrijk (medio 1997)

Ze maakten van dit nummer een fenomenale podiumact waarbij je een vrouw kleding aan het wassen ziet in een teil met sop en er een (dronken?) man de liefde van de vrouw probeert te krijgen. Op het laatst is de vrouw het zó zat dat ze de man onderdompelt in de teil en hem wegschopt.

Het nummer is door een vrouw ingezongen en het refrein bestaat minstens 9 x uit hetzelfde woord... als ik nu alleen dat woord eens wist ?
Het klinkt zoiets als;
amore, amore, amore
Amore, amore, amore

Ik hoop dat iemand suggesties heeft ??

En van Willeke en Paul de Leeuw ?

Gisteren zat ik Il Cacciatore te kijken op Veronica (fantastische maffiaserie btw!) en in de eerste minuten van de aflevering was een heel tof, swingend liedje te horen. Iemand een idee hoe dit nummer heet?

De aflevering is hier terug te kijken, het liedje begint vrijwel meteen te spelen en blijft een paar minuten te horen.

Shazam kent het nummer

O ja, daar bestaan apps voor tegenwoordig.

Wil je mij ook vertellen wat Shazam voor antwoord geeft?

Ja natuurlijk, ik dacht dat iemand 'm wellicht zo uit het hoofd wist maar Shazam geeft dit als antwoord :

Ambros Seelos - Gimme More (original 1979 edit)

Gimme More (original 1979 edit), a song by Ambros Seelos on Spotify - open.spotify.com

stoepkrijt schreef:
O ja, daar bestaan apps voor tegenwoordig.

Ja al zo’n tien jaar.

Fantastisch, dit is hem!!! Eindelijk rust haha

Salvadore schreef:
Ja natuurlijk, ik dacht dat iemand 'm wellicht zo uit het hoofd wist maar Shazam geeft dit als antwoord :

Ambros Seelos - Gimme More (original 1979 edit)

Gimme More (original 1979 edit), a song by Ambros Seelos on Spotify - open.spotify.com
Dat is 'm!
Dankjewel Salvadore, ik kan weer rustig slapen.

In Genres > Hip-Hop > 80's rap...wie helpt me?:

Vraagje,

Ik ben al een tijdje (lees: lang) into de rap muziek maar ik heb een vraagje voor de kenners.

Ergens in de eind tachtiger jaren kreeg ik een bandje van iemand met hoofdzakelijk 2 live crew nummers( dus ik denk dat het een nummer van hun is) waar een rap nummer op stond over gorbatsjov en Chroesjtsjov etc...

Ik snap dat de info nogal summier is maar hé...ik was ook maar een jaar of 10!

het is geen zaak op leven en dood...maar het zou wel leuk zijn om dit nummer nog eens te horen...waarschijnlijk is het helemaal kut;)

Dat is wel een verrassend onderwerp voor de 2 Live Crew

Gast
geplaatst: vandaag om 15:15 uur

geplaatst: vandaag om 15:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.