MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
PartyMarty schreef:
Ik zoek een nummer van rond 1990. Het is volgens mij Duitse metal en ze zingen in het engels iets van 'a thousand soldiers go to war, a foreign land that they've not seen before. And just like you and I they'll see. We all must fight for the right to be free' Dat laatste komt ook terug in het refrein, maar op google kom ik alleen maar Beastie Boys tegen.

Iets van Laibach wellicht?

In The Army Now van Laibach??

Laibach is het niet, even op youtube opgezocht, wat een tyfusmuziek zeg. Het nummer dat ik bedoel begint rustig en instrumentaal en dus met die tekst. Laibach doet vooral covers volgens mij, als ik het goed zie.

PartyMarty schreef:
Duitse metal (...) tyfusmuziek

Rammstein.

In Genres > Rock > Hulp (videoclip met bijborend nummer):

Een aantal jaar terug was er een animatievideoclip op MTV die regelmatig voorbij is gekomen.
Het nummer vond ik zelf erg sterk, maar heb geen idee hoe het nummer heet en wie de band is.

Animatieclip was als volgt:
Ieder getekend poppetje in de clip had een "smiley" als gezicht.
Het ging om een dorpje waar het eerst heel vredelievend was, maar halverwege kwam er oorlog, 2 vrienden raakten uit elkaar, 1 zat bij de "vijand" De smiley ging van lachend naar huilend. 2e gedeelte zag je vooral schietend geweld/bloed
Excuus voor mijn summiere uitleg, kan mij de clip niet helemaal herrinneren.

Gaat er misschien bij iemand een lampje branden?
Via Google op verschillende kernwoorden gezocht, niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor de hulp

In De Site > Algemeen > Zoek een nummer:

Hey ik zoek een nummer! Hij was vandaag in het programma 'waar is de mol?' (aflevering: Ilonka Elmont).

Er zat een nummer in op een gegeven moment, die ik gewoon ken en hij is ook helemaal niet oud. Maar ik kan het echt neeeeeeergens vinden wie of wat het is.....

Enige dat ik weet is dat het alleen piano is en HIJ zingt: she's gone gone gone gone gone.....

Zou best een cover kunnen zijn.....kan iemand me helpen??? Ik kan hier niet tegen

Denk zo'n 3 jaar terug of mischien niet eens kwam hij op elke radiozender wel langs...

She's gone van Johnny de Mol.

Hmm.....ja bedankt..

phantasia schreef:
In Genres > Rock > Hulp (videoclip met bijborend nummer):

Was niet toevallig junior senior - move your feet? Zal haast wel niet, maar kan altijd proberen.

Volgens mij was het een animatieclip die een internationale prijs heeft gewonnen, commercieel is het volgens mij niet echt bekend geworden,
Volgens mij waren het Franse makers van het filmpje....

ieder geval bedankt met je hulp

http://www.zshare.net/audio/5243768784b70ed5/

las ergens dat het BoC zou kunnen zijn..

Ik ben op zoek naar het nummer 'Ik mis me slippie' van Toos & Cor maar kan het nergens vinden. Wie helpt me?

edit: gevonden

Iemand een idee van wie het liedje bij de audi Q5 reclame is?

Sorry kwam eerst bij jullie en toen pas bij google, heb het al gevonden: Woody Guthrie met Car Song

sq
PartyMarty schreef:
Iemand een idee van wie het liedje bij de audi Q5 reclame is?

DubbelCD overal te koop voor een paar euro:

http://www.musicmeter.nl/album/123969

Hey!
Ik zoek een liedje dat 3 januari gedraaid werd bij 3 fm (hij staat niet in de playlist ). Het liedje gaat over een olifant, een 'vader' zingt dat hij een dier heeft dat kan vliegen een olifant en zijn 'zoontje' geeft antwoord dat dat helemaal niet kan. En zo volgen nog meer dieren.. Wie kan me helpen???

Ik zoek een nummer dat begint met een vrouwelijke opera-stem en daarna gaat het nummer pas echt rockend "los". Het is een bombastisch nummer.

sq
Iets van de Nina Hagen Band? Of is het moderner, want dan kan het weet-ik-wat-voor Gothic act zijn.

After Forever??

just. schreef:
Hey!
Ik zoek een liedje dat 3 januari gedraaid werd bij 3 fm (hij staat niet in de playlist ). Het liedje gaat over een olifant, een 'vader' zingt dat hij een dier heeft dat kan vliegen een olifant en zijn 'zoontje' geeft antwoord dat dat helemaal niet kan. En zo volgen nog meer dieren.. Wie kan me helpen???

Is dat niet een liedje van Klein Orkest?

sq schreef:
Iets van de Nina Hagen Band? Of is het moderner, want dan kan het weet-ik-wat-voor Gothic act zijn.

Nee, ik denk wel dat het uit de jaren 70 komt. Het is niet Nina Hagen, het begin is een vrouwenstem (opera). Wanneer het losgaat is het een mannenstem

Hey! Ik had een vraagje, aan het einde van iedere Gamekings aflevering (Power Unlimited) hoor je een nummer tijdens de aftiteling, ik wil graag weten welk nummer dat is heb al zitten zoeken maar lukt niet echt.. dus Help!!

Het nummer is dacht ik wel van Busta Rhymes of Flipmode zoiets.

alvast bedankt

herman schreef:
(quote)

Is dat niet een liedje van Klein Orkest?

Dombo, the song misschien? Kamal met Elephant song? Is het een Engels nummer?

willemdeux schreef:
Ik zoek een nummer dat begint met een vrouwelijke opera-stem en daarna gaat het nummer pas echt rockend "los". Het is een bombastisch nummer.

Is het Rockaria van ELO?

http://www.youtube.com/watch?v=VKK_XW74teM

PartyMarty schreef:
(quote)

Dombo, the song misschien? Kamal met Elephant song? Is het een Engels nummer?

Het is niet Dombo, the Song en Kahmal is het ook niet.. Het is in ieder geval wel engels... Het zoontje zegt bijvoorbeeld: Noooo, Elephants can't fly..

Whoooooooooo een beetje You-Tuben (goede spelling? ) helpt echt! Het is Eric Herman met Elephant Song.. Toch bedankt voor de moeite!

Zit je nou tegen jezelf te praten?

Is dat erg? Liever zo dan dat ik een half uur aan het zoeken ben, het nummer vind en vervolgens krijg te horen dat ze er allang achter was inmiddels.

Woutt
Wat is het nummer in de reclame van 'T-Mobile Relax' ? Ik kan het niet vinden op ster.nl.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.