Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2007, 19:12 uur
dat heet baard in de keel arno, krijgen we allemaal vroeg of laat.
binnenkort vind je 's ochtends ook nog soort tipp-ex in je onderbroek.
0
geplaatst: 25 juli 2007, 20:40 uur
Hoi iedereen,ik ben radeloos op zoek naar de cd SERIOUS BEATS VOL 1.Ik kan niet zo goed overweg met deze site,als ik de cd opvraag dan lees ik hoeveel mensen hem hebben en hoeveel mensen hem willen hebben.Kan iemand die dat deze cd heeft een berichtje nalaten aub zodat ik u kan kontakteren.Ik koester veel sentimentele waarde aan deze cd.Kan iemand mij helpen aub?
met dank
met dank
0
geplaatst: 26 juli 2007, 11:06 uur
In Muziek > Algemeen > Columns, discussie in andere topic:
Prachtig stukje Ace! En een groot verlies helaas.........
Prachtig stukje Ace! En een groot verlies helaas.........
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2007, 11:48 uur
Ace schreef:
MuMe-column 3: De Meesterknecht
MuMe-column 3: De Meesterknecht
Wat een mooi maar triest verhaal.
*buigsmiley zonder smile*
0
Ace
geplaatst: 26 juli 2007, 22:10 uur
Ter illustratie heb ik de betreffende live-opname van Majesty even geupload.
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2007, 22:21 uur

Kippenvel weer! Mooie opname!
Ik heb dank zij jouw bijdrage van Majesty bij de Alternatieve KO Madrugada ontdekt.
Jammer, jammer...
0
Ace
geplaatst: 27 juli 2007, 00:11 uur
Mooi zo! Ondertussen albums aangeschaft/beluisterd en zo ja, welke? 

0
Sheplays
geplaatst: 27 juli 2007, 00:27 uur
The Nightly Disease zoals door jou aanbevolen!

Prachtig album!
Vooral Step Into this Room and Dance For me....
*edit: Come in Step gewijzigd

Prachtig album!
Vooral Step Into this Room and Dance For me....
*edit: Come in Step gewijzigd

0
Ace
geplaatst: 27 juli 2007, 12:01 uur
Ik vind persoonlijk Industrial Silence nog beter, maar The Nightly Disease is ook super! En wat je zegt, Step Into This Room And Dance For Me is ook mijn favo van die plaat, met The Frontman!
0
Sheplays
geplaatst: 27 juli 2007, 21:43 uur
Nog even offtopic, sorry.
Ik zet Industrial Silence op de to buy's!
Ace, ik krijg de koude rillingen nu van Majesty met eerst die gitaarsolo en dan die laatste regel "Oh You were majesty but it's like I said, that spirit is now dead"....
Ik las op de website van Nordlys Norge dat Robert inmiddels in een kerk in Oslo is bijgezet. In zijn kist is één van zijn gitaren gelegd. Syvert Høyem heeft met een koor bestaande uit vijftig vrienden van Robert een lied gezongen.
Ik zet Industrial Silence op de to buy's!
Ace, ik krijg de koude rillingen nu van Majesty met eerst die gitaarsolo en dan die laatste regel "Oh You were majesty but it's like I said, that spirit is now dead"....
Ik las op de website van Nordlys Norge dat Robert inmiddels in een kerk in Oslo is bijgezet. In zijn kist is één van zijn gitaren gelegd. Syvert Høyem heeft met een koor bestaande uit vijftig vrienden van Robert een lied gezongen.
0
geplaatst: 29 juli 2007, 13:10 uur
Vanaf morgen kunnen we weer vers geschrift verwachten 
(vanwege nieuwe vakantieplannen zie ik dat ik waarschijnlijk mijn eigen planning niet haal
)

(vanwege nieuwe vakantieplannen zie ik dat ik waarschijnlijk mijn eigen planning niet haal
)
0
Ace
geplaatst: 29 juli 2007, 17:09 uur
Zo'n ding heb je toch in een half uurtje geschreven? Geen excuses dus 

0
geplaatst: 29 juli 2007, 18:08 uur
het gaat er meer om dat ik op vakantie ben in de week dat 'm moet plaatsen

0
geplaatst: 29 juli 2007, 18:25 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Nou, in ieder geval iets leuks te doen tijdens je vakantie

0
geplaatst: 29 juli 2007, 19:54 uur
Dat was dus in de eerste instantie al bedoeling, maar ja, de vakantie is een week verplaatst

0
geplaatst: 30 juli 2007, 17:25 uur
En het niveau blijft er hoog. Al moet ik wel zeggen, sorry OldSkool, dat ik bij deze column iets minder geboeid bleef. Maar het niveau is weer top
PS. mijn column komt een week later als het schema aangeeft.
0
geplaatst: 30 juli 2007, 17:33 uur
Reijersen schreef:
sorry OldSkool, dat ik bij deze column iets minder geboeid bleef.
sorry OldSkool, dat ik bij deze column iets minder geboeid bleef.
Och, geeft niet. Als hij maar gelezen wordt, is tenslotte ook mijn eerste keer

0
Sheplays
geplaatst: 30 juli 2007, 17:51 uur
Oldskool, dat is een mooie column voor een eerste keer.
Ik heb echter wel een paar vragen waarop ik de antwoorden niet uit je stukje kan halen!
*Edit: mag ik je daarover vragen stellen?
Ik heb echter wel een paar vragen waarop ik de antwoorden niet uit je stukje kan halen!
*Edit: mag ik je daarover vragen stellen?
0
geplaatst: 30 juli 2007, 18:05 uur
De column van Oldkool wist me ook niet zo te boeien. Het wordt me niet duidelijk wat zijn punt is.
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 09:06 uur
Reijersen schreef:
Eindschema
Week 30 Cygnus & Lukas
Week 31 Oldskool & Gyzz
Week 32 Reijersen & Levenvergeten
Week 33 Titmeister & Paap
Week 34 Luc & charlezzz
(vanwege vakantie kunnen deze eerste weken wat columns ontbreken, maar ieder andere user die zich geroepen voelt, bijv. titan, kunnen ook gewoon een colum plaatsen.)
Succes iedereen!!!
Eindschema
Week 30 Cygnus & Lukas
Week 31 Oldskool & Gyzz
Week 32 Reijersen & Levenvergeten
Week 33 Titmeister & Paap
Week 34 Luc & charlezzz
(vanwege vakantie kunnen deze eerste weken wat columns ontbreken, maar ieder andere user die zich geroepen voelt, bijv. titan, kunnen ook gewoon een colum plaatsen.)
Succes iedereen!!!
Ik ben benieuwd naar de columns van Daniel en Timo die deze week komen, en heb vorige week geloof ik een column van Gijs gemist...

0
geplaatst: 13 augustus 2007, 21:26 uur
Cygnus schreef:
Ik ben benieuwd naar de columns van Daniel en Timo die deze week komen,
(quote)
Ik ben benieuwd naar de columns van Daniel en Timo die deze week komen,
Zoals gemeld komt de column een weekje later (donderdag red.) Dan ben ik weer terug van vakantie.
Verwacht er btw maar niet teveel van.
0
Ace
geplaatst: 14 augustus 2007, 09:06 uur
Het is hier maar een beetje stil...
Even over de twee meest recente columns. Hoewel ik het een vermakelijk verhaal vind van OldSkool begrijp ik aan de andere kant niet helemaal wat hij nu wil meedelen. Daarbij vind ik het door al die afgekapte (enter) zinnen een beetje rommelig worden, maar dat heeft dan meer te maken met de persoonlijke schrijfstijl die iemand het beste ligt. Al lezend kon ik die Sloveense omgeving beschreven in de column van levenvergeten mezelf prima inbeelden! Mijn complimenten daarvoor, leuk verhaal Ik ben ineens een stuk minder benieuwd naar de Sloveens hardrock die je beschrijft
Even over de twee meest recente columns. Hoewel ik het een vermakelijk verhaal vind van OldSkool begrijp ik aan de andere kant niet helemaal wat hij nu wil meedelen. Daarbij vind ik het door al die afgekapte (enter) zinnen een beetje rommelig worden, maar dat heeft dan meer te maken met de persoonlijke schrijfstijl die iemand het beste ligt. Al lezend kon ik die Sloveense omgeving beschreven in de column van levenvergeten mezelf prima inbeelden! Mijn complimenten daarvoor, leuk verhaal Ik ben ineens een stuk minder benieuwd naar de Sloveens hardrock die je beschrijft

0
geplaatst: 14 augustus 2007, 11:45 uur
Ik zal vanmiddag/vanavond eens in mijn toetsenbord kruipen (moet ik daar eerst goed schoonmaken, wat is dat ding goor
)
)
0
geplaatst: 14 augustus 2007, 11:46 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik zal vanmiddag/vanavond eens in mijn toetsenbord kruipen (moet ik daar eerst goed schoonmaken, wat is dat ding goor
)
)Schrijf er een column over!
* denotes required fields.