MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic

zoeken in:
Mijn (ietwat korte) column is geplaatst. Dus jullie mogen op me schieten!

Soms gebruik je iets te korte zinnen, dat vind ik als geforceerde spanning overkomen. OldSkool deed dat overigens ook, het komt de column, naar mijn mening, niet ten goede.

Overigens is het verder wel een leuk verhaal.

levenvergeten schreef:
Soms gebruik je iets te korte zinnen, dat vind ik als geforceerde spanning overkomen.

Ik zal het meenemen in de volgende column. Dank voor de tip.

Kan ik er ook één schrijven?

brooklyn schreef:
Kan ik er ook één schrijven?

Ga je gang.

Is het vanaf nu netjes op schema en wat meer drukte in dit topic?

Ace
Wat mij betreft wel... Het is een erg leuk topic, dus het is inderdaad jammer dat het een beetje stil is. Ik zal zo jouw column eens leven, want die had ik nog niet gezien

Over de column van Reijersen :Genderlicious

Met je eindconclusie ben ik het helemaal eens, meer vrouwen op MuMe graag.
Zeker ook vanwege het punt van het ego wat je aanhaalt: strijdende betweterige (mini) machootjes die elkaar vliegen afvangen, daar hebben we er hier genoeg van.
Van in hokjes en etiketten denkende starre 'one trick ponies' overigens ook, geen toeval dat dat ook vaak mannen zijn denk ik.
Maar is er over het verschil in beleving van muziek tussen mannen en vrouwen niet meer te zeggen?

Reijersen: misschien kun je daar in een 'Genderlicious' deel II eens verder over filosoferen.

Oldfart schreef:
Over de column van Reijersen :Genderlicious

Met je eindconclusie ben ik het helemaal eens, meer vrouwen op MuMe graag.
Zeker ook vanwege het punt van het ego wat je aanhaalt: strijdende betweterige (mini) machootjes die elkaar vliegen afvangen, daar hebben we er hier genoeg van.
Van in hokjes en etiketten denkende starre 'one trick ponies' overigens ook, geen toeval dat dat ook vaak mannen zijn denk ik.
Maar is er over het verschil in beleving van muziek tussen mannen en vrouwen niet meer te zeggen?

Reijersen: misschien kun je daar in een 'Genderlicious' deel II eens verder over filosoferen.

Er is inderdaad meer over te zeggen. Maar mijn insteek zat 'm vooral in het aantal vrouwelijke users op MuMe. Maar wie weet kom ik wel met een sequel.

Als het goed is zitten we nu in week 34 dus:

Week 34 Luc & charlezzz

Ik heb mijn column ook geplaatst, hij moest eigenlijk vorige week, maar toen had ik niet echt tijd...

Zeer leuk stuk, meneer Tit! Je predikt "Sex, drugs & Rock'n'roll"-light zeg maar, de versie voor Jan en alleman vertaald als levensvreugde ipv alles te serieus te nemen. Gewaagd om het eens over het thema sex te hebben, schiet me zo een mume-medemens te binnen die het graag zal lezen

Leuke column Heiko! En naar die van Charles ben ik meer dan benieuwd...

Luc En ik de hele tijd maar denken: waar heeft 'ie het over. Hilarisch, prachtig slot.

levenvergeten schreef:
Luc En ik de hele tijd maar denken: waar heeft 'ie het over. Hilarisch, prachtig slot.

Luc! Wat een ongelooflijk leuke column. Mijn welgemeende schouderklopjes.

Ik snap hem niet, kan iemand me zeggen waar "Willy, Freddy en Pepijn" op doelt? Iets uit de Nederlandse cultuur?

Ace
grovonion schreef:
Ik snap hem niet, kan iemand me zeggen waar "Willy, Freddy en Pepijn" op doelt? Iets uit de Nederlandse cultuur?

Ik dus ook niet. Dacht al dat het weer eens aan mij lag.

Hulde, Charles!

Volgens het definitieve schema zijn Lukas en ik volgende week weer aan de beurt. Misschien zijn er mensen die na het lezen van de columns zelf ook zin hebben gekregen om er één te schrijven, die zouden zich dan kunnen aanmelden voor volgende week.

Ace
Ik wil volgende week best nog een keer hoor... Eigenlijk vind ik het best leuk, dat schrijven. Maar laten we eerst een ander even de kans geven om zich op te offeren

@Status Seeker: en dat zijn? Die midelste zal die Willy Wartaal wel zijn, aangezien ik die eens bij die slimnogwatquiz van Katja Schuurman heb gezien.

Mooi verhaal Charlezzz en ook erg leuk geschreven!

Ace schreef:
Ik wil volgende week best nog een keer hoor... Eigenlijk vind ik het best leuk, dat schrijven. Maar laten we eerst een ander even de kans geven om zich op te offeren

Jij hebt je er al een keer brutaal tussen gewurmd, doe jij maar even rustig aan...

Maar wat mij (ik ik neem aan Reijersen ook) betreft kun je je in het schema voor volgende week zetten, en misschien komt er nog een tweede bij om de week vol te maken. Zo niet dan zal ik (of Lukas als hij dat wil) volgende week wel een column toevoegen.

Nieuw schema:

Week 30 Cygnus & Lukas
Week 31 Oldskool & Gyzz
Week 32 Reijersen & Levenvergeten
Week 33 Titmeister & Paap
Week 34 Luc & charlezzz
Week 35 Ace & ???

Ace schreef:

@Status Seeker: en dat zijn? Die middelste zal die Willy Wartaal wel zijn, aangezien ik die eens bij die slimnogwatquiz van Katja Schuurman heb gezien.

Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten Wat dacht je van De Jeugd van Tegenwoordig ?

count me in baby!!!!

Als journalist in spé ben ik moreel verplicht om mee te doen!

Nieuw Schema.

Week 35 Ace & Lennonlover
Week 36 Cygnus & Lukas
Week 37 Oldskool & Gyzz
Week 38 Reijersen & Levenvergeten
Week 39 Titmeister & Paap
Week 40 Luc & charlezzz

(als je nog mee wilt doen even na week 35, in de week 36 dus, je naam er bij zetten en de rest, vanaf Cygnus, een positie opschuiven naar later)

Welke week is dit, Reijersen?

volgende week aan mij. Super!

Ben benieuwd of je bij een user een bepaalde schrijfstijl ziet wederkeren in elk zijn/haar column.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.