Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 10:42 uur
Leuke column Lukas, erg herkenbaar! En inderdaad, een goede rel is niet te versmaden... 

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 11:43 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 11:55 uur
Lukas schreef:
*bloost*
Dat lijkt me nou ook weer wat overdreven
(quote)
*bloost*
Dat lijkt me nou ook weer wat overdreven

Dat is het inderdaad.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:36 uur
Reijersen schreef:
Wat ik over columns schrijven weet? Genoeg denk ik zo, kijkend naar een (groot) deel van mijn huidige opleiding. (Journalistieke Vaardigheden is één van de hoofdvakken in mijn Communicatie-opleiding).
(quote)
Wat ik over columns schrijven weet? Genoeg denk ik zo, kijkend naar een (groot) deel van mijn huidige opleiding. (Journalistieke Vaardigheden is één van de hoofdvakken in mijn Communicatie-opleiding).
Toevallig. Journalistieke Vaardigheden is voor mijniet echt een hoofdvak . Mijn studies zijn gewoonweg helemaal gericht op journalistieke vaardigheden daar ik Journalistiek studeer

Ben even mijn brein gaan verfrissen en gevonden wat ik al wist. Een column (AKA een cursiefje) is 1) een verhaal met literaire (!) kwaliteiten. Humor (!) speelt vaak een belangrijke rol. 2) Het staat apart van het "harde nieuws" en wordt daarom vaak in een kadertje of cursief gedrukt (is nu niet echt van belang). 3)Het gaat over een anekdote (!) in het persoonlijke leven van de auteur. 4) Dat wordt gezien als een onderdeel van een grotere maatschappelijke trend.
Lees ik nu de "columns" die al gepost werden, vind ik daar nummer 1, 2 en 3 niet vaak in terug. Maar ik lees er wél overvloedig nummer 4.
Mijn column, en dat geef ik toe, mist nummer 4 maar dit wordt rijkelijk goedgemaakt met 1, 2 en 3. Dat de columns een muzikale inslag moesten bevatten had ik natuurlijk moeten weten. Ook hiervoor mijn excuses.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:43 uur
Heb net Lucas' tekst gelezen.
Ik herinner mij Bob Cremers nog. Een 18-jarige beatle-fan zeker?
Zat hij in een rel betrokken??? Kan je die rel nog teruglezen? Waar?
Ik vraag me echt af wat je zo erg kan doen om van MuMe gegooid te worden (want idd, het dringt nu tot me door dat het lang geleden is dat we nog van hem hebben gehoord...).
Ik vraag me echt af wat je zo erg kan doen om van MuMe gegooid te worden (want idd, het dringt nu tot me door dat het lang geleden is dat we nog van hem hebben gehoord...).
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 14:47 uur
Lennonlover schreef:
Hij was 13 jaar. En het was wel meer dan 1 rel.

Mooiste voorbeeld blijft toch dit topic. Vanaf hier ongeveer tien pagina's lang ongein.

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:28 uur
heb het net gelezen, Brain Stew. Dat manneke was lachen!
Een paar van die opmerkingen waarvan je dacht: "allez!!" Zeker die ene opmerking van: "de mods moeten dimmen..." Een écht pubertje! 
Een paar van die opmerkingen waarvan je dacht: "allez!!" Zeker die ene opmerking van: "de mods moeten dimmen..." Een écht pubertje! 
0
Ace
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:34 uur
Lukas schreef:
Dan staat wat mij betreft mijn overpeinzing over cyberfights online!
(quote)
Dan staat wat mij betreft mijn overpeinzing over cyberfights online!
Mooi, heb ik vanavond een hoop te lezen! Ik zal dan gelijk mijn mening even geven, want de discussie duurt maar voort zie ik wel

Overigens bestaat de kans dat ik mijn column toch deze week plaats, daar ik volgende week bitter weinig tijd voor MuMe heb en deze week nog wel gaten in mijn tijdschema heb. Is dat een probleem Reijersen?

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 15:42 uur
Ace schreef:
Mooi, heb ik vanavond een hoop te lezen! Ik zal dan gelijk mijn mening even geven, want de discussie duurt maar voort zie ik wel
Overigens bestaat de kans dat ik mijn column toch deze week plaats, daar ik volgende week bitter weinig tijd voor MuMe heb en deze week nog wel gaten in mijn tijdschema heb. Is dat een probleem Reijersen?
(quote)

Doe wat je niet laten kan

0
Ace
geplaatst: 30 augustus 2007, 17:37 uur
Ik vind het stuk voor stuk leuke columns! De een wat beter dan de ander, de ander wat meer mijn stijl dan de een... Wat me vooral opvalt zijn de diverse onderwerpen en de creativiteit van een ieder!
In twee colums herken ik wel wat: naar aanleiding van Titan's verhaal realiseer ik mezelf dat ik ook weleens wat te hard muziek draai en mijn buren daar vast niet altijd even blij mee zijn
Hoewel ik natuurlijk wel altijd geweldige platen draai!
Wat betreft Lukas' verhaal voel ik me bijna aangesproken... 
In twee colums herken ik wel wat: naar aanleiding van Titan's verhaal realiseer ik mezelf dat ik ook weleens wat te hard muziek draai en mijn buren daar vast niet altijd even blij mee zijn
Hoewel ik natuurlijk wel altijd geweldige platen draai!
Wat betreft Lukas' verhaal voel ik me bijna aangesproken... 
0
Ace
geplaatst: 30 augustus 2007, 18:02 uur
Zo, nieuwe poging gedaan... Een week te vroeg, maar ach. Het mag van de baas

0
geplaatst: 30 augustus 2007, 23:01 uur
Erg vermakelijke column beste Ace. Bijzonder fijn om te lezen

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 11:18 uur
Hahah zeer vermakelijke column!!
Ik herken mijn vrienden erin!! 
Maar ik zorg er beetje voor dat er wat betere muziek in komt
Ik herken mijn vrienden erin!! 
Maar ik zorg er beetje voor dat er wat betere muziek in komt

0
Ace
geplaatst: 31 augustus 2007, 12:16 uur
Dank jullie. Andere inslag dan de vorige, maar ik kan niet altijd serieus zijn

Jorn is een fietsertje, maar hij zou er zo het type voor kunnen zijn

0
geplaatst: 31 augustus 2007, 17:34 uur
Goh Ace, apart joh dat ik je nooit hier in het dorp heb gezien, want die met die pioneer sticker is toch mijn buurjongen ? Alhoewel, ik geloof bij nader inzien dat hij een Amstel vlag heeft; hmm
Voor de trouwe lezers: ja , de zoon van de ex- Jannes fan: leuk gezin hoor. Doen ook nog aan windbuksschieten ( allemaal ), 't liefst op de schutting richting ons erf.
Prachtig stuk; helaas maar al te herkenbaar.
Voor de trouwe lezers: ja , de zoon van de ex- Jannes fan: leuk gezin hoor. Doen ook nog aan windbuksschieten ( allemaal ), 't liefst op de schutting richting ons erf.
Prachtig stuk; helaas maar al te herkenbaar.
0
geplaatst: 2 september 2007, 14:27 uur
Aankomende week; Week 36 Cygnus & Lukas
Al denk ik niet dat Lukas er zo snel nog eentje heeft.
0
geplaatst: 2 september 2007, 14:53 uur
Reijersen schreef:
Mwah, zal er eens over nadenken

0
geplaatst: 2 september 2007, 15:29 uur
Hele leuke column, Ace! Ik was even bang dat het op zo'n zeurderige-moraliserende-Youp-van-'t-Hek-column uit zou lopen, dus niet, goed gedaan!
0
geplaatst: 3 september 2007, 19:13 uur
Lukas schreef:
(quote)

Ik zat toch in de trein vanochtend. Met excuses voor het uiterst bedenkelijke niveau

0
geplaatst: 3 september 2007, 20:55 uur
Terechte excuses.
Over het aanvaarden daarvan moeten we het nog een keer gaan hebben.

0
geplaatst: 3 september 2007, 21:28 uur
rayman schreef:
Terechte excuses.

Terechte excuses.

Wanneer schikt het? Ik heb nu wel even tijd.
0
geplaatst: 3 september 2007, 21:31 uur
Erg leuk om te lezen Lukas. En top dat je het voor elkaar hebt gekregen om in korte tijd nog een column te schrijven.
* denotes required fields.