MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic

zoeken in:
Lukas schreef in zijn laatste column:
OLDFART!!!! Gaat ook nog. Is gewoon een soort van scheldwoord/geuzennaam.

Oef: "gaat ook nog", daar kom ik dan nog goed weg.
Je houdt toch even je hart vast als zo'n columnist van leer trekt

Leuk onderwerp, leuk stuk.

Heb genoten van je column, Lukas

Cygnus? Waar blijft je jouwe?

Reijersen schreef:
Cygnus? Waar blijft je jouwe?

Rustig maar, de week is nog niet om...

Leuke column, Cygnus En erg herkenbaar ook.

Ace
Het wordt tijd dat ik hier iemand een groot compliment maak: klasse Frank!

Sheplays
Mooi stukje, Cygnus!

Ach,.... zucht..., hoe herkenbaar

Prima column Cygnus

Fraai Cygnus. Heel fraai.

mooi Frank

Ik sluit me aan bij bovenstaanden.

Cygnus, erg goed gedaan. Leuk om te lezen. Complimenten!

Ik kan me ook alleen maar aansluiten bij bovenstaande meningen, het is idd erg herkenbaar. Leuk stukje.

Sheplays
Waarom heeft niemand eerste bericht bovenaan aangevinkt?

Het lijkt mij dat het prettiger leest en je hoeft minder naar boven te scrollen voor een volgend onderwerp.

Deze week:

Week 37 Oldskool & Gyzz

Ik zal eens aan iets beters beginnen te hameren

Edit: Zo, klaar. Hopelijk wordt deze beter ontvangen. En sorry dat ik minder commentaar geef op andere columns, maar school is weer begonnen, dus...
Niet dat ik ze niet lees Edit

Old Skool, je hoeft niet elke zin op een nieuwe regel te beginnen leest minder makkelijk. Verder zou ik mij beperken, gezien de lengte van de column, tot één onderwerp per keer, en als je dan toch meerdere onderwerpen bespreekt, maak er dan een bruggetje tussen...

Je springt wel erg van het ene in het andere onderwerp, zonder dat ze echt veel met elkaar te maken hebben. Maar het was erg vermakelijk te lezen (vooral het eerste stuk, want dat doe ik ook altijd. ik geef iedere aanwezige een soulnummer mee )

Ja, misschien moet ik voortaan ene bruggetje erin gooien, zal eraan denken.

Gyzzz??? Je hebt nog 3 dagen.

Oh, helemaal niet aan gedacht. Morgen even kijken of ik wat te melden heb

Hmmmm nee, ik heb eerlijk gezegd toch niet echt iets interessants/noemenswaardigs te melden.

Excuses voor de onhandigheid met dat ik wel sta ingeschreven, maar ik zie hier toch maar vanaf.

Deze week:

Week 38 Reijersen & Levenvergeten

Ik vind het maar een matige column van levenvergeten, zo'n standaard, politiek-correcte column over 'goede' mensen. Hoogstens het stuk over die ANW leraar was wel leuk.

Als ik jou was, zou ik proberen nog voor zondag met iets beters op de proppen te komen. Dit valt toch wel tegen.

ANW , hoe kansloos kan een vak zijn. Leuke column verder .

He Sander, jij ook hier

Leuke columns beide, wat betreft de column van Reijersen: bij veel muziekevenementen, en sowieso grote evenementen, wordt gewoon de muziek gespeeld die de massa leuk vindt. Verder is het maar de vraag of je beter presteert als je je favoriete muziek hoort, ik denk dat echte topsporters toch zo geconcentreerd zijn, dat ze weinig van de muziek mee krijgen. Overigens heb ik bij ons op de hockeyclub weinig last van, omdat ik daar meestal zelf de muziek verzorg

@ Reijersen: er geloof al een onderzoek naar geweest over de relatie tussen sport en muziek. Als je Eminem luistert kan je beter oppeppen oid.

Ik geloof dat het Ian Thorpe was, de Australische zwemkampioen met schoenmaat oneindig, die steevast tot vlak voor de wedstrijd met Eminem in de oren zit.

Edit: is toch Michael Phelps denk ik

@ levenvergeten: prachtige column hoor. Je hebt een 'volwassen, levendige' schrijfstijl Ik hoop dat je later schrijver of journalist wil worden.

@Reijersen: in het Vikingskipet in Hamar draaien ze vaak behoorlijk oppeppende muziek (ik kan me o.a. The Killers herinneren) en daar werd vaak door de schaatsers goed op gereageerd.

@Levenvergeten: mooie column, ik zou bijna weer terugwillen naar de middelbare school...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:49 uur

geplaatst: vandaag om 06:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.