MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic

zoeken in:

levenvergeten: mijn complimeten, erg mooie en herkenbare column

Deze week:

Week 39 Titmeister & Paap

Reijersen schreef:
Deze week:

Week 39 Titmeister & Paap

Heiko en Raymond? Ik wil even zeggen dat ik benieuwd naar jullie columns ben.

mijne komt dit weekend, dan heb ik pas tijd...

Is het eigenlijk toegestaan om er even een gastcolumn tussendoor te gooien ?

(maw, ik heb een column, mag die hier gewoon bij of verstoort dat het hele MuM Column ritme ?)

Onderhond schreef:

(maw, ik heb een column, mag die hier gewoon bij of verstoort dat het hele MuM Column ritme ?)

Ga gerust je gang, hoe meer leesplezier hoe beter.

(Ik zal tijdens de afwezigheid van Reijsersen de rol van aanjager van dit topic wel even overnemen)

Onderhond schreef:

Gaaf, ik ben benieuwd.

Sheplays
Mooie, leesbare columns van Reijersen, Levenvergeten en Onderhond

Wat een fantastische column, Onderhond! Echt geweldig, heel scherp geschreven en heel wat minder braaf. Wel grappig dat je een paar regels hebt die qua strekking veel op die van mij lijken.

Wow Onderhond, wat een toffe column zeg. Ik hoop dat veel mensen zich aangesproken voelen, want, lang niet iedereen zal zo in 'gevecht' zijn met zijn of haar muziek.

Prachtig. Alledrie, mijn complimenten

Mooie persoonlijke column, OH! Ik hoop dat er nog mooie wegen in het verschiet liggen voor je.

Lin
Ik heb eigenlijk nu pas de tijd gehad/genomen om dit topic eens goed te bekijken (dat wil zeggen, het topic met de columns) en ik ben blij verrast met alle parels die ik ertussen zie, heb met veel plezier de columns van Lukas, Ace en Onderhond gelezen, de rest ben ik nog niet eens aan toegekomen, laat staan de bladzijden ervoor... ga hier morgen echt eens even voor zitten

Sommige columns zijn erg herkenbaar, anderen ontroeren en weer anderen toveren spontaan een lach op mn gezicht... leuke afwisseling op al dat geklets over albums en KO's

Erg coole column van OH! Vind ik persoonlijk de beste tot nu geschreven.
OH in zijn Column schreef:
Toen.. was het versuikerde gras roze als de strikjes aan de vlechtjes van een vijfjarig meisje.
Ik hou wel van wat stoute uitspraken hier en daar en wat meer onrechtsreekse schrijfstijl die eigen interpretaties toelaat.

fredpit
zo...mooie column Onderhond.

Ook jij zult er op een dag achterkomen dat de toekomst gebouwd wordt op fundamenten uit het verleden, en dat je enkel NU hebt om te genieten van dat wat er werkelijk toe doet...

(dit is geen kritiek )

Bedankt voor de leuke commentaren

Ook jij zult er op een dag achterkomen dat de toekomst gebouwd wordt op fundamenten uit het verleden

en dat je enkel NU hebt om te genieten van dat wat er werkelijk toe doet...

Volgens mij liggen die ontdekkingen al een tijdje achter me

Vind de column naadloos aansluiten op de indruk die ik van je krijg op basis van je aanwezigheid op de Meter-sites, OH.

Voor mij zijn je overpeinzingen trouwens volledig onherkenbaar.

Kos
Ik begrijp hem niet echt.

T.O. schreef:
Vind de column naadloos aansluiten op de indruk die ik van je krijg op basis van je aanwezigheid op de Meter-sites, OH

Wat best interessant is natuurlijk, aangezien deze column een enorme karikatuur is van de werkelijkheid.

Hoewel er wel een kern van persoonlijke leefwereld insteekt, zijn een aantal overpeinzingen mij ook totaal vreemd en ontbreekt er tonnen nuance. Gelukkig is het doel van de column de meeste mensen wel duidelijk.

Kos: niks van aantrekken.

Ace
Kos schreef:
Ik begrijp hem niet echt.

Hoewel ik het prima en leuk geschreven vind: ik heb hetzelfde.

Nieuw schema:

Week 40 Luc & charlezzz
Week 41 Ace & Lennonlover
Week 42 Cygnus & Lukas
Week 43 Oldskool & ????
Week 44 Reijersen & Levenvergeten
Week 45 Titmeister & Paap

Deze week zijn dus Charles en Luc aan de beurt.

Gyzzz heeft zich laatst afgemeld, dus er is een plek vrij in het schema. Iets voor Onderhond?

Helaas hebben we vorige week niks van Heiko en Raymond gezien... Foei!

Ja, waar blijft die colum van Paap?

Mijn excuses, maar heb 2 tentamens woensdag... daarna zal ik eens een column gaan schrijven...

ik heb deze week een deadline voor een boek en een vinylrelease waar nogal wat mensen op wachten dus iemand anders...

Ace
Ik wil best nog een keer, maar voordat ik toezeg moet ik mijn momenteel nogal gare brein eerst nog dwingen tot het verzinnen van een onderwerp....

Hoewel ik het een erg leuk initatief vind ga ik me niet binden om wat te gaan schrijven. Ben zelf bezig met een blogje op te zetten, dus daar ga ik binnenkort genoeg voor mogen neerpennen

Cygnus schreef:
Nieuw schema:

Week 40 Luc & charlezzz
Week 42 Cygnus & Lukas
Week 43 Oldskool & ????

Deze week zijn dus Charles en Luc aan de beurt.

Gyzzz heeft zich laatst afgemeld, dus er is een plek vrij in het schema. Iets voor Onderhond?

Helaas hebben we vorige week niks van Heiko en Raymond gezien... Foei!

Meld me aan voor de lege plek

Week 40 Luc & charlezzz
Week 42 Cygnus & Lukas
Week 43 Oldskool & Lebowski

Als je inspiratie hebt mag je deze week ook, want het dreigt weer een columnloze week te worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:13 uur

geplaatst: vandaag om 01:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.