Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2007, 09:00 uur
Reijersen schreef:
Wordt er niks meer geschreven beste mensen!?
Wordt er niks meer geschreven beste mensen!?
Ik heb nog geprobeerd om wat mensen aan te sporen, maar creativiteit laat zich niet dwingen...

0
geplaatst: 9 oktober 2007, 09:15 uur
Cygnus schreef:
Ik heb nog geprobeerd om wat mensen aan te sporen, maar creativiteit laat zich niet dwingen...
(quote)

Dat is waar. Maar ja, zo loopt het schema in de soep.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:30 uur
Zit dit echt zo ongelooflijk op z'n kont beste users, dat er 2 weken geen column geplaatst wordt?
0
Ace
geplaatst: 15 oktober 2007, 09:25 uur
Sorry, ik zal er een dezer dagen nog een plaatsen... Beetje druk gehad en er net een paar dagen Istanbul op zitten...
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 15:46 uur
zelfde hier - absoluut geen tijd gehad ook maar iets te verzinnen 

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 15:42 uur
Ik meld mij af voor deze week: razende drukte op het werk en familieomstandigheden maken dat ik wel ff wat anders aan de kop heb...
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 10:15 uur
Ik zal deze vakantie nog wel even wat schrijven, vorige week gigantisch druk gehad.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 10:20 uur
Lukas schreef:
Ik zal deze vakantie nog wel even wat schrijven, vorige week gigantisch druk gehad.
Dat zou het topic goed doen.Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er na een voortvarend begin een neerwaartse spiraal is ingezet.
0
geplaatst: 22 oktober 2007, 14:06 uur
Er is altijd ruimte voor extra deelname.

Let er dan wel even op dat hier alleen de discussies over de columns plaatsvinden, dus dat je de column zelf in een ander topic dient te plaatsen.
Dit topic.

0
geplaatst: 22 oktober 2007, 19:26 uur
Reijersen schreef:
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er na een voortvarend begin een neerwaartse spiraal is ingezet.
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er na een voortvarend begin een neerwaartse spiraal is ingezet.
Ik ook,
Maarre, ik zal me weer eens buigen over een geschaafd stukje OS-column.

0
geplaatst: 23 oktober 2007, 15:58 uur
Zo, die staat.
Oh ja, ik heb er uit verveling een geheime boodschap in gedaan
Oh ja, ik heb er uit verveling een geheime boodschap in gedaan

0
geplaatst: 23 oktober 2007, 17:14 uur
Moet ik hem achterstevoren lezen voor die geheime boodschap

Verder vind ik het behoorlijk kortzichtig. Dat kiezen tussen 2. Maar misschien begrijp ik niet wat je schrijft. (klassiek en metal gaan erg goed samen)
Wel leuk dat er weer iemand iets schrijft

0
geplaatst: 23 oktober 2007, 19:28 uur
Oké, hij is misschien wat kortzichtig, maar ja, dat is nu eenmaal hoe ik het nu zie 
En je hoeft niks achterstevoren te lezen.

En je hoeft niks achterstevoren te lezen.
0
geplaatst: 23 oktober 2007, 22:30 uur
Het is wel goed dat je je realiseert dat je niet teveel bij oude liefdes moet blijven hangen, maar ook zeker het nieuwe moet waarderen. Maar kiezen is toch nergens voor nodig? 

0
geplaatst: 24 oktober 2007, 00:11 uur
Oldskool, ik luister klassiek en metal en ik kan je melden dat dit verre van tegenpolen zijn. Qua structuur en opbouw zijn er veel overeenkomsten te vinden. Zonder componisten als Beethoven en Wagner had er waarschijnlijk geen metal bestaan.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:02 uur
Fantastische column levenvergeten 
Ik weet niet precies van wie de namen nou precies waren maar dat mocht de pret niet drukken.
Grote fantastie!

Ik weet niet precies van wie de namen nou precies waren maar dat mocht de pret niet drukken.
Grote fantastie!

0
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:44 uur
Leuke column levenvergeten! Erg leuk geschreven.
P.S. altijd leuk om mijn eigen voornaam in één zin te zien met de naam Otis
P.S. altijd leuk om mijn eigen voornaam in één zin te zien met de naam Otis

0
geplaatst: 31 oktober 2007, 13:28 uur
Heel vermakelijk, levensvergeten.
Complimenten
Ik heb al een vermoeden over wie deze helden zijn...
Complimenten

Ik heb al een vermoeden over wie deze helden zijn...
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 23:32 uur
0
geplaatst: 2 november 2007, 23:58 uur
Laks als ik ben hoop ik dit weekend nog mijn column te plaatsen.
* denotes required fields.