Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 15:34 uur
Alors on dance, geen twijfel mogelijk! Gewoonweg alles van die man!
0
geplaatst: 30 augustus 2010, 15:11 uur
herman schreef:
0:13 Gaga praat met een Spaans accent.
0:13 Gaga praat met een Spaans accent.
Wat nergens op slaat, sinds ze geen roots in een Spaanstalig land heeft en de rest van het nummer ook niet in accent zingt. Dat plus het de melodramatische wijze waarop ze dit stukje poezië
I know that we are young.
And I know you may love me.
But I just can't be with you like this anymore.
Alejandro.
And I know you may love me.
But I just can't be with you like this anymore.
Alejandro.
... opdreunt maakt het intro vrij onuitstaatbaar. Jammer, want de rest van het nummer vind ik nog wel aardig

0
Buffalotid
geplaatst: 30 augustus 2010, 20:25 uur
Paap_Floyd schreef:
Stromae - Alors on danse
Kan die gozert niet gewoon zijn smoel houden. Jezus wat verschrikkelijk vervelend 'gezongen'.
Stromae - Alors on danse

Kan die gozert niet gewoon zijn smoel houden. Jezus wat verschrikkelijk vervelend 'gezongen'.
Klopt.
Moet zowat het dieptepunt van de muziekgeschiedenis zijn.
0
Aloanator
geplaatst: 28 september 2010, 16:11 uur
Buffalotid schreef:
Klopt.
(quote)
Klopt.
De text is nog wel grappig als je genoeg frans kan daarvoor.
Als hardrocker die eigenlijk nooit meer radio luistert (heel veel muziek, maar geen radio) vind ik dit toch nog wel bij de beter helft horen van wat er op de radio is. Maar ik heb het nummer in questie dan ook maar 2 keer gehoord ofzo.
0
geplaatst: 28 september 2010, 19:39 uur
Ik denk dat ik het toch met Buffalotid eens ben. Nog nooit heb ik me bij een nummer onpasselijk gevoeld als bij deze Alors on Danse. Wat een geïnspireerde, ongeïnteresseerde, arrogante, gladde zang. De melodie vind ik bovendien zeer slepend en simpelweg niet prettig om naar te luisteren. Zeer afstandelijk. Het klinkt krankzinnig, en dat vind ik in dit geval niet positief. Alsof een kind met een Eric Cartman-stem je continue gek maakt door met zijn gezeur dicht bij je oor te snauwen wat voor leuk liedje hij wel niet geschreven heeft.
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 10:50 uur
Vroeger dit jaar mateloos geïrriteerd aan Umbrella van the baseballs, wat een ## nummer
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 19:28 uur
Momenteel weet eigenlijk elk nummer op radio 3 mij behoorlijk te irriteren.
0
geplaatst: 11 oktober 2010, 12:04 uur
Ik krijg spontaan uitslag als ik ergens I Gotta Feeling van BEP hoor, wat is dat voor een verschrikkelijk ongelofelijk klotenummer zeg 

0
geplaatst: 11 oktober 2010, 12:58 uur
Joren999 schreef:
Ik krijg spontaan uitslag als ik ergens I Gotta Feeling van BEP hoor, wat is dat voor een verschrikkelijk ongelofelijk klotenummer zeg
Inderdaad!

0
geplaatst: 19 oktober 2010, 14:18 uur
Op 3fm hebben ze bedacht dat we dezer dagen een liedje waarin de enige tekst 'barbara strooizand' is, leuk moeten vinden 

0
geplaatst: 22 oktober 2010, 15:46 uur
Ik beloof jullie allen taart als ik Van Velsen's Baby Get Higher niet meer op de radio hoor!
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 16:30 uur
Ah gadverdamme f**king K*T, ik hoor net dat onze vrinden van Kane de nwe 3fm megahit te pakken hebben
%#$@#%^@#$
%#$@#%^@#$

0
geplaatst: 22 oktober 2010, 19:05 uur
Mooi op tijd voor Halloween, BEP en Kane...
Waarom lijken dit soort artiesten elk jaar weer terug te keren terwijl we op teveel goede artiesten moeten wachten?
Waarom lijken dit soort artiesten elk jaar weer terug te keren terwijl we op teveel goede artiesten moeten wachten?
0
geplaatst: 22 oktober 2010, 21:10 uur
Omdat we gelukkig de keuze hebben om geen radio te luisteren in onze vrije tijd!
0
geplaatst: 2 november 2010, 15:29 uur
ALLES VAN DI-RECT, ALS IK SPIKE ZIE DAN BEGINNEN MIJN VINGERS AL TE JEUKEN.
0
geplaatst: 2 november 2010, 15:59 uur
Jij hebt dus net Spike gezien en reageerde dat af door een bericht te typen met constant de Shift-knop ingedrukt?
0
geplaatst: 2 november 2010, 16:03 uur
leon peeters schreef:
terechte klacht
0
geplaatst: 2 november 2010, 16:24 uur
Hoezo heb ik net Spike gezien???
Heb gewoon een bloedhekel aan hun muziek.
Heb gewoon een bloedhekel aan hun muziek.
0
geplaatst: 2 november 2010, 20:31 uur
Joren999 schreef:
Jij hebt dus net Spike gezien en reageerde dat af door een bericht te typen met constant de Shift-knop ingedrukt?
Caps-lock kan ook, natuurlijk. Dit is voer voor een verhitte discussie Jij hebt dus net Spike gezien en reageerde dat af door een bericht te typen met constant de Shift-knop ingedrukt?

0
geplaatst: 2 november 2010, 20:50 uur
Tuintje in mijn hart 
Mogen ze komende zomer wel lekker achterwegen laten, wat een irritant nummer zeg!

Mogen ze komende zomer wel lekker achterwegen laten, wat een irritant nummer zeg!
0
geplaatst: 2 november 2010, 20:51 uur
Mijn grap was dus dat hij jeuk aan z'n vingers had en als hij Shift indrukte i.p.v. Caps Lock, hij dan meteen minder jeuk had aan twee vingers 

0
geplaatst: 2 november 2010, 20:55 uur
Ach zo

Rihanna ft. Eminem. Ik weet de titel niet en ik wil het ook niet weten.

Rihanna ft. Eminem. Ik weet de titel niet en ik wil het ook niet weten.

0
geplaatst: 2 november 2010, 23:38 uur
Love The Way You Lie, en het is andersom: Eminem Ft. RIhanna. 
M'n zusje heeft dat nummer ook heel vaak gedraaid, dus ik weet er alles van.

M'n zusje heeft dat nummer ook heel vaak gedraaid, dus ik weet er alles van.
0
geplaatst: 3 november 2010, 11:44 uur
Ik heb nu ook het punt van verzadiging bereikt wat betreft caro emerald.
3FM, stop er aub mee, nu is het niet leuk meer en we hebben er nu wel meer dan genoeg van gehoord.

3FM, stop er aub mee, nu is het niet leuk meer en we hebben er nu wel meer dan genoeg van gehoord.

* denotes required fields.