MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
Jocharo-T
Ik vind de helft van de hoezen die je hebt geplaatst eigenlijk helemaal niet zo lelijk, Catdog.

Serieus? Zoals welke?

Jocharo-T
Het is niet zo dat ik het mooie hoezen vind, maar ik zou ze ook niet snel bestempelen als lelijke afzichtelijk hoezen. Christina Aguilera, Kate Ryan, J.Lo en Timbaland vind ik niet echt storend lelijk zeg maar. Die van Michael Jackson is ook niet echt mooi, maar dat komt meer door de lettertype en die vlek onderin denk ik.

(afbeelding)

Plaat is mooier dan dat de hoes doet vermoeden.....

Jocharo-T
Deze band heeft het voor elkaar gekregen om in hun complete carrière niet één fatsoenlijke album-cover te creëren. Met name de laatste twee hoezen zijn het toppunt van creatieve armoede.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ooit wel eens wat van gehoord. Als ik me goed herinner is de muziek niet beter dan de hoezen. In die zin zijn ze toch geslaagd.

Kronos schreef:
Ooit wel eens wat van gehoord.

Volgens mij zijn weinig mensen daar aan ontkomen.

freakey schreef:
(afbeelding)

Plaat is mooier dan dat de hoes doet vermoeden.....

Das toch een prachthoes?

Het kan lelijker. Maar om het nu een prachthoes te noemen...

Ok, das waar, toch op zijn minst een prima hoes.

Uiteraard afgeleid (nou ja, geplagieerd....) van dit kunstwerkje van Robert Indiana:

(afbeelding)

...dat je zomaar levensgroot in het straatbeeld van New York kunt tegenkomen:

(afbeelding)

Vind die hoes van RATM niet echt lelijk, hooguit een wat flauwe en voor de hand liggende afgeleide van een bestaand kunstwerk.

Die hele reeks van The Kelly Family, die is pas erg. Blij dat ik geen fan ben...

Misterfool
Vind het eigenlijk zowel het kunstwerk als de hoes van rage of the machine lelijk.

Ik kende het kunstwerk niet, vind het best aardig.

gaucho schreef:
...dat je zomaar levensgroot in het straatbeeld van New York kunt tegenkomen

Of in het Love Park in Philadephia:

(afbeelding)

Jocharo-T

(afbeelding)

Die van Wrecking Ball is juist een gave hoes !
Mooie sfeervolle foto van Bruce met in een 'losse' Tipp-Ex achtige letter de naam. Gaaf.

Jocharo-T
Ik had hem veel mooier gevonden zonder die tekst door de foto, maar hij is wel mooier dan alle hoezen van The Kelly Family bij elkaar.

Wat vindt je van deze dan?

De band dacht vast: Shit, we hebben een mooie hoes gecreëerd! Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Hey jij daar! Ja jij, ja! Kom eens hier met die kwast! Zo, kloddertje op die mooie hoes. Zo hoort het jongens, maak er de volgende keer gelijk een gedrocht van. Scheelt een hoop werk.

(afbeelding)

Ja compleet met je eens Sjoerd.

Jocharo-T

(afbeelding)

Dat is een prachtige hoes, gemaakt door de overleden schizofrene kunstenaar Royal Robertson! Maar ach, ik ben niet helemaal objectief...

Deze is lelijker:

(afbeelding)

Fathead schreef:
Dat is een prachtige hoes, gemaakt door de overleden schizofrene kunstenaar Royal Robertson! Maar ach, ik ben niet helemaal objectief...

Ik vind hem ook mooi.

Jocharo-T
Vind het echt een afschuwelijke hoes. Die van Udo Jurgens is ook niet echt mooi te noemen, inderdaad!

Fathead schreef:
Deze is lelijker.
Udo Jürgens is best acceptabel, vergeleken met de gemiddelde schlager-hoes .

(afbeelding)

Jocharo-T

(afbeelding)

Die vind ik best oké op zich...

Jocharo-T
Ik vind het echt een ontzettend lelijke album cover. Dat het bij zo'n artiest opkomt om zo'n albumcover te gebruiken. Gadverdamme.

rkdev schreef:
Die van Wrecking Ball is juist een gave hoes !
Mooie sfeervolle foto van Bruce met in een 'losse' Tipp-Ex achtige letter de naam. Gaaf.

Vind ik ook een mooie hoes. Die letters geven het karakter.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:31 uur

geplaatst: vandaag om 06:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.