Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juni 2012, 11:15 uur
Lelijke hoes:

Zeker als je beseft dat dit album ook nog met deze albumcover is uitgebracht en die is in mijn ogen toch stukken mooier:

Zeker als je beseft dat dit album ook nog met deze albumcover is uitgebracht en die is in mijn ogen toch stukken mooier:

0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:22 uur
De lelijkste hoes aller tijden is wat mij betreft 'Butchered at Birth' van cannibal corpse. Ik durf hier niet te zeggen wat er op die hoes met babietjes gebeurt.
'Eaten back to live' van dezelfde band is wat mij betreft ook een topper.
'Eaten back to live' van dezelfde band is wat mij betreft ook een topper.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:25 uur
De originele plaathoes van Appetite for Destruction van Guns 'n Roses met een robot die net een vrouw heeft misbruikt is natuurlijk ook een monument van wansmaak. Een vriend van me liep met die badge groot achterop zijn spijkerjasje, dat werkte wel om de volwassenen te shockeren...
0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:27 uur
Aww ik had hem niet geplaatst wegens te heftig, maar bedankt tsjong! Dit lijkt me toch echt niet te overtreffen, of wel?!?
0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:30 uur
Ik word alweer helemaal misselijk en naar als ik naar dat plaatje kijk, bleeeegh!!!
Ik heb dan ook kinderen van 4 en 1. Sorry hoor, maar die cover ontstijgt het leuk spelen met doodshoofden van veel metalbands, ik vind hem echt ziek en niet kunnen. Ben benieuwd of jullie dit ook niet vinden kunnen of vinden dat het onder vrijheid van artistieke meningsuiting valt...
Ik heb dan ook kinderen van 4 en 1. Sorry hoor, maar die cover ontstijgt het leuk spelen met doodshoofden van veel metalbands, ik vind hem echt ziek en niet kunnen. Ben benieuwd of jullie dit ook niet vinden kunnen of vinden dat het onder vrijheid van artistieke meningsuiting valt...
0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:32 uur
Sure, plenty of bands put pictures of dead people on their record covers. But it takes a truly demented mind to put your own lead singer, brain blasted open with a shotgun, on there. Norwegian black metal band Mayhem's bootleg live album Dawn Of The Black Hearts features an absolutely grisly snapshot of lead singer Dead (no, that was his name) post-suicide. It's one of the grossest things I've ever seen.
Dit gaat toch nog een stapje verder. Ik denk dat het niet veel zieker kan.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 juni 2012, 15:35 uur
wandercats schreef:
Dit lijkt me toch echt niet te overtreffen, of wel?!?
Dit lijkt me toch echt niet te overtreffen, of wel?!?
Zou je niet zoveel berichten onder elkaar willen zetten, maar het gewoon samen willen voegen? Dat leest allemaal net wat prettiger, plus dat het dan ook de opmaak te goede komt. In je geplaatste berichtjes heb je een icoontje met een pennetje en daar kun je op klikken om je bericht bijvoorbeeld aan te passen.
Ben het btw compleet met je eens dat bovenstaande hoes onovertroffen wansmaak is en alleen al om die reden zou ik zo'n album in de winkel laten liggen. Ik durf wel te stellen dat ze door zo'n hoes minder albums verkopen.

0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:45 uur
Die hoes van Mayhem is inderdaad ziek. Die van Cannibal Corpse vind ik niet heel erg schokkend meer omdat ik die hoezen inmiddels wel gewend ben. Sommige kunst is ook gruwelijk, dit zei zanger George ooit eens in een documentaire over metal en de publieke respons. Voor de rest zijn het allemaal huisvaders in Cannibal Corpse. Die hoes gaf het album juist meer aandacht door bans in Duitsland en andere landen.
Dit is nog artwork, die van Mayhem is echt de werkelijkheid. Dat vind ik wel ziek! Die durf ik hier niet eens te zetten...
Dit is nog artwork, die van Mayhem is echt de werkelijkheid. Dat vind ik wel ziek! Die durf ik hier niet eens te zetten...
0
geplaatst: 4 juni 2012, 15:59 uur
wandercats schreef:
Aww ik had hem niet geplaatst wegens te heftig, maar bedankt tsjong! Dit lijkt me toch echt niet te overtreffen, of wel?!?
Het is al met groot gemak overtroffen en zelfs niet alleen door Mayhem. Maar ik heb niets tegen dergelijke hoezen. Dat gore aspect hoort gewoon bij de muziek en het is in 97% van de gevallen toch fictie (Mayhem niet inbegrepen).
0
geplaatst: 4 juni 2012, 16:04 uur
Don Cappuccino schreef:
Daar zit volgens mij ook het grote verschil. De hoes van Cannibal Corpse vind ik eerder humoristisch dan schokkend. Hoezen met foto's van door ziekte aangetaste geslachtsdelen en dergelijke, vind ik wel nogal ziek, maar vooral zielig eigenlijk van degenen die daar mee willen choqueren.
0
geplaatst: 4 juni 2012, 16:43 uur

Als je dit ziet is bovenstaande cover niet echt geslaagd te noemen...

0
geplaatst: 4 juni 2012, 16:59 uur

Als je er zelf zo uitziet, zou je kunnen overwegen jezelf niet op de hoes te zetten...
0
geplaatst: 4 juni 2012, 17:26 uur
jasper1991 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik vind de bovenste toch een stuk beter. Toch iets interessanter.
0
geplaatst: 23 juni 2012, 11:51 uur
stoepkrijt schreef:
Als je er zelf zo uitziet, zou je kunnen overwegen jezelf niet op de hoes te zetten...
Ik had hem vorig jaar ook al eens geplaatst Als je er zelf zo uitziet, zou je kunnen overwegen jezelf niet op de hoes te zetten...
Die naar voren gekamde haartjes ... jaja het zijn nog jonge goden

0
geplaatst: 23 juni 2012, 19:11 uur
herman schreef:
Gisteren nog heel even met Lovesexy in mijn handen gestaan, maar toch maar laten liggen vanwege de hoes...
Gisteren nog heel even met Lovesexy in mijn handen gestaan, maar toch maar laten liggen vanwege de hoes...
Misschien een laat bericht, maar bij Lovesexy staat muzikaal de kwaliteit zo buiten kijf dat ik me niet druk zou maken om de hoes.
Dat is bij Prince trouwens héél vaak het geval, maar het is dan ook z'n persoontje.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 21:44 uur
Als het een knappe man was geweest had ik de hoes wel tof gevonden @L_T_B. Maar helaas.
0
geplaatst: 20 juli 2012, 22:29 uur
Ik wist niet dat het bestond, zo'n deurmat die opeens bij de 4e rib ophoudt. 

0
geplaatst: 12 augustus 2012, 22:20 uur
Paint, nog steeds een grote inspiratie voor vele kunstenaars.
0
sxesven
geplaatst: 12 augustus 2012, 22:27 uur
Daar moet iemand echt gewoon flink een paar klappen voor krijgen. 

0
geplaatst: 16 augustus 2012, 13:39 uur
Ja, ik zie ook niet in wat er mis is aan die hoes. Over de muziek zal ik het maar niet hebben...
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 17:38 uur
jasper1991 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Bij de cover van Born to Die moet ik altijd aan Grant Woods American Gothic denken, geen idee waarom.
* denotes required fields.