Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2011, 16:16 uur
Met Miles Davis was veel goed gemaakt. Daarna zakt het weer behoorlijk in naar mijn mening. 

0
Misterfool
geplaatst: 20 november 2011, 16:17 uur
Ik vind de hoezen van tangerine dream altijd wel wat hebben.
0
geplaatst: 20 november 2011, 20:14 uur
Erg mooi ook is de box van Pearl Jam, Live at the Gorge. Niet alleen het doosje, maar elke cd ziet er prachtig uit, zoals onderaan te zien.

0
geplaatst: 22 november 2011, 14:51 uur
Mooi. Goed idee om de ruggen diagonaal te kadreren. En er zitten goeie platen tussen!
0
geplaatst: 22 november 2011, 14:58 uur
Die van Sigthings ziet er ook maar een goedkoop digitaal trucje uit.
0
geplaatst: 22 november 2011, 19:25 uur
Ik vind het gewoon een matige foto met een digitaal foefje (= vlaams voor truc) eroverheen. 
Ook weer zoiets dat iedereen op enkele seconden tijd op de computer in elkaar kan flansen.

Ook weer zoiets dat iedereen op enkele seconden tijd op de computer in elkaar kan flansen.
0
Dikkop
geplaatst: 25 december 2011, 20:22 uur

Heel simpel, maar ik vind hem wel wat hebben.
Zeer leuke plaat trouwens.
0
geplaatst: 25 december 2011, 20:36 uur
Doet me denken aan deze van de Gerogerigegege, ook een sterke hoes:

0
geplaatst: 26 december 2011, 11:06 uur
Kronos schreef:
I double dare ya

0
geplaatst: 26 december 2011, 12:07 uur
In minder dan een minuut. Je zal 'm wel niet zo mooi vinden, maar meer tijd heb je niet nodig om een digitaal effectje over een foto te gooien.

0
geplaatst: 26 december 2011, 12:59 uur
Kronos schreef:
In minder dan een minuut. Je zal 'm wel niet zo mooi vinden, maar meer tijd heb je niet nodig om een digitaal effectje over een foto te gooien.
Maar die hoes van Pearl Jam die jij zo mooi vindt: dat is toch ook gewoon een digitaal foefje?

In minder dan een minuut:

0
geplaatst: 26 december 2011, 13:09 uur
Als ik heel eerlijk ben vind ik die van PJ net een tikkie mooier. Maar het scheelt niet veel hoor Sander, het is een prima poging van je 

0
geplaatst: 26 december 2011, 13:12 uur
Het gebruik van filters hoeft niet digitaal te zijn. Maar het kan met smaak en met wansmaak gebeuren. En natuurlijk komt het uiteindelijk neer op: Beauty is in the eye of the beholder.
De schoonheid van die hoes van Pearl Jam zit 'm voor mij vooral in de foto zelf en de letters van de bandnaam. Dat mis ik in jouw hoesje van Mike Oldfield.

De schoonheid van die hoes van Pearl Jam zit 'm voor mij vooral in de foto zelf en de letters van de bandnaam. Dat mis ik in jouw hoesje van Mike Oldfield.

0
geplaatst: 26 december 2011, 13:25 uur
GrafGantz schreef:
Als ik heel eerlijk ben vind ik die van PJ net een tikkie mooier. Maar het scheelt niet veel hoor Sander, het is een prima poging van je
Dank je, Micha. En als ik heel eerlijk ben, vind ik die van PJ ook wel iets mooier.
Maar daar heeft de Art Designer (of hoe die persoon heet) een paar uur op gezwoegd, en anders wel die uren gefactureerd
.
0
geplaatst: 26 december 2011, 13:34 uur
Misschien kan je hier nog wat meer van je kunsten laten zien, Sander. 

0
geplaatst: 26 december 2011, 13:58 uur
Leuk
. Ik wou er zelf al over beginnen, maar zo'n topic bestaat dus al, met jou als initiator!
. Ik wou er zelf al over beginnen, maar zo'n topic bestaat dus al, met jou als initiator!
0
geplaatst: 26 december 2011, 14:02 uur
Kronos schreef:
Ik vind het gewoon een matige foto met een digitaal foefje (= vlaams voor truc) eroverheen.

Het woord 'foefje' wordt in Nederland ook gewoon gebruikt hoor, zelfs hier in Noord-Holland.

0
geplaatst: 26 december 2011, 14:06 uur
Jaja, als jullie Noord-Hollanders het over een foefje hebben ... 

* denotes required fields.