MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Aantal cd's

zoeken in:
Sietse
1073 cds
808 platen
12 tapes (originelen)
7 muziekdvd's

Totaal 1889 verschillende titels

4358 cd
876 cd single / ep
1643 lp
723 12" / ep

[Roel]
AGE-411 schreef:
ik ben eigenlijk maar een snotneus met een laag inkomen, en ben maar sinds een goed jaar van de "het-internet-is-gratis"-gedacht afgestapt.
Dus eerder beperkte collectie. (maar we zijn dus op weg naar beter.)

CD's: pakweg 25
LP's: 6
DVD's: 3

ik zit met het zelfde probleem en zit nu rond de 35 albums

Ook erg veel! enige duizenden schat ik, maar ik ben dan ook al een kleine 40 jaar aan het verzamelen....

[Roel]
daar kan ik op deze moment enkel van dromen

lambf
Hoe meer je er hebt, hoe meer je er kwijt kan raken...

Nietemin ben ik jaloers hoor

Ben je gek Roel, dat heb je zo bij elkaar.
En jaloers hoef je al helemaal niet te zijn lambf. Waarschijnlijk heb je er nu al meer dan mij op jouw leeftijd. Eigenlijk is het alleen maar een kwestie van bewaren. (en op z'n tijd verhuizen naar een groter huis natuurlijk.... )

Zo'n 650 cd's nu, en dat aantal is sinds ik voor KindaMuzik schrijf behoorlijk snel aan het toenemen.

(afbeelding)

Foto van een jaar geleden, er staat nu nog een zo'n laag rek bij.

thelion schreef:
4358 cd
876 cd single / ep
1643 lp
723 12" / ep

Zelf heb ik er er weinig, maar dat komt nog wel, zodra ik meer inkomsten heb, ben ik wel van plan meer cd's te kopen. ^^ Tot nu heb ik zelfs niks gekocht. xD Voor alls cd's doe ik heb moet ik mijn moeder bedanken. Die er zelf overigens wel veel heeft, en ook veel lp's.

c-moon schreef:
Ben net nog even gaan kijken in mijn excell bestand:

2217.. Waarvan een 100 tal op vinyl, de rest zijn CD's.

Hetgene ik enkel op de computer heb is niet meegerkened.

update op 18.02.08:

2859 titels....

Nou!

5 jaar geleden had ik er 12 ogirineel. Ik zit nu kats op 700 cd's en LP's. maar dat is nog peanuts vergeleken met de aantallen hier

Denk dat ik rond de 5000 cd's heb.Ik had vroeger ook honderden casettebandjes maar allemaal weg gegooit op een paar na.elpee's en singletjes heb ik niet zo heel veel eigenlijk.

Enne Deric Raven ik zie dat jij ook een mooie wandkast vol heb.

thelion schreef:
4358 cd
876 cd single / ep
1643 lp
723 12" / ep

peanuts

Improve
163 cd's.

dix
> 5000 ...

er zijn er zeker 2 à 300 die ik nog moet beluisteren.

dix
gemaster schreef:

Ik las in de VI van deze week dat Ron Jans, de trainer van FC Groningen, ook iets van 2000 cd's thuis heeft liggen.

Nicolage Rico schreef:

Zeker allemaal liedjes over FC Groningen?

zeker niet ... onder andere veel Bright Eyes.

het schijnt dat Frank Rijkaard ook bij concerten van Urge Overkill gesignaleerd is.

Sietse
tering en dan dacht ik dat ik er nog veel moest luisteren met mijn stappel van 10 a 15 albums

lambf
108 cd's, 0 tapes, 0 vinyls, 0 muziek-DVD's.

Een stevige 200 cd's en een enkele dvd.

.o0o.
+/- 2500 cd's en 1500 lp's

Iets tussen de 350 - 400 cd's en 5 LP's

c-moon schreef:
update op 18.02.08:

2859 titels....

Verdorie, die gaat nóg harder dan ik.

Ik heb zojuist mijn laatste paar "normale" cd's ingevoerd in mijn Collectorz database. Op het moment heb ik er daar 1900 van. Er zijn overigens nog 32 (...) cd's onderweg die ik op Ebay gewonnen heb. Nu moet ik nog de volgende categorieën toevoegen:
- verzamel (alternatief)
- verzamel (pop)
- soundtracks
- tributes
- diversen (pop)
- house
- what-the-hell-was-i-thinking

En dan nog mijn vinyl (singletjes + EP's + LP's). Ik kan nog wel even vooruit.

90 cd's, bij deze

clutch
120 cd's nu, de laaste tijd koop ik vrij gemakkelijk CD's en dat is niet goed voor de portemonnee natuurlijk, dus ik ga de komende tijd eens wat rustiger aan doen.

Stijn_Slayer
Dan tel ik alleen de originele mee.

CD's + LP's: 153 (in totaal iets meer i.v.m. dubbelalbums).
EP's: 5
Muziek DVD's: 60
Tape: 1

stuart
Niet al te veel, anders heb ik geen tijd om ze regelmatig af te spelen; ik heb nu al CD' s die ik (eigenlijk) nooit afspeel, ook omdat ik ze niet meer zo veel aan vind.

Ik bezit zo'n 2500 originele CD's (dubbelaars tel ik voor 2 en 5CD-box bv. voor 5), 130 gebrande CD's en zo'n 300 LP's (heel wat LP's heb ik weggegeven of verkocht net als alle singles).

Een kleine 500 cd's (overigens allemaal orgineel), 50 lp's en twintigtal muziek-dvd's.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.