Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 augustus 2007, 23:36 uur
Ik was er al bang voor: mijn centen heb ik nog steeds niet binnen

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 00:37 uur
Ik heb nog nooit wat bij CD-Wow besteld, maar al jarenlang vaak en veel bij Amazon (in VK, USA, Frankrijk en Duitsland). En altijd perfecte service en levering. Ook de meeste z-shops en market place sellers zijn uitstekend. De betaling geschiedt via Amazon. 

0
geplaatst: 22 augustus 2007, 15:29 uur
Het geld voor alle 4 de gecancelde cd's heb ik binnen dus dat hebben ze netjes teruggestort.
Toon1 plaatste hier een tijdje terug een bericht over een faillissement maar dat heeft ie ook weer weggehaald. Is daar al wat meer over bekend gezien het feit de site nog steeds on-line is?
Voorlopig bestel ik er niet meer, ondanks de enorm prettige prijzen daar. Eerst maar wat meer zekerheid.
Toon1 plaatste hier een tijdje terug een bericht over een faillissement maar dat heeft ie ook weer weggehaald. Is daar al wat meer over bekend gezien het feit de site nog steeds on-line is?
Voorlopig bestel ik er niet meer, ondanks de enorm prettige prijzen daar. Eerst maar wat meer zekerheid.
0
titan (crew)
geplaatst: 22 augustus 2007, 21:18 uur
Ik heb ook mijn geld (voor 2 cd's) netjes teruggekregen.
0
geplaatst: 22 augustus 2007, 21:28 uur
aERodynamIC schreef:
Toon1 plaatste hier een tijdje terug een bericht over een faillissement maar dat heeft ie ook weer weggehaald.
Toon1 plaatste hier een tijdje terug een bericht over een faillissement maar dat heeft ie ook weer weggehaald.
Ja die had ik weggehaald omdat Joostbo net hetzelfde had gepost een paar dagen eerder al
(althans zo dacht ik toch).
0
geplaatst: 22 augustus 2007, 22:27 uur
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de stand van zaken nu: zijn er nog steeds mensen die uitstel-mails ontvangen?
De site is immers nog steeds online.
De site is immers nog steeds online.
0
geplaatst: 22 augustus 2007, 23:34 uur
De nieuwe prijzen zijn wel erg aantrekkelijk moet ik toegeven. Alle Pink Floyd's en U2's voor 10 euro. Behalve die prijzen is er jammer genoeg niets meer aantrekkelijk aan cd-wow.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 10:12 uur
Ik heb nu 3e uitstelmail ontvangen voor de Editors´ CD. Ik heb geen haast maar ik begin me inderdaad af te vragen of er nog wel geleverd wordt uberhaupt.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 10:23 uur
sq schreef:
Ik heb nu 3e uitstelmail ontvangen voor de Editors´ CD. Ik heb geen haast maar ik begin me inderdaad af te vragen of er nog wel geleverd wordt uberhaupt.
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb ze nu vriendelijk verzocht de 11,99 weer terug te storten. Ik zit nu al dik twee maanden op die cd van Editors te wachten, dat gaat me iets te ver.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 10:28 uur
Kijkijk, zijn er nog wel mensen die nog wél eens iets ontvangen hebben de afgelopen maand?
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 11:57 uur
Het is opvallend dat het allemaal om populaire cd's gaat. Ik denk dat zodra je een oudere en minder populaire cd bestelt je de cd in no time binnen hebt.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 13:19 uur
Heb 2 weken geleden de cd van Interpol naar vele mailtjes van uitstel eindelijk ontvangen. De cd van de editors laat helaas nog op zich wachten, nieuwe datum is de 28e..
Nieuwe bestellingen niet meer gedaan sinds eind mei maar ben wel nieuwsgierig hoe het met minder populaire cd’s gaat, of deze wel snel bezorgd worden
Nieuwe bestellingen niet meer gedaan sinds eind mei maar ben wel nieuwsgierig hoe het met minder populaire cd’s gaat, of deze wel snel bezorgd worden
0
titan (crew)
geplaatst: 23 augustus 2007, 14:11 uur
sq schreef:
Ik heb nu 3e uitstelmail ontvangen voor de Editors´ CD.
Ik heb nu 3e uitstelmail ontvangen voor de Editors´ CD.
Die heb ik begin deze maand (na 2 uitstelmails) ontvangen.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 15:49 uur
Wel, dat is mooi nieuws. Ik wacht nog wel even, en zal intussen wel even voorzichtig zijn met nieuwe bestellen.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 19:48 uur
Vandaag de cd van de Editors ontvangen, totale bestelling is nu binnen. Geduld wordt toch beloond..
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 22:08 uur
Oei, ik had ook 28e als laatste uitsteldatum, en geen post ontvangen vandaag
. Maar intussen wel hoopvol dus.
. Maar intussen wel hoopvol dus.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 22:57 uur
Hmmm, dan gaat het blijkbaar toch nog goed daar. Misschien later weer eens voorzichtig 1 cd bestellen, maar vooralsnog kijk ik eerst de kat nog uit de boom.
Het is dat ze zo goedkoop zijn........
Het is dat ze zo goedkoop zijn........
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 01:34 uur
Nou, ik moet Kala van M.I.A. nog binnen krijgen. Ruim voor de releasedatum besteld en nog niet binnen, zelfs geen enkel bericht. Ik begin een beetje wantrouwig te worden.
0
geplaatst: 30 augustus 2007, 09:12 uur
Dat was altijd al zo. Ik weet nog dat ik me ook zo´n zorgen maakte bij Neon Bible; kreeg ik pas meer dan een week na releasedatum. Het ´ruim ervoor´ bestellen maakt volgens mij daarbij ook niet uit (ik zat er ook een maand voor ofzo).
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 03:01 uur
Ik heb het ook wel eens gehad bij een album dat ik eerder had besteld ja, maar volgens mij kreeg ik toen bericht. Nou ja, ik wacht geduldig af.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 18:00 uur
Die releasedata hebben inderdaad nooit wat uitgemaakt (dus ook niet hoe ver je het van tevoren besteld had).
Ik rekende altijd op ontvangst een week na release, en dan was dat het meest vlotte.
Ik rekende altijd op ontvangst een week na release, en dan was dat het meest vlotte.
0
geplaatst: 31 augustus 2007, 18:20 uur
Zit al bijna 2 maanden te wachten op de DVD science of sleep. Maar goed, het gaat hier alleen over cd's denk ik.
(heb zelf na anderhalve maand gemaild waar de DVD bleef, reactie dan wel weer binnen een uur gekregen).
De andere DVD - tegelijk besteld - was wel binnen een paar dagen verstuurd.
(heb zelf na anderhalve maand gemaild waar de DVD bleef, reactie dan wel weer binnen een uur gekregen).
De andere DVD - tegelijk besteld - was wel binnen een paar dagen verstuurd.
0
geplaatst: 1 september 2007, 14:13 uur
itchy schreef:
En ook gewoon steeds hetzelfde verhaaltje blijven sturen

Hello
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE
The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 3/08/2007
As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.
Kind regards
En ook gewoon steeds hetzelfde verhaaltje blijven sturen

Hello
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Era Vulgaris by QUEENS OF THE STONE AGE
The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 3/08/2007
As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.
Kind regards
Ik had besloten deze soap haar beloop te laten en te kijken of hij ooit nog aan zou komen. Vandaag, bijna vier maanden na de bestelling, viel Era Vulgaris bij mij op de deurmat. Een vreemde mix van vreugde en meewarigheid overmeesterde mij...
0
geplaatst: 1 september 2007, 14:29 uur
Had hem net eerder vanmiddag uit mijn top 10 van 2007 gemieterd 

0
geplaatst: 2 september 2007, 11:38 uur
Gisteren dan eindelijk Editors gekregen. Toch wel 1,5 maand na mijn betaling. Maar de prijzen blijven een lokkertje.
0
geplaatst: 3 september 2007, 18:57 uur
Ik heb na 3 delay-mails en een maand wachten ook eindelijk m'n Editors cd ontvangen 
Ik zag op de site dat het nu ook alleen nog maar mogelijk is om met creditcard te betalen. Voorheen waren er veel meer mogelijkheden (waaronder I-deal waar ik gebruik van maakte). Er is daar iets aan de hand....

Ik zag op de site dat het nu ook alleen nog maar mogelijk is om met creditcard te betalen. Voorheen waren er veel meer mogelijkheden (waaronder I-deal waar ik gebruik van maakte). Er is daar iets aan de hand....
0
geplaatst: 6 september 2007, 17:04 uur
Ik heb ook mijn Editors cd binnen. 4 dagen later kreeg ik vervolgens een mail dat deze verzonden was en vandaag een tweede mail dat deze verzonden is. Er loopt dus iets niet helemaal goed bij cd-wow. Ben benieuwd of ik alsnog 2 cd's extra ga ontvangen 

* denotes required fields.