MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nieuw in de top 40 - 2010

zoeken in:
musicfriek schreef:
Grappig, ik ken Dance dan helemaal weer niet, ik ga luisteren

Edit: oeh, die lijkt heel erg op Sunshine.

Dat dacht ik ook toen ik Sunshine net voor het eerst hoorde. Ach, dat heb je altijd met dat soort dance-acts. Moet zeggen dat ik Sunshine beter vind.

Week 26.

25. B.o.B. featuring Hayley Williams of Paramore - Airplanes
Hier ben ik het volledig eens met Reijersen en NewYorkCityLight. Weliswaar weinig origineel maar degelijk in elkaar gestoken met een aanstekelijk refrein, goede raps en sublieme arrangementen zoals de piano in de achtergrond.
Cijfer: 7

29. Inna - Amazing
Het zit er vingerdik op dat men hiermee wil scoren in de zomer. Het heeft wel een zomers tintje vanwege die gitaar maar voor de rest klinkt dit mij te kil en te afstandelijk en daar heeft de zang van Inna veel mee te maken.
Cijfer: 4,5

34, Wolter Kroes - Viva Hollandia 2010
Erg doorzichtig, een WK-nummer met Afrikaanse geluiden, enkel goed om in de kroeg te zingen na een partijtje voetbal te hebben gezien. Na de mundiale is dit nummer natuurlijk snel vergeten.
Cijfer: 2

36. Dance Nation - Great Divide
Hoeveel verschillende remixen bestaan er niet van? Dit nummer veroorzaakt mij eerder een geeuw dan dat het mij doet dansen en dat mag toch niet de bedoeling zijn. Met name de percussie vind ik eentonig en melodisch is het niet catchy genoeg.
Cijfer: 3

38. Cascada - Pyromania
Inderdaad klinkt dit als een Lady Gaga-kloon, tegenwoordig lijkt zowat iedere zangeres op de Lady Gaga-kar te willen springen (net als wij in de jaren '80 tal van Madonna-klonen te horen kregen en in de jaren '90 diverse Spice Girls-klonen). Het refrein blijft wel hangen maar voor de rest is het nummer te clichématig, vooral de tekst.
Cijfer: 3,5

Week 26. Nou, de messen zijn geslepen...

Eindelijk weer eens een keer een hiphop/pop-liedje dat wél werkt! Het geheel klinkt fris en luchtig en na afloop wil je het weer beluisteren. Het heeft ook iets meeslepends en Hayley heeft een mooie stem.
Cijfer: 7,5.

29. Inna - Amazing
Daar hebben we dat volkomen gezichtsloze zangeresje weer. Voordeel is nu dat ze eens niet klinkt als een geconstipeerde speenvarken, dat lucht op. Pro-tools staat deze keer ook afgesteld op iets dat zomerse muziek suggereert, maar het gaat echt nergens heen. Erg leeg en huppelkutterig. Niet bepaald 'amazing', dus.
Cijfer: 2,5.

Nou, laat de jongens dit niet horen, dan gaan ze gegarandeerd het schip in! Wolter jat van alles bij elkaar, zelfs uit z'n eigen oeuvre, zodat geblondeerde zonnebankbarbies van een bepaalde leeftijd ook hun WK-anthem hebben. Zelfs met een krat Olm op zou ik hier nog steeds flauw van worden. Geef mij de Waving Flag maar.
Cijfer: 1.

(Volgens mij is dit de juiste link naar de radio-mix)
Typische sportschoolmuziek, deze mix. Dit klinkt op zich best aardig, maar de muziek vind ik eigenlijk te beperkt en eenzijdig. De zang is redelijk mooi gedaan (ondanks 'ohooo'), dus slaat de balans uit naar een hele krappe voldoende.
Cijfer: 5,5.

38. Cascada - Pyromania
Is dit gewoon een house/dance-binnenkomer teveel of is het gewoon het feit dat het totaal in geen enkele zin origineel klinkt? Hier hoor ik niks boeiends in. Ik zou hier graag een verwijzing willen plaatsen naar eerdergenoemde geconstipeerde speenvarken, maar dit klinkt eerder als een geconstipeerde mevrouw, of in ieder geval een mevrouw die in heel veel pijn lijkt te verkeren. Ga eens langs de dokter!
Cijfer: 3.

Week 26.
'Ben ik soms de enige in Nederland die verkeerd in elkaar zit?' - Johan Derksen.

Als we 's nachts vliegtuigen mochten meetellen als vallende sterren, dan konden we een hele hoop wensen doen!
Inderdaad, B.o.B, en wat filosofisch van je!
Mijn achterbakse sarcasme ten spijt, is dit toch wel een aardige popsingle. Muzikaal in orde, toegankelijk en gaat enigszins ergens over, ook nog.
Hopelijk volgt er hierna geen veel te lange plaat waarin B.o.B tachtig minuten lang zanikt over het Empire dat hij heeft opgebouwd en de Bitches die hem zijn succes niet gunnen. Gewoon dit soort popsingles blijven maken en je bent al honderd keer beter dan je meeste concurrenten, Bob.
Cijfer: 6,5

29. Inna - Amazing
Oh, ehm... Ja, dit is toch die zangeres die laatst al een hitje scoorde met ehm... Dat nummer was eh... Nou ja, Ik vind dit nummer in ieder geval ehm...
[Kijkt uit het raam, wordt afgeleid door de vredig wuivende boomblaadjes]
Eh...
Wat was de vraag ook alweer?

In het begin maakt het liedje een scherpe overgang van nep-Afrikaans naar Nederlands Fout Feestje. Het doet een beetje denken aan een kleuter die een tekening maakt van een huis, en daar dan vleugels aan tekent, en een olifant op het dak. Er klopt allemaal geen zak van, dus, maar toch een stempel van de juf, voor het komen opdagen in de les.
Viva Hollandia, want Nederland is er weer bij, en volgens Kroes is dat 'Prima'.
Inspirerend!
('Ik hou van je, Wolter!'
'Prima, schatje')
En vergeet niet: Met van Persie in de punt, speelt Nederland zo sterk als een... leeuw. Rijmen is niet makkelijk. Zou Wolter nog een brief naar van Marwijk hebben gestuurd om De Zeeuw in de spits te zetten zodat het rijmen makkelijker zou gaan?
Ten slotte, voordat ik het vergeet: wat een kutnummer!
Cijfer: 1,5

Waar Wolter Kroes zingt zoals een kleuter tekent, is dit meer het niveau van Iedereen Kan Schilderen. Weet u nog? Je schildert de juiste vakjes vol met de juiste kleurtjes, en op magische wijze verschijnt er een fraai wit paard op het canvas. De conclusie zou dan moeten zijn: netjes binnen de lijntjes gekleurd, jongens. Volgende keer eens een havenzicht proberen?
Om de metafoor niet te overspannen, even concreet: erg voorspelbaar en weinig opvallend nummer, dit. Zal best werken op een terrasje, maar op de radio slaan dit soort dingen vind ik altijd nogal dood. Iedereen kan schilderen, maar Rembrandt is nog niet in zicht.

38. Cascada - Pyromania
Leeghoofdige radiovulling door Duits projectje, die me doet denken aan bepaalde dansgroepjes uit mijn eigen jeugd zoals Twenty4Seven. De zangeres van die band, Nance, heeft nog een baan weten te vinden als presentatrice nadat haar act was opgevreten door het gapende gat der apathie dat al dit soort onbelangrijke muzikanten wacht. Hopelijk kunnen de mensen van Cascada, na hun kwartiertje roem, ook nog iets vinden bij de televisie, of iets anders waarvoor je niet al te veel hoeft te kunnen. Veel mislukte muzikanten in de bijstand lijkt me niet prettig, gezien de harde Duitse bezuinigingsmaatregelen.

Deze week komen de Vengaboys weer binnen. Wel met de ontzettend vunzige titel 'Rocket To Uranus'. Hoezo dubbelzinnig.
Volgens mij weinig goeds deze week.

Rocket To Uranus... die is al zo oud als de weg naar Rome...

Any-hoo, weekje 27, dusch....

#24: Vengaboys & Perez Hilton - Rocket To Uranus
Wessel haalt z'n ouwe koe weer eens uit de sloot. Zeker toe aan een verbouwing? Deze anus-raket zwalkt wat tussen jaren '80-Moroder en oude disco-muziek met een melodie die ik volgens mij na nog niet eens een minuut alweer ben vergeten. Zie? De link is net afgelopen en ik ben het nu al half kwijt.

#29: Di-rect - Hold On
Na een Bryan Adams-copy wordt nu Robbie Williams aan de tand gevoeld, en dat gebeurt nog niet eens zo onaardig (zou vast door het mooie weer komen dat ik Di-Rect hier ietwat het voordeel van de twijfel geef...). De zang schiet hier en daar wat uit de bocht, maar toch... Ik heb ze echt slechter gehoord, dit soort nummers.
Cijfer: 5.

#33: Tim Berg - Bromance
Bromance??? Is dat iets van de Twitter-generatie ofzo? Enfin, het nummer dus... (ofwel, de Aviciis Arena Mix, geef het maar een naam...). Mijn vrouwtje zegt het al: Het klinkt als een uit-de-hand gelopen knipselwerkje. Hier en daar borrelen er wat leuke geluidjes op, maar nergens flowt het, verwordt het tot een geheel.
Cijfer: 4,5.

#37: Travie McCoy ft. Bruno Mars - Billionaire
Één Jason Mraz-soundalike-song teveel gekruist met een flauw soort van reggae. Dit werkt totaal niet voor mij. Voor de rest heb ik er ook niet teveel over te zeggen. Het doet me echt weinig.
Cijfer: 3,5.

#39: Jan Smit - Terug In De Tijd
Wat voel ik me oud bij het beluisteren van dit nummer... Jan, bij wijze van spreken nog een uk, duikt in de archieven en geeft er een soort van BZN-draai aan. Bij mij in het dorp hoor je er eigenlijk niet bij als je dit soort muziek niet waardeert (Volendam dus, het hol v/d leeuw ). Het zal wel. Ik heb in ieder geval een hoop leukere muziek tot m'n beschikking en dat vind ik wel fijn zo.
Cijfer: 1.

Di-Rect de hoogste waardering. Waar gaat het heen met deze wereld?

Week 27.

Dit doet mij denken aan de jaren '70-disco, ik hoor daar zowel iets in van Donna Summer als van Boney M en het zou inderdaad een Moroder-productie kunnen zijn. Natuurlijk is dit pure kitsch en dus zo fout als de neten maar anderzijds is het best vermakelijk.
Cijfer: 5

Op zich geen slechte ballade dat mij doet denken aan Bryan Adams/Rod Stewart al komt de zang mij af en toe geforceerd over en hun Engels rammelt langs alle kanten. Keuken-Engels, zou mijn leraar destijds gezegd hebben.

Mij lijkt dat ook teveel op knip- en plakwerk. Er zitten een aantal aardige ideeën in dit nummer maar ze leiden niet tot een degelijke song.
Cijfer: 4

Pseudo-reggae die mij nauwelijks weet te boeien. Met name de zang vind ik vrij zwak. Hij zal wel geen biljonair worden met dit nummer.

Oubollige schlager dat mij doet denken aan een bejaardentehuis. Tot daar toe maar de productie is wel erg glad en de stem van Jan Smit vind ik vlak en weet mij niet te raken.

lol @ de nieuwe Vengaboys:

Uranus is so pretty, it feels like home

Onvoorstelbare dreutelplaat ja, in vergelijking daarmee zijn hun oude hits ijzersterk

Ik vind het een wat zielige vertoning. Ook die videoclip: Erg geforceerd allemaal.

Ach, ik vind het best een leuk nummertje. Vind het minder geforceerd overkomen dan de meerderheid van de overige titels in de Top 40. Dit klinkt nog vrij 'onschuldig' en vind ik daarom best prettig.

Week 27.

Toch grappig dat ze weer terug zijn. Vengaboys was toch hot in mijn jeugd. Maar het is wel erg nikszeggend.

De vergelijking met Bryan Adams is gemaakt en is ook degene die ik in mijn hoofd had. Erg zoetsappig en wat slechte Engelse uitspraak

Tsja, kan hier ook niet zoveel mee. Klinkt te gemaakt.

Werkt vast goed in de zomer, maar werkt een stuk minder bij mij. Bruno Mars heeft btw wel wat. Net als toen met zijn single met B.o.B.

Vlak gezongen inderdaad. En erg veel van hetzelfde altijd bij Smit.

week 27

Ik heb de Vengaboys ooit nog live gezien (nou ja, live ) in het Gelredome. Zeer gezellige avond, hoewel iemand van ons gezelschap afgevoerd moest worden met een ambulance, en iemand anders over me heen kotste in de bus terug. Ah, nostalgie!
Deze gewichtige anekdote uit het leven van Sandokan-veld geeft wel aan waar we de muziek van de Vengaboys ongeveer moeten plaatsen: de perfecte soundtrack voor het allerharigste afvalputje van de menselijke cultuurbeleving.
De volwassen muziekliefhebber zal een stevig alcoholisme moeten ontwikkelen om dit te waarderen, dus is de doelgroep voor dit nummer op Musicmeter waarschijnlijk onverwacht groot. En wees eerlijk: het is toch ook moeilijk om niet te glimlachen bij deze camp die glittert van de aluminiumfolie?
'Uranus is so pretty!'
Spreek voor jezelf, maat.
Cijfer: 5,5

'If we learn to give/ we can learn to give.' Ja jongens, William Shakespeare kijkt weer vol jaloezie toe vanaf gene zijde.
Sorry, maar van dit soort tekstuele open deuren krijg ik dus echt een diarreeaanval. Of wat te denken van 'No need to hide/ from feelings inside'? Feelings inside? Bestaan er ook externe gevoelens dan? Enfin, we hoeven niet te verwachten dat Di-rect de nieuwe Radiohead wordt ofzo, en als ik me worstel door de puberteksten en het Nederlandse accent (en een schone broek aantrek) dan moet ik zeggen: sympathieke poging tot het maken van een romantisch nummer, dat meisjesharten in de polder sneller zal doen kloppen, al zullen ze er internationaal geen potjes mee breken. En die nieuwe zanger heeft wel meer leven in zijn stem dan die Ken die ze eerst achter de microfoon hadden staan.

'Bromance' betekent (blijkbaar) een innige vriendschap tussen twee heteroseksuele mannen. Dat u het weet. In dit geval is het een titel voor het gebruikelijke dansparade-gezoem van kunstmatige drums en gladde synthesizers. Zo'n nummer dat net zo goed in een fabriek in China in elkaar genaaid kon zijn door vrouwen en kinderen, voor tien cent per uur. Een man genaamd Tim Berg mag achter de draaitafel zonder hoorbaar effect aan een knopje draaien en zijn handjes in de lucht steken. Goed voor de middenstand, zullen we maar zeggen.

Aaneenschakeling van muzikale schijnbewegingen om te camoufleren dat er niets gebeurt in het nummer dat de moeite waard is om te bespreken. Verder is het een beetje dom om de muziek in te gaan als je miljardair wilt worden, maar goed: de brommerjeugd kan deze zomer naar hartelust tongworstelen op de klanken van dit nummer, want in kinderdisco's werkt het wel, waarschijnlijk.

Jan Smit pikt van alle foute stromingen een graantje mee, maar het resultaat is meestal niks, niks, niks. Ik hoor niks in zijn stem, niks in zijn teksten, ik zie niks in die publieksvriendelijke soapoogjes van hem, ik vind het ondergoed dat hij aanprijst niet eens mooi. Niks, niks, niks.
Er gaat zoiets meeloperigs uit van deze jongen... als het mode zou worden om konijntjes te wurgen in de trein zou hij daar ook een gezellig kroegnummer over maken. Met diezelfde grijns op zijn bakkes en diezelfde Volemdamse jank in zijn stem. En hetzelfde eindresultaat: niks.
Inhaken maar, Tros-abonnees!

De nieuwkomers deze week zijn inderdaad om te huilen brrr (de ergste toch wel Jan Smit) by the way Tim Berg is een Zweed en is pas 20 jaar maar dat even terzijde

#24 Vengaboys - Rocket to Uranus :
De hoogste binnenkomers van deze week, de Vengaboys. Dit nummer vind ik behoorlijk slecht, slechte vocalen en het is hangt een beetje samen, terwijl het nergens over gaat. Ook Perez is weer erg laag gezonken. Slecht geproduceerd.
Cijfer : 3

#29 Di-rect - Hold On :
Dit nummer hoorde ik laatst op TMF en ik hoorde niet meteen dat het Di-rect was. (Wel aan de stem, maar niet aan de stijl van het nummer). Het nummer is wel een beetje te melodramatisch maar best luisterbaar.
Cijfer : 5

#33 : Tim Berg - Bromance :
Deze verrasde me eigenlijk wel een beetje. Had een beetje een saai popnummertje verwacht, maar ip daarvan was het een dance-nummer. Lekker instrumentaal nummertje, dat lekker voortkabbelt maar toch wel verrassend blijft. Doet me een beetje denken aan infinity van een jaar (of twee) geleden, alleen dan minder goed. Toch erg geslaagd.
Cijfer : 7.5

#37 Travis McCoy/Bruno Mars - Billionaire :
Meneertje van de Gym Class Heroes samen met Bruno Mars van Nothing on You. Het resultaat? Een saai nummer dat nergens spannend wordt en de stem van Bruno Mars irriteert me best wel, net zoals het bij Nothing on You ook deed.
Cijfer : 4

#39 Jan Smit - Terug in de Tijd :
....
........
.................
Ja, toen je klein was was je nog lief. Wat een nostalgische kuttrack. Zelfs voor Jan Smit is dit slecht.
Cijfer : 1

Week 27.

We gaan penalty-schieten.

Eminem kust de bal en legt 'm op de middenstip terwijl Rihanna 'm jubelend succes toewenst. Een zacht balletje, met gemak door de keeper tegen gehouden. Z'n beste jaren heeft ie duidelijk al achter de rug maar z'n trainer trekt 'm vanwege Z'n Naam nog steeds voor en het publiek gelooft er nog steeds in, om wat voor reden dan ook. (Love The Way You Lie, cijfer: 4,5).

Dan is Rihanna zelf aan de beurt. Haar techniek is er iets op vooruit gegaan, maar echt overtuigen doet het nog steeds niet, vanwege te kleurloos en routinematig. Bovendien lijkt ze dit truukje direct te hebben overgenomen van collega Lady Gaga. Dit balletje haalt de keeper dan ook met gemak tegen. (Te Amo, cijfer: 5).

A Silent Express dient zich vervolgens aan (jongensband, daar maak ik maar een 'hij' van) en geeft de bal gelijk maar aan de keeper. Hij gelooft er zelf al niet eens in, maarja, 'de centen komen toch wel binnen', denkt ie. 'Anti-Rock Rulez' zegt z'n tattoo. Tsja... (Will I Be Around, Cijfer: 3)

Tot slot Miss Montreal. Zal zij het dan flikken? Nee, deze gaat er ontzettend knullig naast op een 'mijn eerste trap tegen een voetbal'-manier. De keeper pist bijna in z'n broek van het lachen, zo ver zit ie er naast (om precies te zijn paseert de bal een hoekvlag). Pure onkunde. Swing The Ball Away?
(Swing The Night Away, Cijfer: 3,5).

De keeper is de grote winnaar!

#17 Eminem/Rihanna - Love the Way You Lie :
Een samenwerking tussen Eminem en Rihanna, was beniewd wat hier van zou komen. Rihanna's refrein klinkt heel ongeinspireerd met ontzettend slechte lyrics, maar de raps van Eminem zijn wel erg goed.

#32 Rihanna - Te Amo
Rihanna's slechtste single ooit (miss op Shut Up & Drive na). Wat een **nummer. Tevens ook het slechtste nummer op d'r nieuwe album. Ik weet niet waarom ze dacht dat dit een single moest worden, want het is ontzettend saai. De lyrics zijn behoorlijk slecht, dat ook nog eens. Neen, echt een letdown na haar vorige nummer Rude Boy, wat een van d'r besten was.
Cijfer : 1.5

#35 A Silent Express - Will I Be Around?
Een boyband die weinig inspirerend overkomt. Dit zal wel geen potten breken, maar is het wel leuk? Af en toe misschien, het nummer gaat wel maar dit is gewoon een eendagsvlieg, als dit al een beetje een hit kan worden.
Cijfer : 5.5

#39 Miss Montreal - Swing the Night Away
Wat een melodramatisch nummer, ik had een swingend nummer verwacht. Dit is niet leuk, het is zelfs behoorlijk slecht. Vind hier niks aan en volg dus maar het voorbeeld van Kaztor
Cijfer : 3.5

Week 27

@Kaztor De moderne hitlijst is inderdaad één van die wedstrijden waarbij de keeper man of the match wordt ja.

Deze week maar proberen niet al te veel te ouwehoeren.

#17 Eminem/Rihanna - Love the w...
Moeilijke relaties, en het gevoel dat liefde pijn doet zullen de meesten van ons wel kennen. Maar om het te laten klinken alsof je het meisje de keel wil doorsnijden met een doormidden gebroken Knuffelrock-cd, is dan weer typisch Eminem. In het echt waarschijnlijk een hele lieve jongen. Hoewel, aan Rihanna te horen is ze doodsbang en/of gedrogeerd tijdens de opname, want ze presteert het apatisch en nerveus te klinken tegelijkertijd. Echt, ze bakt er geen hout van. Vooralsnog weer geen briljante Eminem-single, maar in ieder geval zeurt hij niet meer zoveel over zijn moeder.
Cijfer : 4,5

#32 Rihanna- Te Amo
Best een aardige beat, voor een popsingle, maar het was voor mij niet noodzakelijk geweest om dat meisje er doorheen te laten zingen. Gelukkig is haar stem ook slecht gemixt, waardoor het verwordt tot een nerveus lallen en kreunen op de achtergrond. Daarmee wordt Rihanna in onze vaderlandse hitlijsten deze week liefst twee keer ondergesneeuwd, door Eminem en door haar eigen productieteam. Je moet toch wat, als matige muzikant.

#35 Silent Express- Will I Be A...
Ja, dit had ik al gezien in VI Oranje, waarin het één van de vele dingen was die afleidden van de briljante René van der Gijp. Nu dus een herkansing buiten de context van de talkshow. Wat blijkt? Nog steeds een flauwe herkauwing van boybandrock en nu-wavehypes. Laat ik, uit armoede, dan zelf maar even voor vd Gijp spelen. 'Die jongens kunnen er he-le-maal niets van, zeg. Donder op, man!'

#39 Miss Montreal- Swing The Ni...
Rock 'n' roll moet in Nederland vooral gezellig zijn. Knus. Een biertje op zijn tijd, een pets op de billen, maar vooral de belastingformulieren op tijd invullen. In de studio zitten en denken, we hebben nog een feestnummer nodig. 'Swing the night away' dan maar? Gelukkig kunnen we de hele tekst in de clip meelezen, zodat we op belangrijke momenten in ons leven alvast handige quotes bij de hand hebben zoals: '1,2,3/ I'm counting all the nights that we/ that we had to miss this kiss/ yes miss this kiss of you and me.' Nooit gedacht dat ik tien minuten later alweer behoefte zou hebben aan Eminem. Met een kettingzaag.

Mensen die Rihanna hier beoordelen moeten letten op het linkje dat ze plaatsen. Dat is van een half opgefokte Reggaeton mix.

Dit is de originele track:

YouTube - Rihanna - Te Amo

Ook hoor ik hier meerendeels van die opgepitchte vocalen zoals bijv. bij de link van Eminem. Zeg het maar even want misschien kunnnen mensen het laten meespelen in hun beoordeling.

Week 28:

#17 Eminem/Rihanna - Love the Way You Lie
De combinatie Eminem-Rihanna werkt niet, de brutale raps van Eminem en de zang van Rihanna passen niet bij elkaar. Eminem heeft trouwens zijn beste tijd achter de rug en het refrein door Rihanna klinkt te flets.

#32 Rihanna- Te Amo
Vocaal is Rihanna lichtelijk vooruit gegaan maar ze blijft te monotoon en lusteloos klinken. Dat gitaartje geeft het nummer een zomers tintje maar globaal kan het mij niet genoeg boeien.

De huidige rockbands in de top-40 lijken wel veredelde boysbands. Buiten de percussie mist het nummer zowat van alles wat een goede rocksong nodig heeft.
Cijfer : 3,5

Clichématig en inspiratieloos met zwakke tekst, ik mis hier elke vorm van eigenheid. Misschien goed voor een plaatselijke festival maar dit nummer en deze band zijn na een tijd vergeten.

Er wordt deze week weer niet gescoord!

Ik heb dat nummer van Eminem één keer gehoord en ik vind het best een aardig nummertje. Rihanna is ook een keerte verdragen daar!

Ik zei week 27, maar 'tis 28...

LucM schreef:

Clichématig en inspiratieloos met zwakke tekst, ik mis hier elke vorm van eigenheid. Misschien goed voor een plaatselijke festival maar dit nummer en deze band zijn na een tijd vergeten.

Er wordt deze week weer niet gescoord!
Het Nederlandse nummer is het zwakste nummer, dat belooft wat voor de finale!

Gelukkig zijn er geen Spaanse nummers bij.

kaztor schreef:
Ik zei week 27, maar 'tis 28...

Ach ja, who cares met deze tropenweken...

het is week 27 maar volgnummer 28 maar indeed who cares 37 graden hier pffft tijd voor een stadsairco

Nieuwe Nickelback vanmiddag Alarmschijf geworden bij 538. Net als je denkt dat de Top 40 niet lager kan gaan.

Lager dan 40 zal de Top 40 in ieder geval niet gaan.

Week 28:

#17 Eminem/Rihanna - Love the Way You Lie
Ik ben het eigenlijk volledig eens met het verhaal van LucM. En Eminem is nu toch wel een beetje passé
Cijfer : 3,4

#32 Rihanna- Te Amo
Dit had voor mij niet gehoeven. Deze vrouw zal mij zeer waarschijnlijk vocaal nooit kunnen gaan boeien.
Cijfer : 2

Hier wil ik ook weinig woorden aan vuil maken. Dit is echt te simpel
Cijfer : 2,5

Deze dame heeft wel iets moet ik zeggen. Maar dat laat ze op dit nummer zeker niet horen.

catdog schreef:
Nieuwe Nickelback vanmiddag Alarmschijf geworden bij 538. Net als je denkt dat de Top 40 niet lager kan gaan.

Laat ik nou net een paar gloednieuwe 1-en aangeschaft hebben...

Nickelback zal nu wel gelden als een stel oudgedienden. Hoe moeten we dat nou noemen, classic post-grunge kneuzenrock?

Sky Radio hardrock?
Huisvrouwengrunge?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:14 uur

geplaatst: vandaag om 05:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.