Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2012, 21:28 uur
Ik heb het net voor elkaar gekregen om de experimentele grindcoreband PSUDOKU te laten horen. Niet zulke positieve reacties. 

0
geplaatst: 16 september 2012, 23:33 uur
Don Cappuccino schreef:
Ik heb het net voor elkaar gekregen om de experimentele grindcoreband PSUDOKU te laten horen. Niet zulke positieve reacties.
Haha, nee niet echt.
Wat een rare tracklist heeft dat album ook.
0
geplaatst: 17 september 2012, 00:23 uur
prökPSYch (komt op dit moment weer langs op Soundrop) vind ik best meevallen.
0
geplaatst: 19 september 2012, 20:21 uur
nope, al doe ik er soms een Kozelek-nummer doorheen als ik even ergens geen zin in heb
.. en ik mis sandokan 
.. en ik mis sandokan 
0
geplaatst: 21 september 2012, 14:25 uur
Weet iemand of je ook bij Soundrop een Room kan maken afgeschermd maar slechts toegankelijk voor vrienden die jij uitnodigt bijvoorbeeld? Een room maken voor bijvoorbeeld mij en 3 vrienden?
0
geplaatst: 24 september 2012, 17:06 uur
Als je de room "klfjkfdsnv0saosanif2jdvsn" noemt zal niemand hem kunnen vinden 

0
geplaatst: 24 september 2012, 19:25 uur
Of noem hem: "Deze Room is alleen voor mij en mijn 3 vrienden."
0
geplaatst: 24 september 2012, 20:16 uur
Of noem 'm "Louter kutmuziek". Al kan ook zomaar half MuMe daar op af komen ;P
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2012, 19:17 uur
Hey, ik zit nu ook op Spotify met een aantal releases
Zeer cool: Orphax on Spotify - open.spotify.com
Dus iedereen gewoon aanzetten als je niet thuis bent ofzo, en mij zo heel rijk maken (nog zo'n 2000 plays en ik heb mijn eerste euro binnen).
Zeer cool: Orphax on Spotify - open.spotify.com
Dus iedereen gewoon aanzetten als je niet thuis bent ofzo, en mij zo heel rijk maken (nog zo'n 2000 plays en ik heb mijn eerste euro binnen).
0
geplaatst: 26 september 2012, 21:35 uur
jawel, alleen jij bent weg... is wel rustig voor een woensdagavond
0
geplaatst: 26 september 2012, 21:42 uur
kobe bryant fan schreef:
Per play.
Dan moet je gewoon één heel kort nummer maken en dan vragen of men die heel vaak op de repeat zet. Per play.

0
geplaatst: 26 september 2012, 21:46 uur
Die grindcorebands verdienen nu bakken met geld door Spotify.
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2012, 22:49 uur
je moet dan wellicht een album maken met veel korte nummers, dat valt wat minder op...
0
geplaatst: 27 september 2012, 13:03 uur
Als je 1 account een album van ongeveer een half uur lang non-stop laat afspelen verdien je 40 euro per maand. Een leuk zakcentje voor helemaal niks doen. Nu alleen nog een pc vinden waarop je dat non-stop kan doen.

0
geplaatst: 27 september 2012, 17:38 uur
Als je nou een goedkoop laptopje vindt, heb je dat bedrag er in een paar maanden al uit. 
Alleen nog even een dynamisch IP zien te regelen, want ik neem aan dat veelvuldig draaien geblokkeerd is.

Alleen nog even een dynamisch IP zien te regelen, want ik neem aan dat veelvuldig draaien geblokkeerd is.
* denotes required fields.