Muziek / Algemeen / Televisieprogramma's over muziek (aankondigingen)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2009, 13:36 uur
"From their fantastic album.. it's a terrific album" Want een enthousiasme van de presentator 

0
geplaatst: 28 februari 2009, 00:38 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 18:21 uur
Vanavond op NL3:
Nederland 3 & Z@pp Zaterdag 01 Aug 2009 21:05 - 22:00
Britse Indie rock: van Oasis tot Arctic Monkeys
In de zevende en laatste aflevering van Rock! staat de Britse Indie rock centraal. The Smiths zijn de culthelden van de jaren ’80 en vormen met The Stone Roses de basis voor de het latere succes van Britse Indie. Na de economische crisis zorgt de komst van XTC dat de wereld er voor veel jongeren weer mooier uitziet, wat een psychedelische weerslag vindt in de muziek.
NPS - PROGRAMMA - HET-UUR-VAN-DE-WOLF
Nederland 3 & Z@pp Zaterdag 01 Aug 2009 21:05 - 22:00
Britse Indie rock: van Oasis tot Arctic Monkeys
In de zevende en laatste aflevering van Rock! staat de Britse Indie rock centraal. The Smiths zijn de culthelden van de jaren ’80 en vormen met The Stone Roses de basis voor de het latere succes van Britse Indie. Na de economische crisis zorgt de komst van XTC dat de wereld er voor veel jongeren weer mooier uitziet, wat een psychedelische weerslag vindt in de muziek.
NPS - PROGRAMMA - HET-UUR-VAN-DE-WOLF
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 18:22 uur
Heb de topictitel trouwens aangepast, om verwarring met het topic 'muziek op tv' (dat een ander doel dient) te voorkomen.
0
beaster1256
geplaatst: 17 oktober 2009, 21:55 uur
In Muziek > Nieuws > blokhuys leo:
vannacht op ned III , iedereen kijken naar dit programma , 3 uur lang filmpjes die bijna nooit uitgezonden zijn , een dikke aanrader !!!!
vannacht op ned III , iedereen kijken naar dit programma , 3 uur lang filmpjes die bijna nooit uitgezonden zijn , een dikke aanrader !!!!
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 01:22 uur
Na Neil Young af gehaakt.
Ik moest bij Old Man wel denken aan Nirvana unplugged, en vooral Where Did You Sleep Last Night.
Cobain heeft daar vrijwel dezelfde houding en uitdrukking als Young.
Ik moest bij Old Man wel denken aan Nirvana unplugged, en vooral Where Did You Sleep Last Night.
Cobain heeft daar vrijwel dezelfde houding en uitdrukking als Young.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 01:29 uur
Heb wel met een half oog zitten kijken, maar bij Dire Straits heb ik hem toch maar weer helemaal uitgezet...
Wel goed om te zien dat Rick de Leeuw zijn haar niet meer verft.
Wel goed om te zien dat Rick de Leeuw zijn haar niet meer verft.
0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2009, 10:47 uur
In Muziek > Nieuws > Later... with Jools Holland:
Off topic: De nacht van de pop. Ook nu liep ik weer tegen talking head Blokhuys aan. Als hij tussen zijn ge-orakel al wat muziek draait en laat zien is het meestal niet mijn kopje thee.
Ik denk nog vaak met weemoed aan de nachtconcerten van de jaren tachtig....
Off topic: De nacht van de pop. Ook nu liep ik weer tegen talking head Blokhuys aan. Als hij tussen zijn ge-orakel al wat muziek draait en laat zien is het meestal niet mijn kopje thee.

0
geplaatst: 18 oktober 2009, 11:09 uur
Sheplays schreef:

Rockpalast

Gisteravond: half uurtje volgehouden, toen was de rode-waas-dempende neut uitgewerkt; dit was bedroevend, krommer kunnen tenen niet worden.
-- edit --
Laat ik een voorbeeldje geven van de onkunde: bij géén enkele live video werden plaats, tijd en samenstelling band genoemd. Was in het geval van Bowie's Heroes zeker aardig geweest; vermoed dat dat een opname uit de Serious Moonlight Tour (2e helft 83) was, maar de gitarist was niet SRV (waarom niet? - hij was wel bij de opnames van Let's Dance), was het Earl Slick? Dat vind ik gewoon openlijke missers.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 14:10 uur
Heb het vanacht ook even geprobeert maar tsja al dat gewauwel van Blokhuis kan ik niet aan ook niet met een fles Vodka d'r bij......
Jammer maar weer een gemiste kans voor de publieke omroep.
Jammer maar weer een gemiste kans voor de publieke omroep.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 14:13 uur
dat viel mij ook op (wie niet denk ik dan..) Hij zag er in ieder geval wat frisser uit zo.
0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2009, 16:46 uur
vigil schreef:
dat viel mij ook op (wie niet denk ik dan..)
(quote)
dat viel mij ook op (wie niet denk ik dan..)
Huh, da's toch al weer een tijdje?

De overgang was wel even wennen maar het was niet zo erg als toen Marc Marie zijn pruik had afgezet.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:16 uur
Tsja, wanneer komt Rick de Leeuw nu op TV. De laatste keer dat ik hem zag was in een platenzaak in A'dam, ook alweer een jaar of 4 terug. Toen was het nog zwart.
0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:38 uur
Ik zie hem regelmatig op Het Gesprek, oa over popmuziek.
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:38 uur
deric raven schreef:
Een tijdje geleden was hij bij een programma op Belgie 1.
Een tijdje geleden was hij bij een programma op Belgie 1.
Daar (in belgie) is hij vrij vaak op tv
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:42 uur
Dat dacht ik ook.
Volgens mij was hij een tijdje vast panel lid bij een programma.
Het was bij mij wel bekend dat hij een liefhebber van Dylan en The Clash was; verder kwam het allemaal wat nep over.
Net zoals het bellen naar een bejaardenhuis, om Jerney Klaagman aan de lijn te krijgen.
Volgens mij was hij een tijdje vast panel lid bij een programma.
Het was bij mij wel bekend dat hij een liefhebber van Dylan en The Clash was; verder kwam het allemaal wat nep over.
Net zoals het bellen naar een bejaardenhuis, om Jerney Klaagman aan de lijn te krijgen.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 oktober 2009, 17:55 uur
De nacht van de pop
Een stuk gezien - zat ook nog samenvattingen van engels voetbal te kijken - en na het zien van Hendrix, Tim Buckley en Neil Young maar uitgezet. Leo moet es een keer een blok in z'n mond stoppen ofzo, en die Rick de Leeuw, was mij verder niet bekend, kwam ook maar over op mij als een chimpansee met wat paddo's op.
Een stuk gezien - zat ook nog samenvattingen van engels voetbal te kijken - en na het zien van Hendrix, Tim Buckley en Neil Young maar uitgezet. Leo moet es een keer een blok in z'n mond stoppen ofzo, en die Rick de Leeuw, was mij verder niet bekend, kwam ook maar over op mij als een chimpansee met wat paddo's op.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:17 uur
Social_Mask schreef:
en die Rick de Leeuw, was mij verder niet bekend, kwam ook maar over op mij als een chimpansee met wat paddo's op.
en die Rick de Leeuw, was mij verder niet bekend, kwam ook maar over op mij als een chimpansee met wat paddo's op.
duidelijk...
0
geplaatst: 9 december 2009, 20:55 uur
Morgenavond, 10 december om 23.50 is op Canvas (Belgie) het Náttúra concert met Björk en Sigur Rós dat vorig jaar in Reykjavik werd gehouden.
0
geplaatst: 9 december 2009, 21:00 uur
Kunnen ze dat niet vroeger uitzenden. Die belgen van Canvas denken ook maar dat niemand een leven heeft.
0
geplaatst: 10 december 2009, 13:57 uur
Voor FTD-gebruikers nu te downen: De bootleg Frank Zappa- Stockholm In Bondage met een optreden in Zweden uit 1973.
0
geplaatst: 10 december 2009, 14:12 uur
Njal schreef:
Morgenavond, 10 december om 23.50 is op Canvas (Belgie) het Náttúra concert met Björk en Sigur Rós dat vorig jaar in Reykjavik werd gehouden.
Bedankt voor de tip!
0
geplaatst: 26 december 2009, 21:02 uur
Bij Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu (1970):
Zag 'Almost cut my hair' zojuist op tv bij het 25 years Rock n Roll hall of fame concert. Geweldig !
Zag 'Almost cut my hair' zojuist op tv bij het 25 years Rock n Roll hall of fame concert. Geweldig !
* denotes required fields.