MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop dood?

zoeken in:
CaliLove
MJ_DA_MAN schreef:
Mensen die zeggen dat het dood is, kennen de scene gewoon niet. Simpel.

Maar als je de 90's gaat vergelijken met de Hip-Hop nu (pas op hier en daar zit er echt wel iets nice tussen van de hedendaagse Hip-Hop) dan kan je toch wel begrijpen dat sommigen gaan zeggen dat het dood is.

CaliLove schreef:
(quote)

Maar als je de 90's gaat vergelijken met de Hip-Hop nu (pas op hier en daar zit er echt wel iets nice tussen van de hedendaagse Hip-Hop) dan kan je toch wel begrijpen dat sommigen gaan zeggen dat het dood is.
Voor die mensen heb ik een mooi begrip: Calimero's. Hiphop is niet dood, het is verhuist.

SinX
Die mensen moeten hun ogen (oren?) eens beter open doen, want er zijn gewoon zoveel dingen die dezer dagen uit gekomen zijn die minstens zo goed of soms zelfs beter zijn met de Hiphop uit de 90's. Maar dat is dan mijn mening heh.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Voor die mensen heb ik een mooi begrip: Calimero's. Hiphop is niet dood, het is verhuist.

Het is verhuisd. Maar het is bizar dat jíj anderen beticht van kortzichtigheid, het enige waar jij naar luistert is hiphop

CaliLove
90's Hip-Hop was gewoon Tha Best.

Ik appreciëer hedendaagse Hip-Hop groepen als bv Army Of The Pharaohs zeker wel (heb zelfs een album van hen gekocht) maar ik zal ze nooit beter vinden dan eender wat er werd uitgebracht in de jaren '90 (een MC Hammer etc. ter zijde gelaten dan )

East Coast Hip-Hop en Westcoast Hip-Hop praat ik dan over.

Dus kom jij (Sinx) dan zeggen wie of wat er dan evengoed of zelfs beter is als wat er in de 90's werd gedropt.

Ataronchronon schreef:
(quote)

Het is verhuisd. Maar het is bizar dat jij anderen beticht van kortzichtigheid, het enige waar jij naar luistert is hiphop
Ja, in mijn top 10 staat alleen hiphop, bij mijn gegeven stemmen staan alleen hiphop-platen, ik luister thuis alleen hiphop (knap dat je dat weet, stalker?). Zoals Harco al zei, jij hebt er verstand van .

CaliLove schreef:
Dus kom jij (Sinx) dan zeggen wie of wat er dan evengoed of zelfs beter is als wat er in de 90's werd gedropt.
Is een kwestie van smaak, maar ik kan het ook wel doen. Zal ik vast beginnen? Wat wil je hebben; albums, artiesten? Beiden?

Ik zit je stemmen even door te spitten en ik kom inderdaad op een stuk of 15 plaatjes na niets anders dan hiphop tegen.
Maar je draait thuis dus een kaleidoscopische, bonte mix van allerlei andere stijlen, waar je hier op het forum geen konde van doet?

CaliLove
Beiden, maar zoals je al zei : het is een kwestie van persoonlijke smaak dus verwacht niet dat ik ze allemaal goed ga vinden

Ataronchronon schreef:
een stuk of 15 plaatjes na
Waar heb jij leren tellen?

CaliLove schreef:
Beiden, maar zoals je al zei : het is een kwestie van persoonlijke smaak dus verwacht niet dat ik ze allemaal goed ga vinden
Je moet geen dingen gaan roepen als je amper hedendaagse hiphop kent (i.t.t. old skool).

Het spijt me, maar jouw stemmen tellen is niet mijn enige bezigheid, dus ik ben nogal vluchtig, verbeter me maar.

Ataronchronon schreef:
Het spijt me, maar jouw stemmen tellen is niet mijn enige bezigheid, dus ik ben nogal vluchtig, verbeter me maar.
Je begint zelf mijn stemmen te tellen, en nu moet ik een van de meest onzinnige uitspraken ooit naar mij gericht gaan verbeteren? Ga maar gauw verder met je andere bezigheden .

Sietse
Ataronchron, je lult uit je nek.

Als er juist net een iemand van hiphoppende mensen hier veel dingen buiten de hiphop ook weet te waarderen en bespreekt in het forum is het wel MJ_DA_MAN. Als hij alleen met hiphop bezig was had ik hem waarschijnlijk nog nooit op MuMe gezien, want das ongeveer het laatste dat ik check alhier... (ja ik verveel me nu)

Sietse schreef:
(ja ik verveel me nu)
Dat dacht ik al ja, hoe komt Sietse anders terecht in het hiphopgedeelte van de site ?

Ik heb het nog eens rustig bekeken en er zit wel wat meer tussen, maar 9 van de 10 zijn hiphop plaatjes.
Ergo: ik kan hier met de beste wil ter wereld geen 'brede' smaak ontdekken, het is flauwekul dat jij anderen calimeros noemt.

SinX
Ataronchronon schreef:
Ik heb het nog eens rustig bekeken en er zit wel wat meer tussen, maar 9 van de 10 zijn hiphop plaatjes.

Je zegt het alsof daar iets mis mee is

Eerst de rest lezen...

SinX
Heb ik gedaan. Maar ik heb geen zin om verder te discussieren, verkeerd topic daarvoor.

Wat een slap gelul allemaal.

Niet goed genoeg blijkbaar

Dat post je snel erachter aan!

Nee, was voor het bericht voor die van jou.
Maar je hebt gelijk, veel te veel slap geouwehoer over een dood genre. I'm off.

SinX
Bedankt dat je even langskwam.

Wel thuis en veel plezier met je bejaardengenre

Tudum tsssss!

Harco
Ataronchronon schreef:
Ergo: ik kan hier met de beste wil ter wereld geen 'brede' smaak ontdekken, het is flauwekul dat jij anderen calimeros noemt.

Ach kind, ga ergens anders lopen huilen. Jij hebt ook alleen maar op albums binnen de categorie rock bestemd.

SinX
Harco schreef:
(quote)

Ach kind, ga ergens anders lopen huilen. Jij hebt ook alleen maar op albums binnen de categorie rock bestemd.

Neee! Beter kijken... hij heeft ook nog op 50 cent gestemd
Dus hij heeft wel redelijk wat verstand van Hiphop

SinX schreef:
(quote)

Neee! Beter kijken... hij heeft ook nog op 50 cent gestemd
Dus hij heeft wel redelijk wat verstand van Hiphop

Wat is kritiek, al is het niet persoonlijk en in een normale discussie, toch moeilijk he jongens!
Vind ik ook hoor.

edris.
Dat wegblijven hield je niet lang vol.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:30 uur

geplaatst: vandaag om 09:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.