MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
Weet iemand of Cats & Dogs van Evidence ooit het levenslicht gaat zien? Hij heeft hem al een hele tijd geleden aangekondigd maar nu hoor ik er al heel lang niks meer van .
1e kwartaal volgend jaar (bron).

Mijn dank is groot

Rhythm & Poetry schreef:
Mijn dank is groot
Maar m'n . . . is groter (Brabanders onder mekaar).

Eyedea & Abilities - By The Throat

Chrisseh schreef:
Voor de liefhebbers van Eyedea & Abilities, ben er ook net achter gekomen dat zij met een nieuw album komen! En dit lied is al gelekt, dope.
Check de link, en ik vind die track nog steeds vet!

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Maar m'n EGO is groter (Brabanders onder mekaar).

Chrisseh schreef:
(quote)
Check de link, en ik vind die track nog steeds vet!

Leuk nummer idd
Vind Eyedea sowieso een goede MC, dus ga het album zeker checken.

Rene1979
Kan niet wachten tot het Random Axe album in de schappen ligt...

raffael77
Wat een matige beat van Random Axe.
Zowiezo vind ik Black Milk niet echt geweldig.
Hij maakt hier en daar een dope beat maar dat ik nou kan zeggen dat ik hem geweldig vind nee dat niet.

Ik kan niet wachten op Blueprint 3.

De heren van Slaughterhouse releasen op 7 juli hun album, maar dat is niet alles. Elk lid gaat een EP in juli uitbrengen, met een paar Slaughterhouse tracks die niet op het album komen. De EP van Royce Da 5'9" heeft al een naam: The Revival. Zijn album Street Hop komt trouwens uit op 22 september.

Ik ben bang voor slechte producties met niet boeiende verses waarin te veel word gebraged. Ik speculeer.

Harco
raffael77 schreef:
Wat een matige beat van Random Axe.
Zowiezo vind ik Black Milk niet echt geweldig.
Hij maakt hier en daar een dope beat maar dat ik nou kan zeggen dat ik hem geweldig vind nee dat niet.

Ik vind het een hele dikke beat, maar ik en er nog niet helemaal over uit of Price wel op Black Milk-beats thuishoort.

Game schreef:
De EP van Royce Da 5'9" heeft al een naam: The Revival.
Dat was eerst de naam van Royce's album dat op Babygrande zou uitkomen.
Zijn album Street Hop komt trouwens uit op 22 september.

raffael77
Harco schreef:
(quote)

Ik vind het een hele dikke beat, maar ik en er nog niet helemaal over uit of Price wel op Black Milk-beats thuishoort.

Black Milk is veel te overschat. Net als Kanye die zo nu en dan een keer echt een goede beat maakt zo is het geval van Black Milk ook.

Black heeft wel meer kwaliteiten vind ik maar hij maakt ook wel eens slechte beats en daar is deze dus een van.

Rapt Black Milk nou ook? Dacht dat hij alleen zou produceren.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat was eerst de naam van Royce's album dat op Babygrande zou uitkomen.
(quote)

En blijkbaar noemt nu hij z'n EP zo.

En waarom die smiley als ik vragen mag? Royce kan er weinig aan doen dat z'n album weer word uitgesteld neem ik aan. Hij maakt ruimte voor het Slaughterhouse album.

RedLightCityBoy
Die smiley is denk ik voor de titel...Street Hop, best een zure naam.
EDIT: Ik heb het dus toch mis.

Game schreef:
(quote)
En waarom die smiley als ik vragen mag? Royce kan er weinig aan doen dat z'n album weer word uitgesteld neem ik aan. Hij maakt ruimte voor het Slaughterhouse album.
Omdat hij die plaat maar blijft uitstellen terwijl hij al ik weet niet hoelang uit had moeten zijn. Rappers moeten imo ook geen albums gaan beloven als ze helemaal niet zeker zijn dat het ook die dag uit gaat komen. Prioriteiten, Royce.

Soms kun je bepaalde deadlines niet halen door omstandigheden he. En het is moeilijk om iets uit te brengen op een zelfstandig label denk ik, die kunnen ook dingen uitstellen, niet de rapper.

Als hij (of zijn label) gewoon zijn beloftes was nagekomen, was Street Hop keurig vóór het Slaughterhouse-album uitgekomen. Als een album echt helemaal af is wordt het echt wel uitgebracht, denk ik dan.

Benieuwd naar de aankonde release van dizzee rascal , iemand bekender met een datum ?
De nieuwe kadaverrap 2 is owk alweer uit...
zonde van spinal om de samenwerking met steen aan te gaan .. te laag voor zn niveau verder maak ik er geen woorden aan vuil

Nieuwe Roots in oktober

?uestlove heeft vandaag via zijn Twitter-account bekendgemaakt dat het nieuwe Roots-album in oktober uitkomt.

Het album, dat eigenlijk gepland stond voor deze zomer, heet naar alle waarschijnlijkheid How I Got Over. Het is alweer het elfde album van The Roots, en het derde dat bij Def Jam verschijnt.

?uestlove zei: "The Roots zal aankondigen dat we ons elfde project How I Got Over zullen uitstellen tot oktober. Het zal het wachten waard zijn. Ik wil zeggen dat we alles goed hebben uitgedacht om jullie het best mogelijke product te zeggen."

Bron: Nieuwe Roots in oktober - hiphopleeft.nl

Ik zag het ook al op HHL, !

Goede shit, aangezien The Roots toch wel constant goede muziek afleveren. Verder kijk ik ook uit naar the mixtape van J. Cole, hij is net getekend door Roc Nation

Het Slaughterhouse is inmiddels een maand uitgesteld en komt nu uit op 11 augustus. Het album is al wel bijna af, maar het was een probleem met de marketing.

Joe Budden gaat dit jaar nog de opvolger van zijn concept-album Padded Room uitbrengen genaamd The Great Escape op 11 oktober. In juli komt een voorproefje met een digitaal album (EP?) dat Escape Route heet.

dion_odinot
komt talib nou ook nog eens met iets nieuws.
die kerel belooft van alles. en is met 4 verschillende projecten tegelijk bezig. Maar tot nu toe is er over geen een, bij mij, nog iets bekend?

raffael77
Kleine Jay & Cartes komen in september uit met een nieuwe plaat.
Zeer dope shit.

Ik heb ze gisteren gezien in Breda en het hele publiek ging uit zijn dak en zeker toen ze 2 nieuwe tracks deden waar zelfs Jiggy Dje niet aan kon tippen.

PJC
volgens mij gaat dat projectje van talib kweli met res en graph nobel dik tegenvallen. de dingen die ik al op hun myspace heb gehoord zijn niet bepaald goed nee. en black star II...tja...wie weet

@dion_odinot: waar is hij dan nog mee bezig naast idle warship en die nieuwe black star?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.