MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Een nieuwe solo (Prisoner of Consciousness) en natuurlijk Reflection Eternal, die eerder uitkomt dan Blackstar 2 (als die ooit komt).

raffael77
Wordt een beetje moe van dat soort verhaaltjes over wat voor album er uit gaat komen die gebasseerd zijn op geruchten.

Wacht gewoon af en zo lang is het niet geleden dat ie wat uitgebracht heeft.

Doe ik ook, maar Talib heeft het zelf gezegd dus dat scheelt nogal.

Rene1979
Dat dance groepje van Talib hoeft niet van mij...
Laat hem maar lekker veel energie steken in de andere drie projecten...
En die eerst RE track is nogal een zwakke productie van meneer hi-tek dus als die nou ook heel erg ze best doet dan kan het niet mis gaan

Morgen komt waarschijnlijk de 1e single van Lupe Fiasco's nieuwe album uit.

Mijn favoriete rapper Ras Kass is terug!!!

Is ie vrij?

Alleen maar goed nieuwes, nieuwe Beasties gaat ook werkelijk komen trouwens.

ManMonster schreef:
Nieuwe R.A. in aantocht

NO, there isnt a lower rate to buy a 'Rugged Man Verse' during the recession, The recession don't scare me. Pay me what I ask or F*ck off.

I just got a ROCKET LAUNCHER for my film shoot next Wednesday... Send me to N. Korea and I'll shove it up Kim Jong II's ass.

R.A. is een G.O.D.

Hahahah wat een held is het ook xD

Rene1979
Eindelijk.... Hoop dat de nieuwe RA snel komt... Al raak ik op zijn eerste en tot nog toe enige album niet uitgekeken

En is hier is dan eindelijk de studioversie

Eindelijk, bedankt

Komt de nieuwe Deltron nog?

Jawat - ut zwarte aap toch wel mijn klassieker ^^
iemand bekend met aankomend album ?
heb ik wel oor voor danku

De Utrechtse producer Inf heeft 'The Go Round' uitgebracht. Ik wist wel dat dit een man was om rekening mee te houden en het instrumentale album is dan ook ontzettend dope geworden. Een echte aanrader. Het staat nu in de wachtrij voor MuMe en het is te beluisteren op de Luisterpaal.

Inf - The Go Round

Om het feest nog completer te maken is er ook nog een clip geschoten met twee vaan Neerlands beste rappers op dit moment:

pascal83 schreef:
Om het feest nog completer te maken is er ook nog een clip geschoten met twee vaan Neerlands beste rappers op dit moment
Ik zie hem toch niet staan (op een track van twee overschatte rappers na).

Dj2Jelle
Ik vind het best een sterke track, alleen een heeel irritant refreintje.

MJ_DA_MAN schreef:
(op een track van twee overschatte rappers na).

Ga je mond spoelen

Hier een andere calabo, een die niet echt voor de hand ligt:

Een slimme zet van beide kanten. Dit had ik nooit verwacht.

raffael77
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ik zie hem toch niet staan (op een track van twee overschatte rappers na).

Helemaal met je eens.
Djé was vorige week erg arrogant en dacht ik zal het publiek weer laten springen maar het gebeurde niet. Hij mist de energie die hij voorheen wel had.

Winne heb ik zowiezo nooit leuk gevonden. Klote flow en middelmatige raps die erg sloom zijn en onduidelijk. Live gezien en bakt er ook niet veel van.

pascal83 schreef:
Om het feest nog completer te maken is er ook nog een clip geschoten met twee vaan Neerlands beste rappers op dit moment:
(embed)

Ik vind het jammer dat Winne ook bij het reffrein erdoorheen komt, heel irritant en het past er totaal niet bij.

Flipsyde heeft na vier jaar een vervolg gegeven aan hun debuutalbum We The People. Ze zijn helaas nogal de commerciële kant opgegaan.

Jammer dat Flipsyde (naar 't lijkt) de BEP tour is opgegaan met een extra zangeresje... Heb even snel een track van dat album gechecked, en dat album laat ik dan ook maar liggen.

Verder komt Wax Tailor in september met een nieuw album, dat 'In the Mood for Life' zal heten. Check hier de nieuwe track 'Say Yes' met (voor mij onbekend) ASM. Klinkt wel weer toegangelijk en lekker in het gehoor!

20 Oktober komt het nieuwe album van The Roots met de naam How I Got Over.

Een nummer (+info) van dat album staat hier:
The Roots Unveil New Track On Late Night | Hip Hop News > HipHopDX.com

Rene1979
Ik hoop dat de nieuwe reflection eternal snel komt. Nu dat Back Again is gelekt

Gast
geplaatst: vandaag om 12:03 uur

geplaatst: vandaag om 12:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.