MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Hij is ook altijd zat .

Rene1979
Hmm ben nog wel een beetje benieuwd...

raffael77
KRS-One & Buckshot
(of Black Moon):
'Survival Skills'
Pre-order ship date: 9/15/2009

Nieuw Nieuws over het aankomende Brother Ali release exclusief op Brother Ali Joined By Freeway, Joell Ortiz On New LP | Hip Hop News > HipHopDX.com

Jammer, vond het juist fijn dat Ali nooit gastartiesten had (op Slug na) en Freeway en Joell Ortiz zijn nou niet echt MC's die bij Ali passen en sowieso tig keer minder zijn dan hij (vooral de eerstgenoemde). Chuck D is wel interessant; ben daar benieuwd naar.

The Truth samen met Freeway (op het album van Jake One) vond ik uiteindelijk toch wel een fijne track. Met Joell Ortiz is het altijd afwachten, wisselvallige mc die net wat vaker zijn dag niet heeft.

Chuck D samen met Brother Ali, klinkt op voorhand geweldig.

Rene1979 schreef:
Hmm ben nog wel een beetje benieuwd...
Paul Wall komt ook op het album (van Vinnie). Wordt dus een album waar zoveel Paul Wall als Madlib hun werk doen, uniek.

Improvision
Kev Brown - Random Joints is er!

Ouuuuuuuuuuuuuh; eindelijk ga ik meteen checken.

Hier nog wat albums waar ik wel naar uit kan kijken:

Big Twins - The Project Kid (verwacht ik niet veel van overigens)
Brother Ali - Us
Dynas - The Apartment
Fresh Daily - The Gorgeous Killer: In Crimes Of Passion
Jay ARE - The 1960's Jazz Revolution Again
KRS-One & Buckshot - Survival Skills
Nicolay - Shibuya: City Lights Vol. 2
Q-Tip - Kamaal The Abstract
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II
Skyzoo - The Salvation (zie Big Twins)

Rhythm & Poetry schreef:
KRS-One & Buckshot - Survival Skills

Zal wel weer dramatisch slecht worden

Verwacht ik heel veel van.

Frostyx
Ik kijk uit naar
Shakurspeare
Relapse 2
Detox (Kerst 2044, Yes we can!)

Kamaal The Abstract is al jaren te downloaden.
FlyLo schreef:
(quote)
Zal wel weer dramatisch slecht worden.
Jij verwacht met o.a. de gastartiesten Heltah Skeltah, Slug, Immortal Technique, Talib, Smif-N-Wessun en Pharoahe Monch en o.a. de producers 9th Wonder, Havoc, Illmind, Marco Polo en Black Milk een dramatisch slecht album?

MJ_DA_MAN schreef:
Kamaal The Abstract is al jaren te downloaden.
(quote)
Jij verwacht met o.a. de gastartiesten Heltah Skeltah, Slug, Immortal Technique, Talib, Smif-N-Wessun en Pharoahe Monch en o.a. de producers 9th Wonder, Havoc, Illmind, Marco Polo en Black Milk een dramatisch slecht album?

Als 'KRS-One' op de cover staat? Ja.

Het is geen KRS-a capella-album.

Verwacht ik heel veel van.
.

Same here.

raffael77
check deze nieuwe clip van K & B. Ik vind hem wel geinig. Wel een vette dis naar nieuwe artiesten hahahaha

raffael77

Vind het niet slecht eigenlijk. Vind de boodschap zeker dope

Erg grappig nummer en clipje! Als ik de namen die MJ daarnet gaf zie, dan geloof dat dit album wel nog wat kan worden... Ik hou het in de gaten!

Frostyx
Dope Dope

Ik lees net dat de beat is gemaakt door Havoc, hij kan het toch nog!

RedLightCityBoy
Matig nummertje. Redelijke beat, maar er mist een goede bas, echt zonde. Matige raps en een redelijk irritant refreintje. Nee echt impressed ben ik niet.

raffael77
Ze hebben zich aangepast op een bepaalde manier. Ik denk dat ze hiermee wel eens op MTV kunnen belanden en zo alle matige rappers kunnen dissen hiermee. Wat dat je van een sneer na de hele muziek industrie.

Ik vind het een redelijk nummer kwa beat maar de boodschap vind ik erg grappig.
Hiermee wordt toch bewezen dat ze het kunnen. Ook op commercieel gebied.

Maar als jij de boodschap niet ziet is het jammer voor jou. Het nummer is beter dan dat lauwe rappende King Concept van jou. Vandaar dat ze nooit gehoord zijn.

Hilarisch. KRS-One leeft gewoon echt in het verleden. Slecht nummer, vooral door die irritante beat en dat vreselijk refrein.

RedLightCityBoy
raffael77 schreef:
Maar als jij de boodschap niet ziet is het jammer voor jou. Het nummer is beter dan dat lauwe rappende King Concept van jou. Vandaar dat ze nooit gehoord zijn.

Ik ordeel enkel op muzikaal gebied. Ik vind er gewoon niet zo veel aan, het spijt me man. Over King Koncepts zullen wel meerdere meningen zijn, laat het zo zijn raff.

raffael77
FlyLo schreef:
Hilarisch. KRS-One leeft gewoon echt in het verleden. Slecht nummer, vooral door die irritante beat en dat vreselijk refrein.

Hij probeert nog steeds de boodschap over te brengen zoals het hoort te zijn maar blijkbaar begrijpen veel mensen het niet. Hij wordt wel door veel meer mensen niet begrepen. Wou je mij zeggen dat hiphop nog steeds zo geweldig was met blockparty's en dat soort dingen. De hele hiphop cultuur is weggevallen. Maar omdat in nederland hiphop ver achter loopt en nu pas zulke party's worden gegeven zoals BDB en Duketown die tevens door gemeenten worden betaald.
In amerka gebeurde dit 25 geleden al en zonder geld maar wel met veel vreugde en harmonie en dat mis je nu.

Dat refrein ben ik ook niet kapot van maar ze zullen het wel expres hebben gedaan. De beat vind ik ook niet echt super maar het is nog niet echt storend. Beter zo'n beat dan zo lauwe beat van Lil Wayne.
Ik dacht eerst ook van wat ziet die Buckshot eruit. Lijkt wel Fabolous maar als je achteraf nadenkt over hoe kleding door de jaren heen al gedragen is weet je zelf dat het allang gedaan is. Het komt dan terug maar op zo'n neppe manier dat het wordt gebracht alsof het nieuw is.

Kinderachtig gedoe verwijderd.

Dat nummer heeft gewoon dezelfde beat als Jadakiss' What Goes Up Most Come Down (ofzo).
Vind het een aardig nummertje.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.