Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 23 september 2009, 20:14 uur
0
geplaatst: 23 september 2009, 21:11 uur
Das geen interview, maar nu weten we wel waar MJ z'n pindakaas haalt, en het is niet de appie. 

0
geplaatst: 23 september 2009, 21:24 uur
Sean Price - Kimbo Price (Mixtape) - 27 oktober.
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles
Duck Down (Feat. Skyzoo & Torae)
Eindelijk weer iets nieuws van hem. Hij zal het druk hebben de komende tijd want we krijgen als het goed is ook nog Mic Tyson, Random Axe én een nieuw Heltah Skeltah album.
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles
Eindelijk weer iets nieuws van hem. Hij zal het druk hebben de komende tijd want we krijgen als het goed is ook nog Mic Tyson, Random Axe én een nieuw Heltah Skeltah album.
0
geplaatst: 23 september 2009, 21:44 uur

You do coach bags
I do kush bags
You a douchebag
I'm the truth, fag.
0
geplaatst: 24 september 2009, 08:56 uur
GarnalenPeller schreef:
Das geen interview, maar nu weten we wel waar MJ z'n pindakaas haalt, en het is niet de appie.
Geen idee hoe die link daar komt, dan maar zo. Maar nee, mijn pindakaas haal ik bij andere winkels.Das geen interview, maar nu weten we wel waar MJ z'n pindakaas haalt, en het is niet de appie.
0
ManMonster
geplaatst: 24 september 2009, 14:52 uur
Komt er dan toch eindelijk aan; als ik ughh mag geloven toch, Rakim - 7th Seal op 17 November!
0
geplaatst: 24 september 2009, 17:44 uur
Komt er al maanden aan, maar wordt steeds uitgesteld (zoals verwacht). Nee, of je loopt achter of je moet met nieuwe dingen komen
.
.
0
Harco
geplaatst: 24 september 2009, 20:53 uur
Seedorf schreef:
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles

0
geplaatst: 25 september 2009, 12:36 uur
Een nieuwe Madvillain album!
³³
Bestaat er nog zoiets als "beter nieuws"?
³³Bestaat er nog zoiets als "beter nieuws"?
0
Relax
geplaatst: 25 september 2009, 13:12 uur
Ik las het ook op HHL.
Dit is echt het enige waarop ik wacht.. al die andere rap albums zijn gewoon warm makertjes tot het echte werk.

0
ManMonster
geplaatst: 25 september 2009, 16:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Komt er al maanden aan, maar wordt steeds uitgesteld (zoals verwacht). Nee, of je loopt achter of je moet met nieuwe dingen komen
.
. Ik had er al maanden niks meer over gehoord en dan zag ik plots op ughh zowel een cd als vinyl versie die je kan pre-orderen.. Als hij effectief verschijnt dan, remember where you first heard it!

0
geplaatst: 25 september 2009, 20:02 uur
:)
We got all three to confirm it. Ghostface Killah and Raekwon told us first, and on Wednesday, during the taping of VH1’s “Hip Hop Honors,” Method Man co-signed what his brothers promised: All three are making an LP together.
“It feels great,” Meth said about the partial Wu-Tang Clan album. “Rae got the album out, Ghost is coming with his album, and all three of us got the album together. And you hearing it here first. I ain’t never said it on tape. … Method, Raekwon, Ghostface — new album.” – MTV
“It feels great,” Meth said about the partial Wu-Tang Clan album. “Rae got the album out, Ghost is coming with his album, and all three of us got the album together. And you hearing it here first. I ain’t never said it on tape. … Method, Raekwon, Ghostface — new album.” – MTV
0
geplaatst: 26 september 2009, 14:10 uur
0
geplaatst: 26 september 2009, 14:13 uur
Seedorf schreef:
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles
Én een album met Ill Bill.Sean Price - Kimbo Price (Mixtape) - 27 oktober.
Check alvast:
Mega Sean
Boostin Mobiles
0
geplaatst: 29 september 2009, 23:38 uur
Na 2 jaar stil te zijn geweest, keert Eazy-E's Ruthless label weer terug met een hiphop album. Het gaat om Hopsin, een 20-jarige rapper uit California. Hij produceert zijn eigen muziek én videoclips. Ook heeft hij een statement gemaakt dat als hij Lil Wayne tegenkomt, hij z'n kop eraf rukt. Interessant. Zijn debuut album Gazing At The Moonlight komt uit op 27 oktober.
Ruthless Records gears up to release Hopsins debut album Gazing At The Moonlight on Oct. 22 | MusicThread.net
2 jaar lang volg ik deze man, en eindelijk komt zijn album volgende maand uit
Ruthless Records gears up to release Hopsins debut album Gazing At The Moonlight on Oct. 22 | MusicThread.net
2 jaar lang volg ik deze man, en eindelijk komt zijn album volgende maand uit

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 10:02 uur
Wat een beest van een track. En een totaal andere Premier productie

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 14:25 uur
0
raffael77
geplaatst: 2 oktober 2009, 20:07 uur
Zowiezo is dit een stijl die Premier vroeger hanteerde en zijn beats ook iets moeilijker waren om te volgen. Na Daily Operation kon je merken dat Premier een andere weg in was geslagen en dus een bekende sound had tot nu toe en dan komt ie met een lekker verfrissende track.
Helaas Royce op de mic, want ik had wel liever een ander horen rappen over zijn beat.
@hank2
Ik weet niet of je goed heb geluisterd maar hij heeft de sample zwaar verknipt, want daar is hij als geen ander erg goed in. Het leuke is dat het klinkt als het orgineel maar net iets anders is en dat maakt het aantrekkelijk. Ik hoop wel dat hij zo door gaat, want vind hem tegenwoordig niet zo best meer.
Helaas Royce op de mic, want ik had wel liever een ander horen rappen over zijn beat.
@hank2
Ik weet niet of je goed heb geluisterd maar hij heeft de sample zwaar verknipt, want daar is hij als geen ander erg goed in. Het leuke is dat het klinkt als het orgineel maar net iets anders is en dat maakt het aantrekkelijk. Ik hoop wel dat hij zo door gaat, want vind hem tegenwoordig niet zo best meer.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 12:52 uur
Ik vind het wel grappig hoe 'onopvallend' de release van The Roots' nieuwe album er aan komt. Op hun site staat de releasedatum aangegeven als 20 oktober, nog zo'n twee weekjes.. Jeej!
Iets meer 'underground'-nieuws; de held Ghettosocks komt (ik dacht) 14 oktober met z'n tweede album: Treat of the Day. De eerste single heet 'Don't Turn Around'. Ik moest even wennen aan het refrein, maar het is toch wel weer een harde track.
Iets meer 'underground'-nieuws; de held Ghettosocks komt (ik dacht) 14 oktober met z'n tweede album: Treat of the Day. De eerste single heet 'Don't Turn Around'. Ik moest even wennen aan het refrein, maar het is toch wel weer een harde track.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 13:21 uur
Yeah een nieuw album van Ghettosocks, daar kijk ik pas naar uit. Zijn vorige album Get Some Friends krijgt veel te weinig aandacht op MuMe. Don't Turn Around is alvast een geweldige track. 

0
geplaatst: 4 oktober 2009, 17:21 uur
Wat een nummer
. Meteen maar even naar het album gezocht. Het komt op 13 Oktober uit en staan meerdere features op, waaronder D-Sisive.

. Meteen maar even naar het album gezocht. Het komt op 13 Oktober uit en staan meerdere features op, waaronder D-Sisive.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 18:14 uur
Hm, wist niet dat Ghettosocks hier zo populair was, maar 't is natuurlijk alleen maar verdiend. Z'n debuut heeft inderdaad ook meer aandacht nodig.
Edit: Zie zo juist dat je 'm als album van de week heb aangekondigd, nice.
Edit: Zie zo juist dat je 'm als album van de week heb aangekondigd, nice.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 20:43 uur
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssss
nieuwe ghettosooooooooockssssssssssssssss
:D:D
nu nog maar wachten op een nieuwe calm pete ^_^
nieuwe ghettosooooooooockssssssssssssssss
:D:Dnu nog maar wachten op een nieuwe calm pete ^_^
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 20:55 uur
Korhymes schreef:
nu nog maar wachten op een nieuwe calm pete ^_^
Yup.. ik denk alleen dat dat zich nog wel even op zich laat wachten, ik zie het niet meer zo snel gebeuren. Ik heb het idee dat Def Jux momenteel op safe speelt door alleen hun grote artiesten wat uit te laten brengen (bijv. Cage). Ik zag namelijk op MySpace dat bijv. Junk Science 'label representation' zoekt, Danny! zou zijn Def Jux -debuut ook al lang gehad moeten hebben, en CCP zei al een paar jaar geleden dat z'n volgende album bijna af was. nu nog maar wachten op een nieuwe calm pete ^_^
Nouja, we zullen zien, eerst blij zijn met Ghettosocks. Ik zag toevallig dat de titel is verzonnen door een van z'n fans.
Er is trouwens nu ook een clip voor de single How I Got Over van The Roots. En voor iedereen die alles Blu-related volgt; het debuut-album van Sene, Blu's protege, genaamd ADayLate&ADollarShort, komt ook op 13 oktober uit. Volgens mij wordt het album geproduceerd door Blu. Check hier de eerste track.
* denotes required fields.