MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Rene1979

De Re-Lit Chronic is uit.

Dj2Jelle
Pt 2 van Nicolay's City Lights komt over 2 weken uit. hier de sampler.

Rene1979
Luckyiam van living legends komt met twee albums dit jaar

I Love Haters
en
Time To Get Lucky

ManMonster
Kill_illuminati schreef:
Voor de MJ's onder ons. Een shit-load aan R.A. The Rugged Man (voor zijn productieve begrippen) de komende tijd. R.A. The Rugged Man Talks New Film And Music Projects | Hip Hop News > HipHopDX.com

Ergens had ik gezegd dat hij dat biggie nummer releasen.

Paar interessante quotes:

There will be a DVD accompanying the Legendary Classics CD featuring not only R.A.'s own videos, but cameos he has made in videos for Mobb Deep, Wu-Tang Clan, and others, along with R.A. interviews, performance footage, a trailer for Bad Biology and much more.

new album will drop sometime in Spring 2010 and will boast an eye-popping lineup of producers, tentatively including Easy Mo Bee, Buckwild, Scram Jones, Lil Fame of M.O.P., Ayatollah and Marco Polo.

new album's likely first single will be a straight spittin' song produced by longtime R.A. beatmaker Mark Niles entitled "Definition Of A Rap Flow." R.A. additionally revealed that the album will also include his stab at a sure-to-be controversial political joint ("With my kind of twisted, weird humor," R.A. assured), the Marco Polo-produced, interestingly-titled "Fat Fuck." Also in the mix for R.A.'s next full-length is, as he explained, "One of them sex songs. I did one of them '90s type joints, the 'Put It In Ya Mouth' type. And I got my man Eamon singing the hook. He had the Pop record a few years back, 'Fuck It I Don't Want You Back.' He came in and he obliterated the hook. He was on some dirty, disgusting, horrible shit."

Man, de titel van zijn eerste single zit alvast goed: "Definition Of A Rap Flow."

MJ je was toch zo'n fan van M.O.P?

Ik vond die single van Eamon goed, des tijds.

M.O.P. staat bij producers, maar waarschijnlijk zal alleen Lil' Fame produceren gezien Billy Danze volgens mij geen producer is. Hopelijk komt het duo niet rappend op de plaat voorbij.

Rene1979 schreef:
Luckyiam van living legends komt met twee albums dit jaar

I Love Haters
en
Time To Get Lucky

1 daarvan wordt volledig geproduceerd door Kruse. En die had erg leuke producties op zijn solo album. Kruse - True Stories (2007)

Dus ik ben benieuwd!

RedLightCityBoy
Luckyiam.PSC is DOPE! zal dat album van Kruse eens luisteren.

ik ben er altijd laat bij.

Maar de tracklist is alvast gewijzigd (zie Aceyalone en Abstract Rude)

Legacy EP van Deams is nu uit.
met Ice-T, Big Daddy Kane, De La Soul, DJ Premier, Jeru

Deams - The Legacy EP (2009)

tovast schreef:

Zie ik daar nu Jeru en Premier in een zin staan anno 2009 Dat ik dat mag meemaken.

Primo heeft trouwens een tijdje geleden nog gezegd dat hij, als Guru het wil, open staat voor een nieuwe GangStarr. Zie het zelf niet gebeuren (kans is denk ik 10-20%), maar er is dus een mogelijkheid dat er binnenkort een nieuwe plaat van het duo komt.

raffael77
tovast schreef:

Deams - The Legacy EP (2009)

Ik ga volgende week naar The Dutch Legend tour en zie ik deams ook maar zo geweldig vind ik zijn ep niet. Niet slecht maar ook niet geniaal.

In oktober komt The Trojan Horse van Snowgoons uit. UGHH vermeldt de 13e, andere site's pas de 27e. In ieder geval, het is het album waar ik het meest naar uit heb gekeken dit jaar . Gastartiesten o.a.:

La Coka Nostra, Dilated Peoples, Defari, Termanology, Sean Price, Torae, Skyzoo, Poison Pen, Outerspace, Krumb Snatcha, Buckshot, Young De, Sabac Red, Reef The Lost Cauze, Chief Kamachi, King Syze, Doap Nixon, El Da Sensai, Kaze, Block McCloud, Side Effect, Brainstorm, Virtuoso, Jaysaun, Edo G, Wise Intelligent, Tribecca, Nut Rageous, Viro The Virus, Savage Brothers en Lord Lhus.

Vind dat lijstje wat tegenvallend overigens, niet echt veel supergrote namen of zo (ik mis bijv. een R.A.). Maar goed, op Black Snow staan ook veel rappers die niet van wereldniveau zijn.

Zitten al die dudes nu bij Duck Down en Babygrande?

Relax
Wel een Virtuoso.

Jawel, voor de mensen die zin hebben in de nieuwe NulElfAcht, "Kapers op de kust", goed nieuws

"Binnenkort lozen we even een rits nieuwe liedjes op het net, onder de noemer 'Kapers Op De Kust'.
Aangeboden door KD, Bandit, Neger R. De Vries en Huckleberry Vinn." http://www.0118hiphop.nl/

Weer met KD, ik ben benieuwd in ieder geval

Ok dat is zeker wel tof .

Woohoo goed nieuws hank2!!

YEAH (bijna ongeveer de helft van de beats zijn helaas wel gekaapt, zoals het daar zo mooi staat).

Maar dacht dat Kapers op de Kust een nieuw album zou worden...

Ja dacht ik ook. Weet ook niet of het wel zo tof wordt, had laatst Kontballen gehoord en die viel wel tegen.
Beat is juist heerlijk maar dus 'gekaapt', hoewel ik niet weet van welk nummer.
Hoop dat de rest wat betere teksten heeft.

Improvision
De beat is van Crushin' van J Dilla.

Er komt eind dit jaar of volgend jaar (zal wel 2010 worden) een album van Ill Bill en DJ Muggs, lees hier meer.

ManMonster
MJ_DA_MAN schreef:
In oktober komt The Trojan Horse van Snowgoons uit. UGHH vermeldt de 13e, andere site's pas de 27e. In ieder geval, het is het album waar ik het meest naar uit heb gekeken dit jaar . Gastartiesten o.a.:

La Coka Nostra, Dilated Peoples, Defari, Termanology, Sean Price, Torae, Skyzoo, Poison Pen, Outerspace, Krumb Snatcha, Buckshot, Young De, Sabac Red, Reef The Lost Cauze, Chief Kamachi, King Syze, Doap Nixon, El Da Sensai, Kaze, Block McCloud, Side Effect, Brainstorm, Virtuoso, Jaysaun, Edo G, Wise Intelligent, Tribecca, Nut Rageous, Viro The Virus, Savage Brothers en Lord Lhus.

Vind dat lijstje wat tegenvallend overigens, niet echt veel supergrote namen of zo (ik mis bijv. een R.A.). Maar goed, op Black Snow staan ook veel rappers die niet van wereldniveau zijn.

Lijstje kon misschien idd wel wat beter maar er staan er genoeg op die ik wel wil horen. Wat ik raar vind is dat Chief Kamachi er opstaat alsook Outerspace, King Syze en Doap Nixon. Hadden die geen beef (Chief Kamachi vs Army of the Pharaohs)? Of is dat al terug gedaan (ik volg dat allemaal zo niet)?

Is volgens mij weer opgelost, al heb ik er niks van gelezen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:03 uur

geplaatst: vandaag om 23:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.