MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
hopelijk staat die track wel niet op MVII

Wel of niet?

Wel, niet dus.

Harco
raffael77 schreef:
(quote)

Klopt en dat vind ik toevallig ook het minste nummer van dat album LOL.

De beste, man.

Game schreef:
Haha, Dr. Dre zei vorig jaar ook dat het mogelijk in december zou kunnen uitkomen

Als dat zo is, dan vind ik Dre maar een kneus aan het worden. Beetje hetzelfda als Raekwon met zijn laatste album. Ik denk dat hij toch niet kan tippen als de Chronic en 2001. We wachten het af.

RedLightCityBoy
Waar ik naar uitkijk dit jaar is een collab tussen producer Tricky en een van mijn favoriete rappers Omni. Nog niet veel over bekend, maar dit jaar moet het wel uitkomen. Ook zag ik dat de Funkdoobiest dit jaar terug komen met een album!

Berichten die niet over aankomende projecten meer gingen verwijderd.

Ik vind het jammer dat mijn mooie bericht nu weg is gehaald, het ging gewoon over een project dat er aan zit te komen dus ik snap niet waarom het van de site is gehaald. Ik had namelijk mijn best gedaan op dat bericht.

Ghettosocks staat al in de wachtrij zag ik (wilde het zelf toevoegen namelijk) daar kijk ik toch wel erg naar uit. Daarnaast stemmen de snippets van het Snowgoons album mij toch tevreden. De laatst gelekte track van dat album (Man In The Mirror) is gelukkig ook de moeite waard. Misschien gaat het dan toch nog wat worden.

Hmm, ik dacht dat het een reactie was op Raffael, niet goed gelezen dan. Excuses!

Rene1979
Twee AOTP tracks gelekt klinken goed.
Ook een clip van de nieuwe van RA klinkt ook fijn

Wanneer komt het eerste deel van Lupe.n.d eindelijk uit?

raffael77
Nieuws over LIL Wayne.

Hij moet de bak in voor een jaar en nu maar hopen dat ie een vriendinnetje van een zware jongen.

Jij leeft in een droomwereld? Hij zal echt geen jaar zitten (is het trouwens al definitief, nee toch?) in de bajes, er gaat sowieso nog tijd af wegens goedgedrag. En hij krijgt ook niet de 'normale behandeling' van een gevangene en zal het gewoon goed hebben in de cel. Als dat laatste niet het geval is, dan levert het hem in ieder geval genoeg inspiratie op voor een volgend album, die dan nog beter zal verkopen dan ooit te voren.

Mag ik wat zeggen!

Alle opkomende Lil Wayne albums gaan dik hoog scoren in de charts.

teeveepee schreef:
Wanneer komt het eerste deel van Lupe.n.d eindelijk uit?

LupE.N.D. is (tijdelijk) geschrapt. Het nieuwe album het We Are Lasers (of Lasers volgens mij). Het zou dit jaar nog moeten uitkomen maar dat zal wel volgend jaar worden. De 1e single was in juli uitgebracht maar was niet eens gepushed door het label. Onbegrijpelijk.

|Joël|

|Joël| schreef:

Dat dus. Wat onaardigheden verwijderd.

Souls of Mischief komt dit jaar nog met een nieuw album. Verder kan ik ook niet wachten op de nieuwe Blockhead.

En via Blockhead komen we bij LoDeck, die volgende maand op single wordt uitgebracht...

LoDeck & Kain Slim "Heaven's Gate" featuring Iris Kelvisar - u-lit.com

hankie schreef:
En via Blockhead komen we bij LoDeck, die volgende maand op single wordt uitgebracht...

LoDeck & Kain Slim "Heaven's Gate" featuring Iris Kelvisar - u-lit.com

Grappig, Kain Slim komt uit Nederland.

Relax
Dit keer word het een feit, ik ben samen met de rapper R.J. bezig aan een EP dat uitgebracht gaat worden in Eigen Beheer (ja op CD en al).
De EP zal rond de 10 a 12 tracks bevatten met een maximale tijdsduur van 35 minuten.
Alle beats worden verzorgd door de producer/rapper Opin, ikzelf dus.
Ik zal zelf ook meedoen met rappen en zal me beste hersendeel voorzetten.

De EP zal met liefde en tijd gemaakt worden, hij zal rond December (2009) of Januari (2010) uitkomen.
--------------------------------------------------

Ik hoop dat er geinteresseerden zijn in het project en het een verfrissing in de oren zal zijn bij NL Hip-Hop.

Ik zal er zeker naar gaan luisteren.

Ik ook. Wil je eerlijke reacties?

Dat betekend dus ook dat het op MuMe mag worden toegevoegd.

Rene1979
Ik denk dat ik geen goed woord meer zal krijgen van Relax Ik kreeg een mailtje om commentaar op een video en dat was niet best... Maar kom er nu pas achter dat Opin, Relax is... Dus nogmaals no offense Relax hou het bij produceren dat gaat je goed af.

Ook ik zal een album uitbrengen genaamd

Spoken Word Voor Wa.Ba.Pi.'s

Zal alleen digitaal uitkomen en de rest is nog zeer geheim....

Relax
Is niet erg Rene, mening is mening en dat hoor je te accepteren.

Zou wat zijn als ik er een probleem van zou maken.

Rene1979
Relax schreef:
Is niet erg Rene, mening is mening en dat hoor je te accepteren.

Zou wat zijn als ik er een probleem van zou maken.

Gelukkig, want ik zou niet willen dat je je door een negatieve mening uit het veld zou laten slaan.. Boeie wat ik denk gaat erom wat jij ervan vind

Op 9 december komen de heren en dames van Arrested Development met een nieuw album genaamd Strong.
Heb het nooit geweldig gevonden maar ben toch benieuwd

Klinkt goed, alleen die fucking Dilla samples op de tweede beat:

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.