MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Rene1979
Te Gruwelijk klinkt super..

2de beat vind ik net het beste, de andere twee vind ik maar matig (naar Madvillain normen haha)

Pfff.. mijn verwachtingen liggen ZO hoog, hopelijk stellen ze niet teleur

:/

Zoals ik al bij de artiestenpagina zei: dit zijn maar demos.

Wat "grappige" berichten verwijderd.

Ja hooorrr. Nieuwe Madvillian.

JRocc played some exclusive Madvillain (DOOM + Madlib) on Fat Beats Radio. If you haven’t heard, Stones Throw recently confirmed a follow up to Madvillainy in 2010. Madlib is one of my favorite producers and DOOM is just on another planet. If you’re a fan, watch for those Madvillain tracks to be popping up soon.

Kan iemand DJ's als JRocc en J Love neerschieten?

ManMonster
Kill_illuminati schreef:
Kan iemand DJ's als JRocc en J Love neerschieten?

Ik kan jullie het net uitgekomen album van Mirage and Concept zeker aanraden. Concept is een producer uit Nieuw-Zeeland en Mirage is een Amerikaanse rapper. Inner Pains is de titel.

ManMonster schreef:
(quote)

Gewoon weg omdat ze overal doorheen lopen te blèren. Leuk dat je zeldzaam materiaal hebt dat je graag delen met ons. Maar maak het dan ook leuk voor de luisteraar. In plaatst het nummer alsnog te verzieken met dat constante vervelende geschreeuw. Het is al helemaal een trieste bedoeling als om enkel snippets gaat. Bootleggen gebeurd toch wel.

Ik moet wel toegeven dat het soms wat irritant is als dat ''ene groepje'' (niet denigrerend bedoeld verder en jullie zullen ook ongetwijfeld wel eens mijn naam genoemd hebben in die MSN-groepsgesprekken, maar dat kan ik wel hebben) berichten post waar mensen daarbuiten geen idee hebben waar het op slaat en iedereen (van die groep) op mekaar gaat reageren zodat er geen touw aan vast te knopen is voor overige users. Opzich niet erg, maar probeer er een beetje rekening mee te houden. En als je zo nodig wil aankondigen dat je zelf ook iets brengt, doe het dan met mate of plaats je bericht bij Musicmeter Rap Crew, daar is het denk ik wat beter op zijn plaats.

En nu weer nieuws over aankomende platen.

hoe is de nieuwe 50 lol

Ik ben er nu net aan begonnen, het zal je niet verrassen maar: het is niet al te best. So Disrespectful is wel een aardig nummer.

Nee het is allemaal niet meer wat het geweest is voor 50 Cent. Ooit begonnen als een talentvol rapper, om vervolgens steeds verder af te zakken. Maar waar hij soms nog met een leuke hit kwam, die een tijd in je hoofd bleef hangen, krijgt hij dat op Before I Self Destruct niet voor elkaar. Hij rapt ook een stuk moeizamer dan ooit zo lijkt het wel, zijn stem is wat (gemaakt) zwaarder en komt niet vloeiend over. De beats voelen leeg aan en blijven nergens bij. Maar waarschijnlijk zegt het al genoeg dat het een verademing is dat Ne-Yo nog op het album staat.

Rene1979
Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben er nu net aan begonnen, het zal je niet verrassen maar: het is niet al te best. So Disrespectful is wel een aardig nummer.

Nee het is allemaal niet meer wat het geweest is voor 50 Cent. Ooit begonnen als een talentvol rapper, om vervolgens steeds verder af te zakken. Maar waar hij soms nog met een leuke hit kwam, die een tijd in je hoofd bleef hangen, krijgt hij dat op Before I Self Destruct niet voor elkaar. Hij rapt ook een stuk moeizamer dan ooit zo lijkt het wel, zijn stem is wat (gemaakt) zwaarder en komt niet vloeiend over. De beats voelen leeg aan en blijven nergens bij. Maar waarschijnlijk zegt het al genoeg dat het een verademing is dat Ne-Yo nog op het album staat.

Mis ik iets?? Rob Pmetje?

Nou ja, Psycho laat wel zien dat 50 het nog wel kan. Hij rapt daar zelfs bijna Eminem eruit. Bijna...

ManMonster
Canibus Melatonin Magik will be a Classic! Words from M-Eighty. Part 1 of Many to Come:

Goed, ik heb hier wat opgeschoond. Houd het aub serieus, al dat incrowd-gepraat van een klein groepje hier is nogal irritant.

Geen nieuw project, maar wel erg leuk om te zien. Primo en wat rappers (oa. Mos Def, Eminem, Buckshot)
http://www.statemagazine.nl/state.php/article?data[articleid]=6362

herman schreef:
Goed, ik heb hier wat opgeschoond. Houd het aub serieus, al dat incrowd-gepraat van een klein groepje hier is nogal irritant.

Ik dacht al dat ik de enige was.

Harco
2nd Chamber schreef:
hoe is de nieuwe 50 lol

Het is nog maar de advance die gelekt is, toch?

Nee wel retail; geen GroupRip.

Harco
Okay, bij RGF staat er advance achter de sticky.

El Da Sensei heeft samen met The Returners een erg aangename EP op de markt gebracht: The Money EP. Onder meer gastbijdrages van Reef the Lost Cauze, Torae en Ghettosocks. De EP telt 5 nummers, die veel kracht uitstralen en de raps zijn toch ook erg vermakelijk.

Rene1979
Cd van Paten Locke is al een tijdje uit.
Er is wat weinig aandacht voor.
Ik vind het een heel fijn cdtje geworden.

raffael77
Tres records toch? Past in het straatje van PUTS en is prima te doen.

Ja idd Tres. Paten Locke is ook beter bekend als Therapy van Asamov.

Greenhouse (Blueprint & Illogic)
Electric Purgatory - Part One EP (24 november) gratis download en cd release.

(afbeelding)
Naar dit projectje ben ik wel benieuwd. Het nummer Gettin There is al te beluisteren en klinkt dope.

greenhouse "electric purgatory - part one" EP/CD pre-order details - weightless.net

Later volgt nog een 2e EP en volledig album.

Prachtige cover.

Felt 3 is dus gelekt into cyberspace

Gast
geplaatst: vandaag om 07:09 uur

geplaatst: vandaag om 07:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.