MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Gedeeltelijk.

Vrijwel alles, 16 nummers zijn gelekt.

|Joël|
Ja de advanced is al uitgelekt

raffael77
Check allemaal Gabriel Teodros als je van relaxe hiphop houd. Fans van Blue Scholar gaan dit zeker goed vinden. Dezelfde producer.

|Joël| schreef:
Ja de advanced is al uitgelekt

Jah, wat precies ook weer op de CD komt te staan, who cares...

raffael77 schreef:
Check allemaal Gabriel Teodros als je van relaxe hiphop houd. Fans van Blue Scholar gaan dit zeker goed vinden. Dezelfde producer.

Hij is ook nog steeds niet toegevoegd, zal ik even in orde maken.

Ik ben wel benieuwd, doordat het de producer van Blue Scholars is.
Ik las net dat Gabriel de neef is van Moka Only.

Dit album van Common Market is ook wel aardig. Vooral door de producties van Sazbi. Alleen de mc vind ik niet zo heel goed. Ook op hetzelfde label als Blue Scholars en Gabriel.

Ik weet er nog twee, al zijn ze wel erg (lees: te) onbekend;

Iller Than Theirs - Self Titled
Junk Science - TBA

Op het label Embedded, die tot nu toe erg goede released heeft gedaan in mijn opzicht (Babbletron, Cool Calm Pete, Junk Science).

Improvision
Midden augustus komt "Uncle Tony's Coloring Book" van Blockhead uit.

Ah nog helemaal niet mee gekregen, meestal staat Blockhead garant voor tof matariaal.

Deze zomer komt 8 Diagrams uit, het 5de album van the Wu-Tang Clan.

Buiten de leider van de clan the RZA en producers van het huis zoals 4th Disciple, zullen ook Pete Rock en Kanye West een bijdrage leveren voor dit album.

Het staat al vast dat er een track opstaat ter ere van de in 2004 overleden Ol' Dirty Bastard: "Life Changes".

Volgens Cappadona heeft de Wu voor dit album tussen de 40 en 60 tracks opgenomen. Op de tracklist zullen de 14 besten overblijven.

Ze hebben 40-60 opgenomen en de 14 beste blijven over maar het staat wel vast dat Kanye en Pete en elk een track verzorgen... vreemd...

Jammer dat Pete Rock en Kanye West een track produceren. Goede producers maar ik zie ze liever wegblijven van een Wu album.

Vooral Kanye, kan me helemaal niets voorstellen bij een Wu-Tang nummer van Kanye. Ik hoop stiekem dat het album verder gaat op de 9 Milli Bros. tour.

Ja dat was wel een toffe track, ik vind het ook jammer dat die track van Kanye en Pete Rock al vaststaan terwijl ze juist veel matariaal opnemen en het beste eruit kiezen. Als Kanye's of Pete's track niet passen op het geheel moeten ze het er eigenlijk niet stug opzetten. Opzich heb ik nog wel redelijk vertrouwen in Kanye, zo vind ik "The Game" van Common wel een geslaagd project, waarbij hij de stijl van Dilla probeerde over te nemen. Wellicht dat hij zich kan verdiepen in de producties van RZA en 4th Disciple en zo toch als een soort van cameleon in die stijl kan vastbijten.

Raekwon the chef
Als ze er dan toch zoveel opnemen, kunnen ze misschien achteraf een ''More Diagrams'' uitbrengen

cortez
Kanye noemt The RZA toch een van z'n grote voorbeelden
(en de Wu Forever sound vind ik soms wel wat aanleunen
op het Kanye werk, enfin omgekeerd dus*) ... Vooral voor die
ODB tribute zie ik Kanye wel goed werk afleveren

*Denk maar aan het gebruik van strijkers en hoge stemmetjes

raffael77
Pete Rock en Wu dat hoop ik niet.
Rza Gebruikt wel soul invloeden maar heel rauw.

Pete Rock doet het heel fijntjes en dat maakt hem zo unique, maar check wel ff hoe het klinkt

rico-bballer
iets nieuws van the wu daar ben ik zeker benieuwd naar

@cortez: Kanye zei laatst ook dat hij Lil Wayne de beste rapper vond op het moment....
http://www.b-boys.com/496-kanye-west-lil-wayne-is-the-best-rapper-alive

Duvel komt ook met een nieuw album, geproduceerd door Dion, en wél met Supa, maar niet met Dion.

http://www.duvelduvel.com/

raffael77
@Timo710: Dat komt omdat Kanye een bitch ass snitch is. Te veel naast zijn schoenen loopt. Hier en daar een paar leuke tracks maakt. Een goedkope versie is van 9th Wonder en J Dilla. Hij meer pop is dan hiphop en dat is waarom hij Lil' wanksta 1 van de beste mc's vind en omdat hij nog nooit een echte mc gehoord heeft.

Hij staat op een nummer met KRS-One en Rakim en heeft de helft van het Common album Be geproduceerd , dus dat laatste van je klopt niet echt...

levenvergeten schreef:
Duvel komt ook met een nieuw album, geproduceerd door Dion, en wél met Supa, maar niet met Dion.

http://www.duvelduvel.com/

Hehe.. Rein

Oja, foutje

raffael77
Hij is wannabee Timo maar jij hebt dat niet in de gaten.
Common is ook niet meer zo goed dan dat hij was en zeker net nu hij ook awards wil halen.

Ik zij ook dat sommige nummer ok zijn maar het meeste niet.

Wat betreft Rakim die is allang dood voor mij. Dat was hij eigenlijk al toen hij weg ging bij Eric B.

Als Ultra kent van Critical Beatdown en je hoor ineens Best kept secret dan ga je toch huilen.
Dat bedoel ik nou met Rakim en soms KRS ook.

rico-bballer
Als persoon heb ik een hekel aan kanye maar zijn muziek is best goed en hij geeft het gewoon toe dus het is niet zo dat die een vertekend beeld laat zien.

Social_Mask
Talib Kweli - Eardrum is trouwens eindelijk geaccepteerd

raffael77
Lekker album is dat en vooral die met Norah Jones

raffael77
Allemaal nieuwe checkuh van Acces Immortal.
Vet goed album.

raffael77
Buff1 kan er ook wat van lol

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.