Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 12 juni 2007, 23:17 uur
Check allemaal Gabriel Teodros als je van relaxe hiphop houd. Fans van Blue Scholar gaan dit zeker goed vinden. Dezelfde producer.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 00:44 uur
|Joël| schreef:
Ja de advanced is al uitgelekt
Ja de advanced is al uitgelekt

Jah, wat precies ook weer op de CD komt te staan, who cares...
raffael77 schreef:
Check allemaal Gabriel Teodros als je van relaxe hiphop houd. Fans van Blue Scholar gaan dit zeker goed vinden. Dezelfde producer.
Hij is ook nog steeds niet toegevoegd, zal ik even in orde maken.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 20:04 uur
Ik ben wel benieuwd, doordat het de producer van Blue Scholars is.
Ik las net dat Gabriel de neef is van Moka Only.
Dit album van Common Market is ook wel aardig. Vooral door de producties van Sazbi. Alleen de mc vind ik niet zo heel goed. Ook op hetzelfde label als Blue Scholars en Gabriel.
Ik las net dat Gabriel de neef is van Moka Only.
Dit album van Common Market is ook wel aardig. Vooral door de producties van Sazbi. Alleen de mc vind ik niet zo heel goed. Ook op hetzelfde label als Blue Scholars en Gabriel.
0
geplaatst: 13 juni 2007, 21:25 uur
Ik weet er nog twee, al zijn ze wel erg (lees: te) onbekend;
Iller Than Theirs - Self Titled
Junk Science - TBA
Op het label Embedded, die tot nu toe erg goede released heeft gedaan in mijn opzicht (Babbletron, Cool Calm Pete, Junk Science).
Iller Than Theirs - Self Titled
Junk Science - TBA
Op het label Embedded, die tot nu toe erg goede released heeft gedaan in mijn opzicht (Babbletron, Cool Calm Pete, Junk Science).
0
Improvision
geplaatst: 14 juni 2007, 14:12 uur
Midden augustus komt "Uncle Tony's Coloring Book" van Blockhead uit.
0
geplaatst: 14 juni 2007, 14:16 uur
Ah nog helemaal niet mee gekregen, meestal staat Blockhead garant voor tof matariaal.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 00:51 uur
Deze zomer komt 8 Diagrams uit, het 5de album van the Wu-Tang Clan.
Buiten de leider van de clan the RZA en producers van het huis zoals 4th Disciple, zullen ook Pete Rock en Kanye West een bijdrage leveren voor dit album.
Het staat al vast dat er een track opstaat ter ere van de in 2004 overleden Ol' Dirty Bastard: "Life Changes".
Volgens Cappadona heeft de Wu voor dit album tussen de 40 en 60 tracks opgenomen. Op de tracklist zullen de 14 besten overblijven.
Buiten de leider van de clan the RZA en producers van het huis zoals 4th Disciple, zullen ook Pete Rock en Kanye West een bijdrage leveren voor dit album.
Het staat al vast dat er een track opstaat ter ere van de in 2004 overleden Ol' Dirty Bastard: "Life Changes".
Volgens Cappadona heeft de Wu voor dit album tussen de 40 en 60 tracks opgenomen. Op de tracklist zullen de 14 besten overblijven.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 02:28 uur
Ze hebben 40-60 opgenomen en de 14 beste blijven over maar het staat wel vast dat Kanye en Pete en elk een track verzorgen... vreemd...
0
geplaatst: 15 juni 2007, 09:11 uur
Jammer dat Pete Rock en Kanye West een track produceren. Goede producers maar ik zie ze liever wegblijven van een Wu album.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 10:05 uur
Vooral Kanye, kan me helemaal niets voorstellen bij een Wu-Tang nummer van Kanye. Ik hoop stiekem dat het album verder gaat op de 9 Milli Bros. tour.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 19:04 uur
Ja dat was wel een toffe track, ik vind het ook jammer dat die track van Kanye en Pete Rock al vaststaan terwijl ze juist veel matariaal opnemen en het beste eruit kiezen. Als Kanye's of Pete's track niet passen op het geheel moeten ze het er eigenlijk niet stug opzetten. Opzich heb ik nog wel redelijk vertrouwen in Kanye, zo vind ik "The Game" van Common wel een geslaagd project, waarbij hij de stijl van Dilla probeerde over te nemen. Wellicht dat hij zich kan verdiepen in de producties van RZA en 4th Disciple en zo toch als een soort van cameleon in die stijl kan vastbijten.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 15 juni 2007, 19:22 uur
Als ze er dan toch zoveel opnemen, kunnen ze misschien achteraf een ''More Diagrams'' uitbrengen
0
cortez
geplaatst: 15 juni 2007, 19:48 uur
Kanye noemt The RZA toch een van z'n grote voorbeelden
(en de Wu Forever sound vind ik soms wel wat aanleunen
op het Kanye werk, enfin omgekeerd dus*) ... Vooral voor die
ODB tribute zie ik Kanye wel goed werk afleveren
*Denk maar aan het gebruik van strijkers en hoge stemmetjes
(en de Wu Forever sound vind ik soms wel wat aanleunen
op het Kanye werk, enfin omgekeerd dus*) ... Vooral voor die
ODB tribute zie ik Kanye wel goed werk afleveren

*Denk maar aan het gebruik van strijkers en hoge stemmetjes
0
raffael77
geplaatst: 15 juni 2007, 20:26 uur
Pete Rock en Wu dat hoop ik niet.
Rza Gebruikt wel soul invloeden maar heel rauw.
Pete Rock doet het heel fijntjes en dat maakt hem zo unique, maar check wel ff hoe het klinkt
Rza Gebruikt wel soul invloeden maar heel rauw.
Pete Rock doet het heel fijntjes en dat maakt hem zo unique, maar check wel ff hoe het klinkt
0
rico-bballer
geplaatst: 15 juni 2007, 23:08 uur
iets nieuws van the wu daar ben ik zeker benieuwd naar 

0
geplaatst: 15 juni 2007, 23:37 uur
@cortez: Kanye zei laatst ook dat hij Lil Wayne de beste rapper vond op het moment....
http://www.b-boys.com/496-kanye-west-lil-wayne-is-the-best-rapper-alive
http://www.b-boys.com/496-kanye-west-lil-wayne-is-the-best-rapper-alive
0
geplaatst: 15 juni 2007, 23:38 uur
Duvel komt ook met een nieuw album, geproduceerd door Dion, en wél met Supa, maar niet met Dion.
http://www.duvelduvel.com/
0
raffael77
geplaatst: 15 juni 2007, 23:45 uur
@Timo710: Dat komt omdat Kanye een bitch ass snitch is. Te veel naast zijn schoenen loopt. Hier en daar een paar leuke tracks maakt. Een goedkope versie is van 9th Wonder en J Dilla. Hij meer pop is dan hiphop en dat is waarom hij Lil' wanksta 1 van de beste mc's vind en omdat hij nog nooit een echte mc gehoord heeft.
0
geplaatst: 15 juni 2007, 23:47 uur
Hij staat op een nummer met KRS-One en Rakim en heeft de helft van het Common album Be geproduceerd , dus dat laatste van je klopt niet echt...
0
geplaatst: 15 juni 2007, 23:56 uur
levenvergeten schreef:
Duvel komt ook met een nieuw album, geproduceerd door Dion, en wél met Supa, maar niet met Dion.
Hehe.. Rein

0
raffael77
geplaatst: 16 juni 2007, 00:38 uur
Hij is wannabee Timo maar jij hebt dat niet in de gaten.
Common is ook niet meer zo goed dan dat hij was en zeker net nu hij ook awards wil halen.
Ik zij ook dat sommige nummer ok zijn maar het meeste niet.
Wat betreft Rakim die is allang dood voor mij. Dat was hij eigenlijk al toen hij weg ging bij Eric B.
Als Ultra kent van Critical Beatdown en je hoor ineens Best kept secret dan ga je toch huilen.
Dat bedoel ik nou met Rakim en soms KRS ook.
Common is ook niet meer zo goed dan dat hij was en zeker net nu hij ook awards wil halen.
Ik zij ook dat sommige nummer ok zijn maar het meeste niet.
Wat betreft Rakim die is allang dood voor mij. Dat was hij eigenlijk al toen hij weg ging bij Eric B.
Als Ultra kent van Critical Beatdown en je hoor ineens Best kept secret dan ga je toch huilen.
Dat bedoel ik nou met Rakim en soms KRS ook.
0
rico-bballer
geplaatst: 16 juni 2007, 01:12 uur
Als persoon heb ik een hekel aan kanye maar zijn muziek is best goed en hij geeft het gewoon toe dus het is niet zo dat die een vertekend beeld laat zien.
0
Social_Mask
geplaatst: 18 juni 2007, 20:25 uur
Talib Kweli - Eardrum is trouwens eindelijk geaccepteerd 

0
raffael77
geplaatst: 18 juni 2007, 20:57 uur
Allemaal nieuwe checkuh van Acces Immortal.
Vet goed album.
Vet goed album.
* denotes required fields.