Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2010, 16:56 uur
Dr. Dre's Detox
Want ja die kan altijd komen hè je weet het nooit..
Want ja die kan altijd komen hè je weet het nooit..
0
geplaatst: 3 januari 2010, 17:18 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nieuwe Mood is niet met Hi-Tek beats overigens.
Nieuwe Mood is niet met Hi-Tek beats overigens.
Ik heb een 12" van hun uit 2000-2001. Al is dat wel al weer bijna 10 jaar geleden. Klinkt nog steeds erg goed. Niet zo geniaal als Hi-Tek natuurlijk.
0
Daily Operator
geplaatst: 3 januari 2010, 17:19 uur
Lang lang geleden, was er eens een producer die met make up liep en daarna fokking stoer deed en dope beats maakte, hij ging vervolgens keihard bergafwaards en eind vorig millennium zou hij een album maken, nu een eeuwigheid later heeft de beste man het nog steeds niet gemaakt.
Detox is net zo iets als het vergaan van de aarde, ieder jaar gaat het gebeuren maar dan op het laatste moment worden we toch weer teleurgesteld.
0
geplaatst: 3 januari 2010, 17:34 uur
Dit jaar heb ik meer vertrouwen dan ooit dat Detox gaat komen. Raar maar waar. Sinds Raekwon en Rakim vorig jaar met hun (teleurstellende) langverwachte albums kwamen, weet ik dat de wonderen de wereld niet uit zijn.
0
Social_Mask
geplaatst: 3 januari 2010, 17:56 uur
Daily Operator schreef:
Detox is net zo iets als het vergaan van de aarde, ieder jaar gaat het gebeuren maar dan op het laatste moment worden we toch weer teleurgesteld.
Een gevatte opmerking die ook daadwerkelijk leuk is. Mijn complimenten!

0
geplaatst: 3 januari 2010, 20:15 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Een nieuwe Mood, Canibus, eMC, AotP, Block McCloud, Celph Titled, Reef the Lost Cauze, Doap Nixon, Outerspace, Sicknature, Chief Kamachi, Jus Allah (
), Vinnie Paz, Dutch (Stoupe + een of andere zangeres), Black Star en nog wel wat. Hopelijk komt het album van Danger Mouse en Black Thought ook nog, maar ik vrees dat die niet meer het licht zal zien.
Een nieuwe Mood, Canibus, eMC, AotP, Block McCloud, Celph Titled, Reef the Lost Cauze, Doap Nixon, Outerspace, Sicknature, Chief Kamachi, Jus Allah (
), Vinnie Paz, Dutch (Stoupe + een of andere zangeres), Black Star en nog wel wat. Hopelijk komt het album van Danger Mouse en Black Thought ook nog, maar ik vrees dat die niet meer het licht zal zien. Ik kan nergens vinden dat Black Star weer met een nieuw album komt. Ook kan ik nergens vinden van Danger Mouse met Black thought. Bron?
0
P-DawG
geplaatst: 3 januari 2010, 20:27 uur
Daily Operator schreef:
Lang lang geleden, was er eens een producer die met make up liep en daarna fokking stoer deed en dope beats maakte, hij ging vervolgens keihard bergafwaards en eind vorig millennium zou hij een album maken, nu een eeuwigheid later heeft de beste man het nog steeds niet gemaakt.
Mijn reactie was natuurlijk sarcastisch bedoelt maar toch beschrijf je het erg pakkend. (quote)

0
geplaatst: 3 januari 2010, 20:31 uur
Nieuwe Black Star wordt al sinds 2002 aangekondigd, maar las vorig jaar meerdere malen dat Talib hem nu definitief wilde droppen (bron weet ik niet meer, maar er is denk ik genoeg te vinden op het Internet). Hier heb ik nog een vrij recente (augustus 2009) bron gevonden voor Black Thought; wel goed nieuws want de laatste keer dat ik er iets over las was in 2006
.
Edit: oh, die was dus óók uit 2006
.
.Edit: oh, die was dus óók uit 2006
.
0
geplaatst: 3 januari 2010, 20:36 uur
Hier overigens nog een leuk en toepasselijk linkje voor albums als Detox
. De schrijver is trouwens erg goed up-to-date van allerlei zogenaamde aankondigingen van albums, mijn complimenten.
. De schrijver is trouwens erg goed up-to-date van allerlei zogenaamde aankondigingen van albums, mijn complimenten.
0
geplaatst: 3 januari 2010, 21:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nieuwe Black Star wordt al sinds 2002 aangekondigd, maar las vorig jaar meerdere malen dat Talib hem nu definitief wilde droppen (bron weet ik niet meer, maar er is denk ik genoeg te vinden op het Internet). Hier heb ik nog een vrij recente (augustus 2009) bron gevonden voor Black Thought; wel goed nieuws want de laatste keer dat ik er iets over las was in 2006
.
Edit: oh, die was dus óók uit 2006
.
.Edit: oh, die was dus óók uit 2006
. Talib Kweli roept ook al jaren dat hij met diverse projecten komt maar tot nu toe valt het steeds weer tegen. Dat Reflection Eternal album zit er dan wel echt aan te komen maar in Black Star heb ik voor alsnog weinig hoop.
0
geplaatst: 3 januari 2010, 22:07 uur
Ik vind het opvallend dat in zo'n 83% van je posts wel de woorden 'MC Robhef' voorkomen. Serieus, ben je nou een groupie van een grap? Zo leuk zijn als je de iets serieusere topics daarmee met rust kan laten, dat doet MC Robhef zelf ook keurig.
Ietsjes meer on-topic: er zwerft opeens een LP van Blu rond genaamd TheGodLeeBarnes LP (de naam waaronder hij voor Sene produceerde). Enige gekke eraan is dat het één lange track is i.p.v. meerdere tracks van normale lengte.
Ietsjes meer on-topic: er zwerft opeens een LP van Blu rond genaamd TheGodLeeBarnes LP (de naam waaronder hij voor Sene produceerde). Enige gekke eraan is dat het één lange track is i.p.v. meerdere tracks van normale lengte.
0
Rene1979
geplaatst: 3 januari 2010, 22:42 uur
Chrisseh schreef:
Ik vind het opvallend dat in zo'n 83% van je posts wel de woorden 'MC Robhef' voorkomen. Serieus, ben je nou een groupie van een grap? Zo leuk zijn als je de iets serieusere topics daarmee met rust kan laten, dat doet MC Robhef zelf ook keurig.
Is goed zuurpruim.
Betreffende die tape van Blu...
Ten eerste produceerde hij gewoon onder de naam Blu voor Sene.
Dat terzijde. De LP die rondt zwerft heeft de kwaliteit van een bandje. Het schijnt door Blu op tape te zijn gezet, en vervolgens door iemand geript te zijn die er 1 lange mp3 van heeft gemaakt.
0
Improvision
geplaatst: 4 januari 2010, 20:23 uur
Er komt een nieuwe Kev Brown & LMNO met de naam James/Brown (James is de voornaam van LMNO). Kev Brown zal voor het project enkel James Brown nummers samplen.
0
P-DawG
geplaatst: 4 januari 2010, 20:30 uur
Nice, hoop dat het van vergelijkbaar niveau wordt als I Do What I Do 

0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:10 uur
Improvision schreef:
Kev Brown zal voor het project enkel James Brown nummers samplen.
Kev Brown zal voor het project enkel James Brown nummers samplen.
Goh! Wat bijzonder.

0
raffael77
geplaatst: 4 januari 2010, 23:16 uur
Improvision schreef:
Er komt een nieuwe Kev Brown & LMNO met de naam James/Brown (James is de voornaam van LMNO). Kev Brown zal voor het project enkel James Brown nummers samplen.
Hoop ik maar dat het slaagt aangezien James Brown kapot gesampled is in het verleden maar nu hoor ik hem ook nog wel eens voorbij komen.
0
Rene1979
geplaatst: 5 januari 2010, 01:05 uur
Clipse komen zelfs hard op die nieuwe Vinnie Paz track!
Hoop dat het een vet album wordt.
0
geplaatst: 5 januari 2010, 02:48 uur
raffael77 schreef:
Hoop ik maar dat het slaagt aangezien James Brown kapot gesampled is in het verleden maar nu hoor ik hem ook nog wel eens voorbij komen.
(quote)
Funky drummer anyone?

0
raffael77
geplaatst: 5 januari 2010, 08:53 uur
Ja dat is er een die kapot gesampled is en sta er dus niet op te wachten dat hij weer zulke tracks gaat gebruiken
0
Improvision
geplaatst: 5 januari 2010, 09:27 uur
Kev's sample-stijl kennende zal hij ze wel op zo'n manier flippen dat het alsnog dope klinkt.
Die LMNO stoort me meer, ik vind hem niet zo bij Kev Brown passen.
Die LMNO stoort me meer, ik vind hem niet zo bij Kev Brown passen.
0
geplaatst: 5 januari 2010, 09:30 uur
Rene1979 schreef:
Clipse komen zelfs hard op die nieuwe Vinnie Paz track!
Die track is vrij triest.Clipse komen zelfs hard op die nieuwe Vinnie Paz track!
0
Rene1979
geplaatst: 5 januari 2010, 17:29 uur
Ow nee vind ik niet. Beat is vet en ik vind het wel een goeie track,
0
Harco
geplaatst: 6 januari 2010, 12:53 uur
Dat gezang is echt te kut. En hoezo komen Clipse hier zelfs hard? Hier doen ze niks anders dan op hun album, hoor. 

0
geplaatst: 7 januari 2010, 11:36 uur
Ook in 2010: nieuwe Killah Priest, Hell Razah (plus nog eentje van T.H.U.G. Angelz), collabo Vinnie Paz & Ill Bill en als klap op de voorpijl ook nog een nieuwe R.A. the Rugged Man. Hopelijk gaat Virtuoso ook na 100 jaar wachten WW 3 uitbrengen.
0
Improvision
geplaatst: 7 januari 2010, 11:41 uur
Flying Lotus zal in April zijn nieuwe album Cosmogramma uitbrengen bij Warp.
Het zou naar verluid erg verschillen van zijn vorige werk. Met tracks rond de 140bpm, waarschijnlijk dus wat meer 2-step- en ambient-georiënteerd.
Het zou naar verluid erg verschillen van zijn vorige werk. Met tracks rond de 140bpm, waarschijnlijk dus wat meer 2-step- en ambient-georiënteerd.
0
Daily Operator
geplaatst: 7 januari 2010, 11:57 uur
Ik hoop dat het een beetje op z'n dubstep releases gaat lijken, die waren echt vet.
* denotes required fields.