MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
raffael77
Luister op UGHH naar Strong Arm Steady.

Madlib is weer gruwelijk bezig

Rene1979
raffael77 schreef:
Luister op UGHH naar Strong Arm Steady.

Madlib is weer gruwelijk bezig

Heb hem op me pc dus hoef niet naar ughh
Inderdaad een lekkere plaat

Rene1979

Dat niemand deze EP nog heeft getjekt.

Wat staat er gepland voor 2010? Iemand een overzichtje?

P-DawG
Goed nieuws: 10 februari dit jaar zal One.Be.Lo. een nieuw album droppen genaamd B.A.B.Y. oftewel Being a Black Youth. Hij werkt hier o.a. samen met Phonte, Freeway, Devin the Dude, Guilty Simpson en Jean Grae.

Daarnaast komt er een nieuw Binary Star album (!), deze zal Light Years Apart gaan heten, een release datum is nog niet bekend maar het zal iig niet jaren gaan duren voordat het eindelijk zover is.

Interview: One Be Lo | The Find Magazine - thefindmag.com Hier kan je het hele interview met One.Be.Lo lezen

FlyLo schreef:
Wat staat er gepland voor 2010? Iemand een overzichtje?

Madvillainy (dit kan wel ferm tegenvallen lol)
The Roots
Atmosphere (zou al voor 70% af zijn)
Lupe
Monch
Nas & Marley
Tonedeff & Kno
Nieuw Madlib materiaal (elke maand een album + andere projecten)
Reflection Eternal
One Be Lo / Binary Star
Blu & Exile
Andre 3K???
Black MIlk (3 albums)
Flying Lotus

etc.

Een nieuwe Mood, Canibus, eMC, AotP, Block McCloud, Celph Titled, Reef the Lost Cauze, Doap Nixon, Outerspace, Sicknature, Chief Kamachi, Jus Allah ( ), Vinnie Paz, Dutch (Stoupe + een of andere zangeres), Black Star en nog wel wat. Hopelijk komt het album van Danger Mouse en Black Thought ook nog, maar ik vrees dat die niet meer het licht zal zien.

Als alle bovengenoemde artiesten een nieuw album droppen dit jaar ben ik een zéér gelukkig man.

Daily Operator
Relapse 2

P-DawG
Oh Zieke lijst man.

Een nieuwe Blue & Exile, Monch, Atmosphere, Fly Lo en Tonedeff met Kno! Daar wist ik helemaal niks van af.

2010 kan eigenlijk al niet meer fout gaan.

edit: ook nog een nieuwe Mood, damnn.

Nieuwe Mood is niet met Hi-Tek beats overigens.

P-DawG
Jammer. Maar goed je kan niet alles hebben.

MJ_DA_MAN schreef:
Hopelijk komt het album van Danger Mouse en Black Thought ook nog, maar ik vrees dat die niet meer het licht zal zien.
Ik ben gelukkig niet de enige die daar nog naar uitkijkt. Alhoewel de kans dat 'ie ooit nog komt, inderdaad heel klein is.

Verder, leuk lijstje, maar als je van de geruchten uitgaat wat er elk jaar uit gaat komen, wordt ieder jaar een topjaar. Maar de praktijk is jammer genoeg vaak anders...

Maar laten we het hopen!

Voeg Brotha Lynch Hung en Bone Thugs N Harmony maar aan die lijst toe.

Daily Operator
Ja want daar zit heel de wereld op te wachten

Grote jongen weer.

Daily Operator
Bone Thugz is wel dope... maar ik denk niet dat Brotha Lynch Hung in dat lijstje past hoor...

Hoezo, het komt toch uit in 2010? Alleen omdat jij BLH niet goed vindt of wellicht niet kent mag ie niet gepost worden?

Daily Operator
Nee maar er staan allemaal grote releases voor 2010 in dat lijstje en Brotha Lynch Hung is geen grote release.

Wie zegt dat er alleen grote releases geplaatst mogen worden? Bovendien onderschat jij denk ik de populariteit van BLH.

Daily Operator
Ik zeg niet dat er alleen grote releases geplaatst morgen worden
Daily Operator schreef:
Nee maar er staan allemaal grote releases voor 2010 in dat lijstje

Ik zal het nog maar even schuin drukken.
Lees het gerust nog een keer door, het is maar een zin, het zal niet te veel van je semi-kostbare tijd verspillen.

Zucht, je snapt er ook helemaal geen snars van hè? Ik zal dan ook geen ''semi-kostbare tijd'' ( ) meer verspillen aan je.

Rene1979
Brotha Lynch Hung is idd geen grote release maar lekker belangrijk er zijn mensen die hem wel goed vinden.. Ik reken mezelf daar niet onder. Maar dat er alleen grote releases op het lijstje mag is BS. En zo'n beetje het hele lijstje van MJ zijn ook geen grote releases. Grote releases zijn relapse 2. Maar na relapse 1 ziet niemand daar meer op te wachten denk ik. Fuck grote releases. Doe mij maar goeie releases!

Daily Operator
Ik had het over 2nd Chambers lijst niet over die van MJ

P-DawG
Rene1979 schreef:
Fuck grote releases. Doe mij maar goeie releases!
Woord.

Blu & Exile album zou wel vet zijn..

MJ_DA_MAN schreef:
Celph Titled,

Bedoel je hiermee dat hij mee doet op het AotP album of komt er een solo album van hem uit?

Solo uiteraard.

Random Axe groep bestaand uit Black Milk, Sean P. & Guilty Simpson

Sean P's: Mic Tyson ook nog

Gast
geplaatst: vandaag om 11:37 uur

geplaatst: vandaag om 11:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.