MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
P-DawG
Arrie schreef:
(quote)

Het gaat toch om de muziek! Als het goed uitpakt, en ze een mooi refrein inzingt, wat boeit het dan in godsnaam dat ie geen 'street-cred' meer zou hebben... Wordt imago zo belangrijk gevonden in de hip-hopwereld?
Mij maakt het ook niks uit met wie hij samenwerkt, je moet niet het verkeerde idee krijgen. Mijn bericht was dan ook sarcastisch bedoelt. Het alleen verbazingwekkend dat Game überhaupt een nummer met haar wil opnemen. Imago is over het algemeen nog steeds belangrijk in de Hip-Hop wereld. Hoe erg je het ook vind, er heerst nog altijd een macho/brag and boast sfeer. Game's oorspronkelijke doelgroep zal zo'n samenwerking dan ook echt niet toejuichen lijkt me.

En zoals R&P al zegt; het is Lady Gaga, een goed nummer als uitkomst van een eventuele samenwerking is dus bij voorbaat al niets meer dan een slechte illusie.

Ik weet dat er geen kat is die First Degree The D.E. kent, dus bij deze...

First Degree The D.E. is een rapper uit Sacramento en maatjes met Brotha Lynch Hung

In a search for more power, First Degree The D.E. has called upon his
most Darkest of self, Shlumpulicious The Jester. After years of exile,
Shlumpulicious, is very pleased to have been let out the box to pillage
and spread his Dark propaganda. However after finding his way onto the
Brotha Lynch Hung "Dinner And A Movie" album and "Colostomy Bag" video
shoot, Shlumpulicious' thirst for violence and potential power got out
of control.

Shlumpulicious had to be dealt with.

First Degree The DE "Shlumpulicious The Jester" April 20, 2010!!

(afbeelding)

P-DawG schreef:
En zoals R&P al zegt; het is Lady Gaga, een goed nummer als uitkomst van een eventuele samenwerking is dus bij voorbaat al niets meer dan een slechte illusie.

Want?

hehe, ik was net aan het kijken of ik nog ergens nieuws kon vinden over AotP, staan hier de snippets. Vooral het 2e deel klinkt best goed.

Ik hoop dat Celph Titled, Esoteric en Apathy veel verses krijgen, want die bepalen vaak toch wel de kwaliteit van de nummers vind ik. En af en toe een uitschieter van een van de andere rappers die zeker niet slecht zijn

1. Agony Fires (feat. Vinnie Paz, Planetary, Celph Titled & Apathy)
2. Ripped To Shreds (feat. Vinnie Paz, Celph Titled & Demoz)
3. Bust 'Em In (feat. Reef The Lost Cauze, Apathy & Celph Titled)
4. Prisoner (feat. Vinnie Paz, Planetary, Doap Nixon & Demoz)
5. Godzilla (feat. Vinnie Paz, Jus Allah, Celph Titled, Apathy,
Planetary & King Magnetic)
6. Suplex (feat. Des Devious, Demoz, King Syze & Vinnie Paz)
7. Contra Mantra (feat. Crypt The Warchild, King Syze & Vinnie Paz)
8. Drenched In Blood (feat. Planetary, Demoz, Crypt The Warchild, King Syze & Vinnie Paz)
9. Spaz Out (feat. Apathy, King Magnetic, Esoteric & Celph Titled)
10. 44 Magnum (feat. Crypt The Warchild, Des Devious, Vinnie Paz & Demoz)
11. Dead Shall Rise (feat. Demoz, Celph Titled, Planetary, Reef The
Lost Cauze, Vinnie Paz & Apathy)
12. Cookin' Keys (feat. Doap Nixon, Des Devious, Crypt The Warchild,
Demoz, Planetary & Reef The Lost Cauze)
13. Burn You Alive (feat. Block McCloud, Doap Nixon, Vinnie Paz & Planetary)
14. Hollow Points (feat. Planetary, Demoz, Vinnie Paz & Doap Nixon)
15. Suicide Girl (feat. Planetary, Doap Nixon & Apathy)
16. The Ultimatum (feat. King Magnetic, Des Devious, Reef The Lost
Cauze, King Syze, Vinnie Paz, Celph Titled, Planetary, Apathy, Crypt
The Warchild & Journalist)

Volgens mij klopt dat bij Contra Mantra niet gezien daar (in de gelekte versie) Crypt the Warchild, Celph Titled en Esoteric meedoen. Gelukkig ook maar één keer Josh Allar, maar wat wel vreemd is dat Journalist en Block McCloud gepresenteerd werden als nieuwe leden en dan maar één verse krijgen (ervan uitgaande dat de tracklist verder klopt qua rappers).

hm, ook maar 2x Esoteric dan. Vind ik erg jammer aangezien hij laatste paar jaar erg goed is met soms een ongelofelijke flow.

Harco
Jorge-E schreef:
Ik weet dat er geen kat is die First Degree The D.E. kent, dus bij deze...

First Degree The D.E. is een rapper uit Sacramento en maatjes met Brotha Lynch Hung

In a search for more power, First Degree The D.E. has called upon his
most Darkest of self, Shlumpulicious The Jester. After years of exile,
Shlumpulicious, is very pleased to have been let out the box to pillage
and spread his Dark propaganda. However after finding his way onto the
Brotha Lynch Hung "Dinner And A Movie" album and "Colostomy Bag" video
shoot, Shlumpulicious' thirst for violence and potential power got out
of control.

Shlumpulicious had to be dealt with.

First Degree The DE "Shlumpulicious The Jester" April 20, 2010!!

(embed)

(afbeelding)

Ik ken alleen Southbound. Van Planet Zero heb ik nooit een fatsoenlijke rip kunnen vinden. :/

Harco
Premier draaide gisteren tijdens zijn radioshow, HipHopNation, een track van Evidence's nieuwe album:

YouTube - Evidence - To Be Continued [+ DOWNLOAD LINK!]

Matige geluidskwaliteit dat wel.

Maar wat een gave track. Ev's album moet toch wel de knaller van 2010 worden. Het jaar van Mr. Slow Flow, ik teken er voor.

Er komt ook een nieuw album aan van Daedelus (Righteous Fists of Harmony). Officieel komt deze volgende maand uit maar het is nu al gelekt.

Sterke track, maar die komt niet op Cats & Dogs.

Last night on HipHopNation, DJ Premier played a track that will not be featured on Ev’s upcoming Rhymesayers release Cats & Dogs.

Oké, hopelijk was de reden daarvoor dat dit anders de minste track van Cats & Dogs zou worden. Want dan heeft het album een vijf sterren garantie.

Harco schreef:
(quote)

Ik ken alleen Southbound. Van Planet Zero heb ik nooit een fatsoenlijke rip kunnen vinden. :/

Als je Planet Zero of een ander album wilt, pm me maar.

Het verbaast me eegelijk wel dat er überhaupt iemand is die hem kent. Wat vind je van Southbound?

Na jaren uitstel komt Diabolic's album Liar and a Thief ook eindelijk uit, en wel op 6 april. Er is ook al een voorlopige tracklist:

1. Intro
2. Reasons (Prod. By Engineer)
3. Stand By (Prod. By Engineer)
4. Frontline Feat. Immortal Technique (Prod. By Engineer)
5. Riot Feat. Deadly Hunta (Prod. By Sivey & John Otto) Live Drums by John Otto of Limp Bizkit
6. Order in Chaos Feat. Ill Bill (Prod. By Engineer)
7. I Dont Wanna Rhyme (Prod. By Engineer)
8. Modern Day Future Feat. Deadly Hunta (Prod. By Engineer)
9. Right Here (Prod. By Engineer)
10. In Common Feat. Canibus (Prod. By Sivey)
11. Truth Pt. 2 (Prod. By Engineer)
12. Loose Cannon (Prod. By Engineer)
13. Not Again Feat. Vinnie Paz of Jedi Mind Tricks (Prod. By Engineer)
14. One Man Brigade (Prod. By Engineer)
15. Behind Bars (Prod. By Engineer)
16. 12 Shots Feat. Nate Augustus (Prod. By Engineer)

raffael77
NEWS

KRS-One & DJ Premier To Release "Return Of The Boom Bip" Album

Lees artikel op HH DX

ManMonster
Nice! Hopelijk van hetzelfde niveau als return of the boom bap.

Mja, dat kan je natuurlijk niet verwachten. Hopen kan altijd, maar of iemand na 17 jaar hetzelfde niveau kan halen... Ben benieuwd.

FightForMore
Dit was eigenlijk al vorige week vermeld, maar DJ Premier zal het nieuwe album van gangstarap-pionier MC Eiht maken, ik ben benieuwd!

Harco
Chrisseh schreef:
Mja, dat kan je natuurlijk niet verwachten. Hopen kan altijd, maar of iemand na 17 jaar hetzelfde niveau kan halen... Ben benieuwd.

Het kan wel, maar bij KRS-One kan dat niet.

KRS met een groot aantal gastartiesten is te doen, en maar hopen dat Primo zijn beste beats bewaard (de laatste jaren is het ongeveer 50/50 bij hem qua vette beats).

Harco
Ik vind KRS zijn flow de laatste jaren zo ontzettend hakkelend. Ik kan er niet zoveel mee.

Harco
Jorge-E schreef:
(quote)

Als je Planet Zero of een ander album wilt, pm me maar.

Het verbaast me eegelijk wel dat er überhaupt iemand is die hem kent. Wat vind je van Southbound?

Je moet mij niet onderschatten: ik ben gewoon goed.

lambf
Ja man,

Harco is god.

ManMonster
Ok KRS-One heeft wat mindere albums, zijn vette zijn imo echter in de meerderheid. Het enige wat KRS nodig heeft is een dope beat:

Met bevestigde gastbijdragen als Q-Tip, Grand Puba & Ice-T zie ik het iig wel positief in.

Harco schreef:
(quote)

Je moet mij niet onderschatten: ik ben gewoon goed.

Ik zal nooit meer aan u twijfelen heer Harco!

FightForMore schreef:
Dit was eigenlijk al vorige week vermeld, maar DJ Premier zal het nieuwe album van gangstarap-pionier MC Eiht maken, ik ben benieuwd!

Ik ook

30 maart komt het nieuwe album van 9th Wonder & Murs uit, maar dat zal hier vast wel al ergens staan .

Ice Cube komt in juli met een nieuw album genaamd I Am The West

QN5 heeft zojuist hun planning voor 2010 gedropt:

(afbeelding)

Ziet er leuk uit, kijk vooral (/ nog steeds.. pff) uit naar Chico and the Man. Tonedeff blijft een kundig rapper, Kno een dito producer. Verder, weer een nieuwe CunninLynguists... kan leuk worden, maar hoop nu wel op één volwaardig album ipv twee leuke tussendoortjes

Kno liet een tijdje geleden weten dat er (waarschijnlijk) ook nog een CunninLynguists-EP uit zou komen en een album van een rapper (weet niet meer wie) dat hij volledig ging produceren.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:48 uur

geplaatst: vandaag om 00:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.