MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Harco
MJ, die cover is gepost op hun eigen Facebook (waar Ghostface op Twitter ook nog eens naartoe verwees). Ik denk dat 'ie dus gewoon Wu-Massacre gaat heten.

FightForMore
Nee, hij gaat Three The Hard Way heten, aldus Allhipop.

ManMonster schreef:
Cage gaat terug naar zijn roots:

(quote)

http://twitter.com/chrispalko

Goed nieuws vind ik!
Dingen als Depart From Me zouden dus als ik het goed begrijp er ook nog steeds komen maar dan onder Chris Palko maar niet meer als Cage.

Hard.

Game schreef:
(quote)

Is niet bevestigd, Game wil met Lady Gaga werken (wat een mongool). That's it.

Waarom een mongool? Lady Gaga kan prima zingen, dus wat is er mis mee als ze een refrein inzingt oid?

P-DawG
Het is toch compleet belachelijk dat een eens zo ruige, zelf geclaimde renaissance van de West Coast Hip-Hop een nummer op neemt met zo'n commerciële pop zangeres.

Dan kan hij net zo goed gelijk ook Britney en (in mindere mate) Christina erbij halen. Of ze nu wel of niet kan zingen daar gelaten, het zou Game's street-cred iig naar een nieuw dieptepunt brengen.

Heeft Game nog zoveel 'echte' (voor zover dat bestaat) 'street-cred' dan? Ik bedoel, zelf is hij ook niet de meest 'underground' of 'street' rapper. Niet dat The Documentary geen leuk album was, maar of ik Game nou 'street-cred' vind hebben... (niet dat ik weet of hij dat heeft, ik ben niet zo thuis in het wereldje waar men 'street-cred'-punten kan verdienen.)

FightForMore
Bewijst maar eens dat hippop een nieuwe naam is voor de nieuwe hiphop... Btw, ik weet niet hoe het hier zit, maar The Game blijft nog één van mijn favoriete rappers die nu nog in de westcoast zit.

Ik heb nog steeds een apart gevoel als ik LAX beluister, toch maar even dat album opnieuw kopen.

Harco
Hier is het weer gewoon Wu-Massacre hoor.

FightForMore
Het rare is dat Amazon hem enkel verkoopt, tot nu toe geen enkele andere webshop gezien... Net als bij R.E.D.

raffael77
L.A.X. is te koop bij CDWOW en maar 5 euri.

Wanneer komt die nieuwe van Redman uit?

Chrisseh schreef:
Heeft Game nog zoveel 'echte' (voor zover dat bestaat) 'street-cred' dan? Ik bedoel, zelf is hij ook niet de meest 'underground' of 'street' rapper. Niet dat The Documentary geen leuk album was, maar of ik Game nou 'street-cred' vind hebben... (niet dat ik weet of hij dat heeft, ik ben niet zo thuis in het wereldje waar men 'street-cred'-punten kan verdienen.)

Tja, welke rapper heeft wel street-cred? Als je zo'n grote artiest bent als The Game, dan ben je niet elke dag in je ouwe buurt te vinden.

Ik ben een groot fan van The Game, maar dat hij met Lady Gaga samenwerkt vind ik walgelijk. Net zoals Wale dat ook deed op zijn album, maar die uitkomst vond ik niet eens zo heel slecht eigenlijk...

nega schreef:
Wanneer komt die nieuwe van Redman uit?
9 maart, maar ik verwacht uitstel.

FightForMore
raffael77 schreef:
L.A.X. is te koop bij CDWOW en maar 5 euri.

Ik bedoel die Wu Massacre of Three the hard way.
Update : Het album gaat idd Wu-Massacre heten en dit is geen album van Wu-Tang clan, maar van Method Man, Raekwon en Ghostface Killah. Three The Hard way was enkel een werktitel.

De release staat gepland op 30 Maart. Het rare er aan is, op geen enkele webshop staat dit in de releaselijst....

Dit is schijnbaar de tracklist, gevonden op een blog:
01. Criminology 2.5 f. Raekwon & Ghostface Killah
02. Mef vs. Chef
03. Ya Moms (Skit)
04. Smooth Sailing (rmx) f. Ghostface Killah, Method Man & Solomon Childs
05. Our Dreams
06. Gunshowers f. Method Man, Ghostface Killah, Inspectah Deck & Cappadonna
07. Dangerous
08. Pimpin’ Chipp
09. How To Pay Rent (Skit) f. Tracy Morgan
10. Miranda
11. Youngtown Heist
12. Break Breaka (It’s That Wu Shit)
13. Made Men (Bonus)

Snap niet waarom Meth, Rae en Ghost op sommige tracks als feats staan vermeld maar ja.

Rebirth van bone thugs is eindelijk helemaal gelekt. Klinkt best goed hoewel ik in het begin even moest wennen aan de beat. Die klonk in de snippets namelijk iets anders.

P-DawG schreef:
Het is toch compleet belachelijk dat een eens zo ruige, zelf geclaimde renaissance van de West Coast Hip-Hop een nummer op neemt met zo'n commerciële pop zangeres.

Dan kan hij net zo goed gelijk ook Britney en (in mindere mate) Christina erbij halen. Of ze nu wel of niet kan zingen daar gelaten, het zou Game's street-cred iig naar een nieuw dieptepunt brengen.

Het gaat toch om de muziek! Als het goed uitpakt, en ze een mooi refrein inzingt, wat boeit het dan in godsnaam dat ie geen 'street-cred' meer zou hebben... Wordt imago zo belangrijk gevonden in de hip-hopwereld?

Idd get over it, met je street cred . Als er een mooi nummer ontstaat hoor je mij niet klagen.

Hallo: we hebben het wel over Lady GaGa

Dat kan al geen goed nummer opleveren, ze kan namelijk totaal niet zingen.

He$$el_01 schreef:

Rebirth van bone thugs is eindelijk helemaal gelekt. Klinkt best goed hoewel ik in het begin even moest wennen aan de beat. Die klonk in de snippets namelijk iets anders.

De video vind ik maar zwak, ook spijtig dat Wish en Flesh hun verse er niet doen terwijl ze het in het liedje gewoon wel doen. Fucking geweldig liedje, zwakke clip.

ach, die video maakt me niet zo veel uit. Zal je denk ik toch niet zien op mtv

Mb.
Arrie schreef:
(quote)

Waarom een mongool? Lady Gaga kan prima zingen, dus wat is er mis mee als ze een refrein inzingt oid?

Kan ze echt zingen dan? Haar make-up verborg ook veel; je moest eens weten waar de technologie tot in staat is!

Ik kon het niet laten.

Harco
FightForMore schreef:
en dit is geen album van Wu-Tang clan, maar van Method Man, Raekwon en Ghostface Killah.

Dit was toch al lang bekend?

Rhythm & Poetry schreef:
Hallo: we hebben het wel over Lady GaGa

Dat kan al geen goed nummer opleveren, ze kan namelijk totaal niet zingen.

Dat kan ze wel, en live blijft ze ook gewoon overeind qua zang. Dat jij niet van haar muziek houdt, of van haar stem, is heel wat anders.

FightForMore
Met de techniek van tegenwoordig (autotune) kan iedereen zingen.

Improvision
Mos Def en Jay Electronica zouden samen aan een project bezig zijn met de naam Simpatico. Maar de geruchten lijken allemaal gebaseerd te zijn op dit filmpje:

Simpatico on Vimeo

En ik weet niet in hoeverre Mos hier serieus is.

NEEEEEEE!!! Vandaag is net de tracklist van Dinner and a Movie van Brotha Lynch Hung bekend dus wou ik hem even toevoegen maar iemand was me juist voor. Hoe spijtig.

Dat zal die Jelmer19 weer geweest zijn zeker. Hij is me ook met Warren G - The G Files voor geweest.

Hij stond al een paar dagen op UGHH, maar dan wel incompleet. Ik denk dan ook dat het album foutief op de site komt te staan.

Maar 11 tracks zie ik op UGHH, klopt inderdaad niet, het zijn er 22.

Maar hopen dat hij in de rejections komt te staan en dat ik hem kan verbeteren...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.