Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2010, 13:24 uur
Jawel, al een tijdje. Als je de site in de gaten houdt had je de tracklist plus de snippets niet kunnen missen (is geen verwijt trouwens hoor). Hij stond de dag dat de tracklist uitkwam ook al in de wachtrij.
0
ManMonster
geplaatst: 12 maart 2010, 15:32 uur
Ik kijk meestal gewoon op ughh, en daar staat dat de tracklist nog niet beschikbaar is... Welke site moet ik dan in de gaten houden?
0
geplaatst: 12 maart 2010, 15:53 uur
Deze site
. De artiestenpagina van AotP en dit topic voornamelijk. Op Amazon staat de tracklist plus previews van alle nummers.
. De artiestenpagina van AotP en dit topic voornamelijk. Op Amazon staat de tracklist plus previews van alle nummers.
0
ManMonster
geplaatst: 12 maart 2010, 16:10 uur
Ik vergeet altijd dat de artiesten ook een pagina hebben, ik dacht echter wel dit topic genoeg in de smiezen te hebben, blijkbaar niet... Die 2 nummers klinken wel vrij goed btw.
0
geplaatst: 12 maart 2010, 16:12 uur
Een van die snippets van Unholy Terror heeft trouwens dezelfde beat als Only Slaves D.R.E.A.M van Canibus. Dat is wel erg snel om eenzelfde beat te gebruiken lijkt me.:P
0
FightForMore
geplaatst: 12 maart 2010, 18:22 uur
Mijn favoriete nummer van Army Of The Pharaohs is Seven. Deze cd komt ook in mijn collectie, maar eerst Wu-Massacre. 

0
geplaatst: 12 maart 2010, 18:25 uur
He$$el_01 schreef:
Een van die snippets van Unholy Terror heeft trouwens dezelfde beat als Only Slaves D.R.E.A.M van Canibus. Dat is wel erg snel om eenzelfde beat te gebruiken lijkt me.:P
Precies dezelfde beat of dezelfde sample? Als het precies dezelfde beat is zou het wel een beetje raar zijn ja.
0
geplaatst: 13 maart 2010, 00:46 uur
0
Relax
geplaatst: 13 maart 2010, 00:52 uur
He$$el_01 schreef:
Oordeel zelf maar:
http://www.youtube.com/watc...
2.35
en
Oordeel zelf maar:
2.35
en
Zelfde sample, ander drumpatroon en pitch hoogte.
Gewoon pure toeval.
0
geplaatst: 13 maart 2010, 11:05 uur
Het is iig niet dezelfde beat nee.
Gewoon zelfde sample. Komt vaker voor.
Gewoon zelfde sample. Komt vaker voor.
0
geplaatst: 13 maart 2010, 11:56 uur
De beat van Hollow Points ken ik ook al, weet alleen niet meer waarvan, grrr.
0
geplaatst: 13 maart 2010, 13:05 uur
Niet echt hiphop, maar ik denk wel dat een groot deel van de hiphoppers het kunnen waarderen:
Black Sands van Bonobo. Een echte aanrader, al zeg ik het zelf.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 maart 2010, 13:16 uur
Nieuw album van Collective Efforts, check de snippets:
Freezing World by Collective Efforts - Download Freezing World on iTunes - itunes.apple.com
Album heb ik al toegevoegd.
Freezing World by Collective Efforts - Download Freezing World on iTunes - itunes.apple.com
Album heb ik al toegevoegd.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 maart 2010, 13:17 uur
het nieuwe album van turk en fs green is trouwens zoo kk slecht. Het enige wat goed is zijn sommige beats van FS, turk kan ook echt NIKS goed doen. Hij is niet grappig, idd te veel misplaatste arrogantie want turk is NIET wat hij rapt.
0
P-DawG
geplaatst: 13 maart 2010, 13:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:

0
geplaatst: 13 maart 2010, 18:22 uur
Relax schreef:
Gewoon pure toeval.
(quote)
Gewoon pure toeval.
Maar het is toch wel opvallend zo vlak na elkaar. Ze hebben zelfs de zelfde soort intro.
P.S Bijna het hele album is gelekt.
0
geplaatst: 26 maart 2010, 20:33 uur
Binnenkort komt eindelijk Celph Titled solo-debuut uit, genaamd Nineteen Ninety Now, volledig geproduceerd door Buckwild. Hier een artikeltje. Ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken; in eerste instantie lijkt Buckwild me niet een producer die bij Celph past, maar de kans is natuurlijk groot dat het album minimaal vermakelijk wordt, al is het maar om Celph zelf en de gastartiesten.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 17:39 uur
Ik vrees dat Celph mij geen heel album lang kan boeien, daar had ik in elk geval bij The Gatalog last van. Misschien als hij wat meer variatie in zijn teksten aanbrengt en zichzelf eens van een andere kant laat zien.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 18:38 uur
Ik ook. Bun B kan ik het beste vergelijken met een fles wijn, hij wordt namelijk elk jaar beter. Hij blijft ook maar goede gastoptredens leveren. Zijn vorige album vond ik zeker geslaagd. Als hij deze keer betere beats heeft, kan het een klassiekertje worden 

0
Mb.
geplaatst: 29 maart 2010, 18:48 uur
Joh, Bun B kwam al hard in de jaren 90'. 
Desondanks, het kan met Bun twee kanten op. Dus ik wacht af.

Desondanks, het kan met Bun twee kanten op. Dus ik wacht af.
0
Harco
geplaatst: 29 maart 2010, 22:27 uur
Dik nummer. Bun B is sowieso een held, alleen is zijn beatkeuze nog wel eens ongemakkelijk. Hij neigt een stuk meer naar standaard dirty southbeats dan Pimp C dat deed. Waar Pimp C vaak laidback en funky beats had met UGK, kiest Bun op zijn soloprojecten meer voor bombastische dirty southbeats.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 23:07 uur
De beat vind ik niet echt zo heel vet maar damn Talib Kweli komt wel weer ouderwets hard
0
geplaatst: 29 maart 2010, 23:13 uur
Ik vind ze daar allebei erg goed en die gastrapper klinkt ook zeker niet verkeerd.
* denotes required fields.